Skrevet av Emne: Prøvde å voldta, fikk rundjuling -vurderer voldsanmeldelse  (Lest 23669 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

hehe. At du gjentar en feil gjør den ikke rett.

Dansk omen

I Danmark er det noen flere innvandrere fra den tredje verden enn i Norge. Samtidig er yrkesdeltagelsen til denne gruppen enda lavere enn her. En dansk tenketank har foretatt det den hevder er et forsiktig anslag av innvandrernes bidrag til det danske samfunnet. Resultatet er mellom minus 30 og minus 50 milliarder kroner hvert eneste år.

Noen tilsvarende undersøkelse er aldri gjort i Norge. Men professor Kjetil Storesletten ved Universitetet i Oslo sier til Horisont at innvandrernes bidrag til økonomien antakelig også i Norge er negativ

Det står at deres bidrag kan være negativt, ikke at den er det. Og ingen steder står det noe om at talla 30-50 milliarder kroner har noe med Norge å gjøre. Dette er er tall en tenketank i Danmark mener er tall for de danske forhold.  Samt at det slåes fast at de har flere innvanderer og lavere deltagelse enn i Norge.

Vist du kobler sammen disse tre opplysningen og får dem til å bli at talla stemmer for Norge også har du meget god fantasi Metal Man.


Det var mer enn èn artikkel om denne saken.
Mener å huske at Sigurd Skirbekk var involvert i en debatt rundt dette, blant annet.
Har lest at det har blitt hevdet at tallene antas å stemme også for Norges vedkommende.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Det var mer enn èn artikkel om denne saken.
Mener å huske at Sigurd Skirbekk var involvert i en debatt rundt dette, blant annet.
Har lest at det har blitt hevdet at tallene antas å stemme også for Norges vedkommende.


La oss håpe for klientens skyld, at du gjør en bedre jobb som advokatfullmektig Tongue

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Videre:

det er per i dag 750 000 på stønad i Norge. Det finnes cirka 160 000 ikke vestlige innvandrere i Norge. 58 prosent av disse er i arbeid. Det betyr at 92 800 av dem er i jobb. Følgelig kan vi slå fast at 67 200 av disse er i trygd/stønad.  Det betyr altså at per i dag er 682 800 nordmenn på stønad/trygd, mens 67 200 utlendinger fra ikke vestlig opphav er det samme. Omtretn ti ganger så mange nordmenn. Det er faktisk litt over 4.2 nordmenn på trygd per ikke vestlig innvandrer totalt for å sette det litt i perspektiv.

Er innvandring et problem? Ja, sånn systemet er i dag. Er det det største problemet? Nei. Det største problemet er at vi misbruker vårt eget system, fordi vi er blitt late, sutrere og vil ha alt i fanget. I følge dem som har greie på slik burde tallet på mennesker som mottar trygd vere på omtrent ti prosent av det den er i dag. Tar man med dem som jobber deltid, er pensjonert osv, hjemmeværende osv. Finner man at det finnes et potensiale på 1.2 millioner mennesker i Norge som enten burde eller kunne vært i arbeidslivet eller jobba mer.




Hadde vi brukt Nederlands definisjon av hvem som er innvandrer hadde vi hatt over 600.000 utlendinger i Norge i dag.
Hvor mange av disse som er ikke-vestlige vet jeg imidlertid ikke.
Mange "nordmenn" som står for trygdemisbruk og kriminalitet er nok ikke nordmenn i det hele tatt, skal du se.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

La oss håpe for klientens skyld, at du gjør en bedre jobb som advokatfullmektig Tongue

Da jeg ikke fakturerer treningsforum 1.500 kroner timen for det jeg skriver her, så tillater jeg meg å sitere fritt etter hukommelsen, på lik linje med 99% av debattantene i norske nettforum.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Ok-så bilder og filmer og vitneutalelser av veiskrapere og bulldosere som kjører lik på haugene er ikke nok?  Så mange mennesker døde på engang har jo ikke dødd av seg selv?

Som jeg har påpekt i debatten som faktisk handlet om temaet så er disse bildene som oftes fra Bergen-Belsen, der det ikke var noe gasskamre. Videre så kan folk dø av f.eks. sult også, uten at det nødvendigvis innebærer forsettlig drap.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612


Hadde vi brukt Nederlands definisjon av hvem som er innvandrer hadde vi hatt over 600.000 utlendinger i Norge i dag.
Hvor mange av disse som er ikke-vestlige vet jeg imidlertid ikke.
Mange "nordmenn" som står for trygdemisbruk og kriminalitet er nok ikke nordmenn i det hele tatt, skal du se.

