Skrevet av Emne: Prøvde å voldta, fikk rundjuling -vurderer voldsanmeldelse  (Lest 23666 ganger)

Utlogget Zuul

Jeg arresterer deg ikke, men påpeker at jeg ikke uten videre kunne forventes å sitte inne med ekstrainformasjon utover det artikkelen til Aftenposten påpekte. Fint at du tok deg bryet med å lese originalrapporten, men jeg kan ikke kritiseres for ikke å ha lest den.

Jeg vil ikke si at jeg har forholdt meg ukritisk til NHOs uttalelser når jeg forholder meg til det som står i en såpass seriøs kilde som Aftenposten.

Jeg registrerer at det sitter en lang rekke akademikere (kjemikere, ingeniører, universitetsprofessorer m.fl.) i fengsel rundt omkring i Europa for "forbrytelsen" holocaustfornektelse.
Når folk med såpass stor innsikt i de fagfeltene de uttaler seg om, hevder at holocaust ikke kan ha funnet sted, så åpner jeg sinnet mitt for MULIGHETEN at hele, eller deler, av den offisielle historien kanskje ikke stemmer.

Dette gjelder for øvrig ikke bare holocaust. Å stole blindt på det staten hevder, og det som står i pensum i grunnskolen

Hvorfor er Aftenposten en mer pålitlig kilde enn staten da? og hvorfor bør man ikke søke rett på kilden når det er "såpass" seriøs kilde? Mener du at norsk skolepensum er mindre seriøse i sitt kildearbeid enn aftenposten? Eller at de gjengir ting mindre korrekt enn Aftenposten?


Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Fantastisk.  Dette er paranoia så kraftig at du burde sette deg ned å tenke etter hva du er skeptisk til.  Er du skeptisk til opplevelser og hendelser fortalt tusener av mennesker som fortsatt lever?  Stiller du deg kritisk til at jødeutryddelsen virkelig fant sted?  Mener du at dette kan være en konspirasjonsteori fra staten?  Svarer du ja på disse bør du søke hjelp.

Man kan være kritisk til hendelser som skjedde for flere 100 år siden, det er jeg også åpen for, da mange fjær fort kan bli til flere høns.  Men at jødeutryddelsen og Stalins massedrap er tull og oppspinn er veldig skremmende.

For det første er det ikke tusener av overlevende som hevder å ha sett gassing/masseutryddelser. Det er ingen tvil om at det var harde bud i leirene, men det i seg selv er ikke diskusjonstemaet.
Spørsmålet er 1) hvor mange døde egentlig, 2) hvordan døde de?
Jeg vet IKKE det nøyaktige svaret på disse to spørsmålene, og synes det er skummelt at de som forsøker å forske på temaet uten å ha konklusjonen klar for forhånd risikerer å bli fengslet for sine synspunkter. Det er nettopp ved å hindre at ny informasjon blir gjort tilgjengelig at man sperrer for ny viten på et fagfelt.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Hvorfor er Aftenposten en mer pålitlig kilde enn staten da? og hvorfor bør man ikke søke rett på kilden når det er "såpass" seriøs kilde? Mener du at norsk skolepensum er mindre seriøse i sitt kildearbeid enn aftenposten? Eller at de gjengir ting mindre korrekt enn Aftenposten?



Å innhente ekstrainformasjon er en bonus, men ikke en plikt. Du kan få klapp på hodet for å ha innhentet ekstrainformasjon, bra jobbet *klapper Zuulroy på hodet*, men jeg kan ikke refses for ikke å ha gjort det.
Jeg synes for øvrig man bør ha et kritisk syn på både media og staten. Her var det imidlertid snakk om å referere fra NHO, og jeg regner med at Aftenposten greier å gjengi bruddstykker av NHOs uttalelser sånn noenlunde.
Når det gjelder skolepensum, så er det for det første ofte utdatert (på linje med lærerne), i tillegg til at det gjerne er politisk farget. Det gjelder for øvrig også media. Det betyr ikke at man er forpliktet til å innhente originaldokumenter vedrørende hver eneste sak man blir presentert i pensum/media, men at man ikke skal slå seg på brystet og si "jeg innehar, med 100.000% sikkerhet all viten på alle områder som pensum har sagt noe som helst om". I stedet kan man si "på skolen/av Aftenpostens artikkel lærte vi X, men jeg åpner for muligheten at sannheten muligens er noe mer nyansert".




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Skal ikke sette deg fast-det har du klart fint sjøl.  Jeg er enig i det du sier om forpliktelser for å bo i Norge-men har man først fått ett norsk pass så kan man ikke tas fra statsborgerskapet... Det blir litt for dumt.  Ta ett land om usa, i utgangspunktet så er hele Usa bygd på innvandrere...

