Skrevet av Emne: endret  (Lest 4764 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Bivirkninger av hull i øret? Jobbsituasjon osv.
« #30 : 05. november 2007, 09:42 »
Hva har det faktum at DU aldri har sett en vekter med ørepynt før noe som helst med denne saken å gjøre?
h-a-n-e-r-v-e-k-t-e-r Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Faktum

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Bivirkninger av hull i øret? Jobbsituasjon osv.
« #31 : 05. november 2007, 17:51 »
sdfsdgsdf

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Bivirkninger av hull i øret? Jobbsituasjon osv.
« #32 : 05. november 2007, 18:49 »
Det er bra du har solide mål - men det er ikke sååå lett å nå de alikevel. Du må være risikovillig og ta noen sjanser.

Når det gjelder dette med hull i ørene er det litt bransjeavhengig. Men er person som er dyktig på sitt fagfelt kan nesten se ut som han vil egentlig. De som vil ha bra folk lar utseende komme etter kvalifikasjoner. Uansett. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bivirkninger av hull i øret? Jobbsituasjon osv.
« #33 : 06. november 2007, 08:42 »
Nå er det ikke slik at styreledere er mangemillionerer. Noen ytterst få er det, men jeg vil anta at de fleste styreledere ligger på ett sted mellom 800.000 og 1.2 mill i året.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: Bivirkninger av hull i øret? Jobbsituasjon osv.
« #34 : 03. februar 2008, 00:42 »
Jeg tror dette er en av de mest underholdende trådene jeg har sett her på forumet Grin Du kan ikke seriøst hevde å være nitten en gang  :Smiley hahahaha, nei og nei.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget Dico_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: Bivirkninger av hull i øret? Jobbsituasjon osv.
« #35 : 03. februar 2008, 00:47 »
CVen blir da seende slik ut:

2007-2010 Vekter på bytorget med passende bling i øret.
2010- styreleder i en rekke større selskaper og konglomerater, uten bling i øret.


hahaha, klarer ikke stoppe å le Cheesy syyyk man du Fleksnes! :p

ontopic: ikke ta noe hull i øret, punktum.


Dette kommer litt ann på hva du har til blingen egentlig. Dersom pannebåndet ditt er rosa ville jeg nok droppet vekterjobben og konsentrert meg om de 6 studiepoengene i året på BI. Det er viktig at svarte pannebånd helst ikke kommer på før du har begynt på andreåret og sleiken har fått tid til å gro. Vi vet vel alle hvordan det er å møte på BI og si man jobber som vekter lizzm. Da holder det ikke med bare bling azz.
Når du blir leder for enorme konserner slik som alle som går ut av BI (av ulike grunner) blir, så kan jo DU være trendsetteren for et moderne konsern med både utsmykning og keege uniformer. Er ikke DET keeg markedsføring så vet ikke jeg.


her er man frekk azz. Wink jeg går på bi :/

oli

  • Gjest
Sv: Bivirkninger av hull i øret? Jobbsituasjon osv.
« #36 : 03. februar 2008, 00:49 »
Det er bra du har solide mål - men det er ikke sååå lett å nå de alikevel. Du må være risikovillig og ta noen sjanser.

Når det gjelder dette med hull i ørene er det litt bransjeavhengig. Men er person som er dyktig på sitt fagfelt kan nesten se ut som han vil egentlig. De som vil ha bra folk lar utseende komme etter kvalifikasjoner. Uansett. Smiley

var godt du sa nesten der...

Utlogget .morten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Bivirkninger av hull i øret? Jobbsituasjon osv.
« #37 : 09. februar 2008, 14:37 »
Har aldri sett en vekter med bling jeg heller.. Har bare vært i bransjen i to år men likevel..
Glad jeg slipper å jobbe med vektere som PRØVER å se femi ut. Så ta ut blingen og sett den inn igjen når du er styreleder Smiley

Går forresten på BI jeg også, uten bling og med kort hår Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!