Kan du forklare eller linke til hva denne definisjonen er?
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Zuulroy
----------

Hva angår Skirbekk, så har jeg nok blandet litt. Jeg husket at det var noe med Danmark, kostnader ved innvandring og Skirbekk som hang sammen. Det er i samme gate, men ikke helt.
Her er imidlertid det jeg hadde i bakhodet:

"På dansk hold har økonomiprofessor Eskild Wadensjø og Helena Ørrje
(Innvandring og offentlig økonomi ) gjort en studie som viser at mens hver danske i
gjennomsnitt bidro med 24.600 kroner til landets husholdning, så kostet hver
innvandrer fra ikke-vestlige land Danmark vel 50 000 kroner i året. På norsk hold
finnes flere studier av hva innvandrerfamilier koster samfunnet som følge av blant
annet overforbruk av sosialstøtte. FAFO har i en undersøkelse funnet at 47 prosent
av innvandrerfamiliene trengte sosialhjelp i 2001. For norske familier var tallet 5,5
prosent. Det har ellers vært hevdet at 15 000 asylsøkere kostet Staten 1,2 milliarder i
2001, uten at jeg vil stå som garantist for nøyaktigheten av disse tallene. På årets
nest siste dag i 2003 kunne Norges største avis fortelle at "15 000 asylsøkere kostet
staten 1,2 milliarder", i 2001.
5. september 2005 kom meldingen om en ny norsk undersøkelse, utført av økonomer
ved Frisch-senteret i Oslo, som fastslår at den ikke-vestlige innvandringen, gjennom
Page 7
7
arbeid og familiegjenforening, har kostet landet dyrt. Trygdeforbruket for viktige
grupper har øker over tid i stedet for å avta."
http://64.233.183.104/search?q=cache:HbnGFNJwPisJ:folk.uio.no/sigurds/innv/TI_tabubelagte_tema.pdf+%2Binnvandring+%2BDanmark+%2BSkirbekk&hl=no&ct=clnk&cd=2&gl=no&client=firefox-a

Jeg mener imidlertid bestemt å huske en eller annen fjott som ble intervjuet som sa at tallene fra Danmark nok var ganske gode å anvende også på norske forhold, da situasjonen i de to landene er nokså like hva innvandring angår. Finner det ikke igjen, så da får jeg la det ligge.

Trådens tema er imidlertid voldteksmenn som får pryl. Den type vold støtter jeg (men ikke så mange andre) Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Kan du forklare eller linke til hva denne definisjonen er?

Det kan jeg, vet du Smiley

"Antall innvandrere seksdoblet etter 1970

I årene etter 1970 har innvandrerbefolkningen i Norge økt fra 60.000 til 387.000, går det fram av tall fra SSB.

 Tallene blir brukt som grunnlag for en rekke artikler i byråets magasin Samfunnsspeilet. Definisjonen av innvandrer som SSB benytter er «personer født i utlandet av to utenlandsfødte foreldre, og de barna foreldrepar med slik bakgrunn får etter at de er kommet til Norge».

Hvis man i stedet hadde valgt Nederlands definisjon, der man opererer med at personer med en utenlandsfødt forelder også tilhører innvandrerbefolkningen, ville Norge hatt 225.000 flere innvandrere, altså over 600.000. "
http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article903728.ece




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Innvandring er bra, arbeidsinnvandring er ennå bedre. Dersom den norske kulturen ikke klarer å stå i mot innvandring har den ikke livets rett, så enkelt er det. Innvandring gir dynamiske samfunn, som tilpasser seg og finner nye løsninger. Innvandring gir i all hovedsak positive ringvirkninger både økonomisk og kulturellt.

Anbefaler forresten noen av forumets über-selvsentrerte-neo-fascistiske-bøffel-"metal"-hoder en tur med dette reiseselskapet.

http://www.hvitebusser.no/Webdesk/netblast/pages/index.html

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Har reist med det selskapet jeg, får ikke vite noe mer av de turene enn du har lest i bøker/ sett på dokumentarfilm. Konsentrasjonsleirene var bråkete og du sto i kø hele tiden. De dokumentarfilmene som det er å se om emnet er mye bedre, og gir ett sterkere inntrykk.
Innvandring er bra, arbeidsinnvandring er ennå bedre. Dersom den norske kulturen ikke klarer å stå i mot innvandring har den ikke livets rett, så enkelt er det. Innvandring gir dynamiske samfunn, som tilpasser seg og finner nye løsninger. Innvandring gir i all hovedsak positive ringvirkninger både økonomisk og kulturellt.