Er en svenske som bor og jobber i Norge innvandrer?  Skal en svenske behandles anderledes enn en pakistaner eller polakk?  Hvordan hadde det gått i f.eks Oslo i restaurantnæringa og byggebransjen om ikke det hadde vært for svensker og polakker? 

Ser også du skriver at du er rasist, har utenlandske venner men mener de bør dra til helvete, dette tror jeg ikke trengs å kommenteres.

Du ville gjerne ha påpekt en positiv ting med innvandrere, det kan jeg godt gjøre-hvordan hadde det sett ut i vaskebransjen uten innvandrere?  En nordmann "nedverdiger" seg ikke i å ta seg en vaskejobb-en nordmann går heller på trygd.




Pkt 1 Har ikke satt meg fast, har stadig ett fint driv fremover.

Pkt 2 Var jo nettopp det jeg skrev - det skal ikke være så lett å bli norsk statsborger som det er idag, så den falt glatt gjennom. Les hva jeg skriver.

pkt 3 Hva som skjer i USA er uinteressant, ivertfall for meg i denne debatten. '

Pkt 4 Restaurantbransjene, uteliv og vasking av doer hadde nok gått som normalt. Som du selv mener, så er det jo kun ett lite fåtall av innvandrerne som dreper og voldtar, og de skal jo i utgangspunktet sitte i fengsel allikevel. Argumentet ditt her er mao fullstendig på trynet.

pkt 5 En svenske er en utlending på lik linje med en pakistaner. Har ikke sagt noe annet heller. Hvorfor skal vi betale for å holde en svensk pedofil i fengsel i Norge?

pkt 6 Den med å dra til helvete var noe drøy. Men de fleste utlendingene jeg kjenner, ser på norske jenter som horer, og nordmenn som svake individer med dårlig nasjonalitetsfølelse. Dette gjelder selvsagt ikke alle.

pkt 7 Du klarte altså å komme med en positiv ting, og det var at de vasker dassene våre. Eid.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

For det første er det ikke tusener av overlevende som hevder å ha sett gassing/masseutryddelser. Det er ingen tvil om at det var harde bud i leirene, men det i seg selv er ikke diskusjonstemaet.
Spørsmålet er 1) hvor mange døde egentlig, 2) hvordan døde de?
Jeg vet IKKE det nøyaktige svaret på disse to spørsmålene, og synes det er skummelt at de som forsøker å forske på temaet uten å ha konklusjonen klar for forhånd risikerer å bli fengslet for sine synspunkter. Det er nettopp ved å hindre at ny informasjon blir gjort tilgjengelig at man sperrer for ny viten på et fagfelt.

Forske på temaet?  Hva mener du?  Er det noe som er undersøkt og forsket på i de siste 60 årene så er det vel nettopp dette.  Men hva hjelper det deg, når du mener at de som sier at gassing har foregått er forutinntatt?

Er det ikke tusener av mennesker som har overlevd leirer og utryddinger?  Skal man ikke stole på disse menneskene?  Skal man gå utifra at en samlet verden har gått sammen og konspirert teorier på jødeutryddelsen?  Da overvurderer du menneskehetens samarbeid.

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Zuul

Det er ikke hele gruppens ansvar som sådan; men hvis en nasjon har en felles kultur som tilsier at kvinner er mindre verd, eller på andre måter legitimerer voldtekt, så HAR faktisk hele den gruppen et ansvar for at menn fra disse samfunnene begår overgrep mot kvinner!

FULLSTENDIG VÅS FRA ENDE TIL ANNEN!!!

I følge NHO koster innvandringen til Norge det norske samfunnet 30-50 MILLIARDER ÅRLIG!!
Det innebærer at innvandrere er en ENORM belastning for det norske samfunnet, og IKKE er en berikelse eller en ressurs!
NHO har videre uttrykt frykt for at innvandrerne kan koste Norge hele oljefondet hvis vi viderefører dagens innvandringspolitikk!

Skal vi se. Poenget mitt opprinnelig var at informasjonen var mangelfull. Du klarte ikke å tyde informasjonen fra kilden riktig, du bare antok. og du antok feil. Ergo er du ikke så kildekritisk som du vil ha det til, når du gjengir noe du tror, som faktisk viser seg å vere feil.