Anbefaler forresten noen av forumets über-selvsentrerte-neo-fascistiske-bøffel-"metal"-hoder en tur med dette reiseselskapet.

http://www.hvitebusser.no/Webdesk/netblast/pages/index.html

oli

  • Gjest
vei var på skoletur med hvite busser til polen og så på auswitch 1 og 2 (eller hvordan det skrives)..
på aushwitch 1, var det et eksemplar ev et gasskammer som stod igjen. og som var fllt funksjonelt hvis man hadde hatt noen interesse av det.. dessuten mener jeg å huske at de hadde funnet rester av zyklon B i flere av flere av de husene som var revet ned, dette mente de var gasskammere..

bergen-belsen var vel først og frems en arbeidsleir , samme som sachsenhusen... men det var gusomme ting som var skjedd der også...  vi hadde med et samtidsvitne ned som fortalt om hvordan det var da hen hadde sittet der.. rimelig ukoselig..

du burde ta deg en tur nedover med de vite bussene, så får du heller se om du betviler det da u kommer tilbake...

mvh anders...

dodraugen2k

  • Gjest
Der var jeg visst blitt innvandrer, jeg også. Faren min er nemlig dansk. Etter oppklaringen i defininisjonsproblematikken føler jeg nå en merkelig trang til å påtvinge meg selv på jenter (bare de norske, de er horer, mine halvdanske medsøstre ville jeg aldri gjort noe slikt med), snylte på skatten, myrde rene nordmenn og omskjære mine fremtidige døtre (som det etter all sannsynlighet blir minst 5 av, jeg er jo tross alt innvandrer)

oli

  • Gjest
noen kom meg vist i forkjøpet der:-)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Innvandring gir dynamiske samfunn, som tilpasser seg og finner nye løsninger.

Dette er et mantra som gjentas av norsk venstreside. Men hvor finner du det empiriske grunnlaget for denne tesen?
Fikk vi et dynamisk samfunn i det tidligere Jugoslavia?
Tilpasset hutuer og tutsier hverandre?
Hvilke løsninger har vi sett i samfunn der ulike etniske grupper lever sammen? Segregering, apartheid, etnisk rensing. Hva mer?

Sitat
Innvandring gir i all hovedsak positive ringvirkninger både økonomisk og kulturellt.

Nå har vi jo nettopp slått fast at innvandring IKKE gir positive ringvirkninger økonomisk, så da kan du ikke være så sosialist i hue at du bare kategorisk slår fast noe uten å legge frem bevis som underbygger påstanden.

Når det gjelder kultur vil jeg bemerke følgende:
Når sosialister ser McDonalds resturanter i den tredje verden kaller de det "kulturimperialisme" og fordømmer det. Amerikansk kultur er slett ingen berikelse, men en påkjenning, for disse landene. Amerikanske reklameskilt og McDonalds resturanter ødelegger og fortrenger det unike og vakre ved kulturene i den tredje verden.
Når det er VI som får tyrkiske kebabsjapper på annet hvert gatehjørne, moskeer og fremmed kultur inn i vårt land; da er det imidlertid om å gjøre å hykle som best man kan.
Da er det ikke lenger snakk om kulturimperialisme og trusler mot den opprinnelige kulturen. Nei, da er det plutselig en "berikelse".

En dansk (?) forfatter, hvis navn jeg ikke husker sa følgende:
" Debatten om flerkultur handler ikke om eksotiske matretter og billige grønnsaker.  Det handler om æresdrap og voldtekter".
Poenget er at de små, subjektive, fordelene ved innvandring må sees i forhold til de enorme byrdene.
Det eneste store argumentet for innvandring er å hjelpe mennesker på flukt; men det kan jo fint organiseres i innvandrernes egne deler av verden.

Sitat
Anbefaler forresten noen av forumets über-selvsentrerte-neo-fascistiske-bøffel-"metal"-hoder en tur med dette reiseselskapet.

http://www.hvitebusser.no/Webdesk/netblast/pages/index.html

....og jeg anbefaler DEG en tur til kommunistens tortursentre i Ukraina. Der kan du se hvordan de politisk korrekte torturerte og seigpinte folk i hjel. Venstresiden har ca. 100 millioner uskyldige menneskeliv på samvittigheten.
At jeg skal identifiseres med nazisme er like absurd som at du skal identifiseres med Pol Pot eller Lenin.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

vei var på skoletur med hvite busser til polen og så på auswitch 1 og 2 (eller hvordan det skrives)..
på aushwitch 1, var det et eksemplar ev et gasskammer som stod igjen. og som var fllt funksjonelt hvis man hadde hatt noen interesse av det.. dessuten mener jeg å huske at de hadde funnet rester av zyklon B i flere av flere av de husene som var revet ned, dette mente de var gasskammere..

bergen-belsen var vel først og frems en arbeidsleir , samme som sachsenhusen... men det var gusomme ting som var skjedd der også...  vi hadde med et samtidsvitne ned som fortalt om hvordan det var da hen hadde sittet der.. rimelig ukoselig..

du burde ta deg en tur nedover med de vite bussene, så får du heller se om du betviler det da u kommer tilbake...

mvh anders...

Nå har jeg faktisk vært i en KZ-leir, men ikke Auschwitz (var i Theresienstadt).
Zyklon-B var et avlusningsmiddel, og alle bygningene ble jevnlig gasset for å forhindre epedemier som lus jo bringer med seg.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!