Å innhente ekstrainformasjon er en bonus, men ikke en plikt. Du kan få klapp på hodet for å ha innhentet ekstrainformasjon, bra jobbet *klapper Zuulroy på hodet*, men jeg kan ikke refses for ikke å ha gjort det.
Jeg synes for øvrig man bør ha et kritisk syn på både media og staten. Her var det imidlertid snakk om å referere fra NHO, og jeg regner med at Aftenposten greier å gjengi bruddstykker av NHOs uttalelser sånn noenlunde.
Når det gjelder skolepensum, så er det for det første ofte utdatert (på linje med lærerne), i tillegg til at det gjerne er politisk farget. Det gjelder for øvrig også media. Det betyr ikke at man er forpliktet til å innhente originaldokumenter vedrørende hver eneste sak man blir presentert i pensum/media, men at man ikke skal slå seg på brystet og si "jeg innehar, med 100.000% sikkerhet all viten på alle områder som pensum har sagt noe som helst om". I stedet kan man si "på skolen/av Aftenpostens artikkel lærte vi X, men jeg åpner for muligheten at sannheten muligens er noe mer nyansert".
Ohh. Fine hersketeknikken. *Klappe vesle Metal Man på hodet også*

Du skryter av å vere kritisk, og oppsøkende når det gjelder kilder. Og så misforstår du dem som siterer kilden, plukker ut det som passer ditt syn og oppsøker ikke originalkilden for uttalelsene for å utdype synet på saken. Da våger jeg følgende påstand: Du er kritisk og oppsøkende til det du er uenig i, og ikke fullt så kritisk og oppsøkende når du finner noe du selv er enig i.

Enig?

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Pkt 1 Har ikke satt meg fast, har stadig ett fint driv fremover.

Pkt 2 Var jo nettopp det jeg skrev - det skal ikke være så lett å bli norsk statsborger som det er idag, så den falt glatt gjennom. Les hva jeg skriver.

pkt 3 Hva som skjer i USA er uinteressant, ivertfall for meg i denne debatten. '

Pkt 4 Restaurantbransjene, uteliv og vasking av doer hadde nok gått som normalt. Som du selv mener, så er det jo kun ett lite fåtall av innvandrerne som dreper og voldtar, og de skal jo i utgangspunktet sitte i fengsel allikevel. Argumentet ditt her er mao fullstendig på trynet.

pkt 5 En svenske er en utlending på lik linje med en pakistaner. Har ikke sagt noe annet heller. Hvorfor skal vi betale for å holde en svensk pedofil i fengsel i Norge?

pkt 6 Den med å dra til helvete var noe drøy. Men de fleste utlendingene jeg kjenner, ser på norske jenter som horer, og nordmenn som svake individer med dårlig nasjonalitetsfølelse. Dette gjelder selvsagt ikke alle.

pkt 7 Du klarte altså å komme med en positiv ting, og det var at de vasker dassene våre. Eid.

Herregud- dette er helt utrolig.  Er det noe som er omtalt i alle medier så er det mangelen på arbeidskraft i Norge-og det er mangle NÅ, sjøl om titusener av svensker og polakker m.fler. har kommet på markedet de siste årene.
Du kan jo umulig mene at vi skal stenge for alt og alle og ikke innhente arbeidskraft? For det er arbeidskraft jeg snakker om, ikke sosialsnytere.

Kan komme med flere positive ting med innvandring enn vasking, men i de fleste bransjer så er vasking noe av det viktigste som blir gjort for å få samfunnet til å gå rundt. Wink

Jeg har 20 års arbeidserfaring og vet hva som trengs i mange yrker om du lurer på min referanse.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Eller for å si det enda enklere:

Hvis ei bikkje blir født i en stall, er den uansett ikke en hest  Wink

Men hva hvis man er blanding av hest og hund da? Men er født i stallen..?

Er jeg nok hest da? Selvom jeg er 50 prosent hund?
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Herregud- dette er helt utrolig.  Er det noe som er omtalt i alle medier så er det mangelen på arbeidskraft i Norge-og det er mangle NÅ, sjøl om titusener av svensker og polakker m.fler. har kommet på markedet de siste årene.
Du kan jo umulig mene at vi skal stenge for alt og alle og ikke innhente arbeidskraft? For det er arbeidskraft jeg snakker om, ikke sosialsnytere.

Kan komme med flere positive ting med innvandring enn vasking, men i de fleste bransjer så er vasking noe av det viktigste som blir gjort for å få samfunnet til å gå rundt. Wink

Jeg har 20 års arbeidserfaring og vet hva som trengs i mange yrker om du lurer på min referanse.

Det eneste som er utrolig er at du forsøker å fremstille meg som en som ikke vil ha arbeidsinnvandring, når det jeg sier er at jeg ikke vil ha innvandrere som begår GROVE forbrytelser som f.eks. voldtekt i landet vårt.

Om du mener at vasking er ett av hjørnesteinene i samfunnet er det OK, som sagt; de som er her på lovlig vis, vasker og betaler skatt skal da vel ikke jeg bry meg med?

Tror flere lovlydige innvandrere vil være enig med meg - de som er kriminelle ødelegger jo bare for de ikke-kriminelle allikevel.

Du snakker om arbeidskraft, jeg snakker om drap og voldtekt. Blir nok verre å bli enige da.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Men hva hvis man er blanding av hest og hund da? Men er født i stallen..?

Er jeg nok hest da? Selvom jeg er 50 prosent hund?

Du følger moren din i tvilstillfeller.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Du følger moren din i tvilstillfeller.

Ok, så jeg er ikke norsk.

Jeg er født her, bodd her hele livet- men ikke norsk.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Ok, så jeg er ikke norsk.

Jeg er født her, bodd her hele livet- men ikke norsk.

Anser du deg selv for å være helt norsk med en ikke-norsk mor?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Har blitt så rasist, at jeg blir kvalm av å tenke på alle muslimer som herjer rundt i landet vårt. Å joda, jeg har flere utendlandske venner. Innerst inne, mener jeg de kan dra til helvete allikevel.

Vi mister vår stolthet som nordmenn. De står sterke sammen, mens vi løper i hver vår retning, og de fleste skriker om rasisme så fort noen sier ifra. For min del kan røde og blitzere pakke sammen og bli med neste fly ned til karachi - vi trenger ikke liberale samfunnstapere her allikevel, hvis største hobby er å peke med fingeren og fordømme alle andre ( dere er nemlig ikke det spor bedre selv )

Påpek de positive sidene ved alle innvandrernde vi har, for jeg kan ikke finne en jævla en.

Akkurat...

Heldigvis tar de færreste denne klovnen av et forummedlem seriøst :Smiley

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Det eneste som er utrolig er at du forsøker å fremstille meg som en som ikke vil ha arbeidsinnvandring, når det jeg sier er at jeg ikke vil ha innvandrere som begår GROVE forbrytelser som f.eks. voldtekt i landet vårt.

Om du mener at vasking er ett av hjørnesteinene i samfunnet er det OK, som sagt; de som er her på lovlig vis, vasker og betaler skatt skal da vel ikke jeg bry meg med?

Tror flere lovlydige innvandrere vil være enig med meg - de som er kriminelle ødelegger jo bare for de ikke-kriminelle allikevel.

Du snakker om arbeidskraft, jeg snakker om drap og voldtekt. Blir nok verre å bli enige da.

Du mener da at alle skal dra seg ut så noe må du jo mene med det.
Tror de fleste, og iallefall jeg, er enig i at kriminelle utenlandske gjengangere skal vises ut umiddelbart.  Men du mener i tillegg at de skulle blir fratatt ett eventuellt pass... Den holder jo selvfølgelig ikke-tenke først,skrive etterpå.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Hvis ikke du er ekstrem gnien så har vel strengt tatt ikke staten stort å forsyne seg av verken for deg eller meg.
Når staten tror den har blankofullmakt til å forsyne seg av mine verdier etter eget forgodtbefinnende, så er det på tide å gjøre som en hederskar gjorde forleden dag: han gjorde fra seg på et RV-flagg og la det på dørstokken til kommunisten Aslak Sihra Myhre Smiley

Vi er nok uenige i u-lands bistand. Da jeg mener at manglende kunnskap og fattigdom i ressursrike land er det største problemet med ulandsdebatten. Det kan jo hende vi er enig, hvis vi er enige om at den beste bistand er at virksomheter etablere seg i slike land dele ressursene mellom landet og virksomheten seg den fattige staten, rike vriksomheten og de fattoge få del av verdiskapningen.


Så når det gjelder parasitter er jeg vel egentlig enig med deg, men..:
- når noen ikke har skamfølelse ved å utnytte andre mer eller mindre grovt til egen vinning
- ikke alle får plass rundt det gode bord tiltross for at de kan gjøre en jobb
- staten skal effektiviseres
Da har disse ingen sted å gå og ikke noe arbeid å ta bortsett fra kjeltringstreker som:
- halikkvirksomhet
- vinningsforbrytelser
- salg av narkotika
- svart handel

Detter er jo alle problemer i dagens samfunn så hvordan ødelegger man de markedene:
- legaliserer prostitusjon med lisens og regulerte former
- mer politi og lovlig privat sikkerhet
- staten lager narkotikaen selv og forsyner narkomane med gratis narkotika
- et kontantløst samfunn

Eller så kan vi si at det vi har i dag er relativt bra og alternativet er trolig mye verre. Eller hva sier du Andreas?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!