Skrevet av Emne: Fitnessmessen 2008  (Lest 36505 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #210 : 11. februar 2008, 12:13 »
Sitat
Hadde han vært en av trønderbataljonen eller inne i de rette klikkene andre plasser i landet hadde det aldri blitt en sak av dette i hele tatt!!
Enten fjerner du dette og beklager løgnene dine til den denne uttalelsen er rettet til, eller så kommer du med informasjon som støtter opp under anklagene dine.
Sier du at Lars er så mislikt i miljøet at noen lager ubehageligheter for ham?? Men hvis det hadde vært Vegar eller Espen, så ville de meldt seg på og ingen ville blitt skadelidende?

her bør du forklare.


Resten av innleggene dine er det ikke mye å si på, som ikke vegar har sagt... Har du lest de svarene som er kommet i det hele tatt?? Ingen har nektet Lars noe som helst. Jeg fikk vite i helgen at Lars ikke stiller på NSM.

Men hovedpoenget mitt var likevel uttalelsen om at det ligger noe personavhengig bak. Enten er du frekk, eller så er du dum.

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Sv: Fitnessmessen 2008
« #211 : 11. februar 2008, 12:29 »
Jeg er sikkert helt klart frekk, og mangen synst sikkert jeg også er dum! Men noen løgner rettet mot noen har jeg ikke satt ut. Jeg skrev at hadde han vært medlem av trønderbataljonen hadde dette vært en ikke sak, og med det mener jeg at de har en høy status i miljøet og er personer alle vil se. Lars er en mye mer anonym person, foreløpig, enn det de er, og dermed er det lettere å utestenge han enn en stor profil som alle vil se, så noen løgner har jeg ikke satt ut, og føler følgelig ikke jeg har noe å beklage. Jeg vet Lars er fortvilet for dette, og at han velger å la være å stille sier veldig mye om ham som person! Han er en person som ikke ønsker konflikter og tar da den enkle veien og velger å trekke seg. Jeg har lest alle innleggene og forstår argumentasjonen, men det betyr ikke dermd at jeg trenger være enig i det. Jeg tror nok ikke jeg er den eneste personen som går høyt ut med mine meninger og tar reaksjonene etterpå. Om folk misliker meg eller ikke pga dette er meg revnende likegyldig!! Men som sagt, dette var ikke ment som personangrep, men en generell tanke rundt hele situasjonen.

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Fitnessmessen 2008
« #212 : 11. februar 2008, 12:33 »
Forstår at enkelte blir følsesmessig revet med og synes dette er veldig leit. Jeg synes dette er helt møkk og henger som faen med hodet. Vil ha med meg lars i nsm. Han er en av de beste strongmanprofilene i norge og fortjener plassen der. Men omstendighetene rundt dette tilsier noe annet. Alle i strongman norge vil ha med lars, men det er andre krefter bak som kan ødelegge for sporten i oppstartfasen på tv. Og det gjør meg forbanna og at jeg skulle ønske meg tilbake til vikingtiden der den sterkeste vant uansett..hehehe  
Enten fjerner du dette og beklager løgnene dine til den denne uttalelsen er rettet til, eller så kommer du med informasjon som støtter opp under anklagene dine.
Sier du at Lars er så mislikt i miljøet at noen lager ubehageligheter for ham?? Men hvis det hadde vært Vegar eller Espen, så ville de meldt seg på og ingen ville blitt skadelidende?

her bør du forklare.


Resten av innleggene dine er det ikke mye å si på, som ikke vegar har sagt... Har du lest de svarene som er kommet i det hele tatt?? Ingen har nektet Lars noe som helst. Jeg fikk vite i helgen at Lars ikke stiller på NSM.

Men hovedpoenget mitt var likevel uttalelsen om at det ligger noe personavhengig bak. Enten er du frekk, eller så er du dum.
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #213 : 11. februar 2008, 12:35 »
Jeg er sikkert helt klart frekk, og mangen synst sikkert jeg også er dum! Men noen løgner rettet mot noen har jeg ikke satt ut. Jeg skrev at hadde han vært medlem av trønderbataljonen hadde dette vært en ikke sak, og med det mener jeg at de har en høy status i miljøet og er personer alle vil se. Lars er en mye mer anonym person, foreløpig, enn det de er, og dermed er det lettere å utestenge han enn en stor profil som alle vil se, så noen løgner har jeg ikke satt ut, og føler følgelig ikke jeg har noe å beklage. Jeg vet Lars er fortvilet for dette, og at han velger å la være å stille sier veldig mye om ham som person! Han er en person som ikke ønsker konflikter og tar da den enkle veien og velger å trekke seg. Jeg har lest alle innleggene og forstår argumentasjonen, men det betyr ikke dermd at jeg trenger være enig i det. Jeg tror nok ikke jeg er den eneste personen som går høyt ut med mine meninger og tar reaksjonene etterpå. Om folk misliker meg eller ikke pga dette er meg revnende likegyldig!! Men som sagt, dette var ikke ment som personangrep, men en generell tanke rundt hele situasjonen.
En generell tanke om at en eller annen konspirasjon mot lars heller vil se espen og richard enn lars... og derfor blir lars nektet et eller annet....

Klart Lars er lei seg, alle som snakker med ham vet jo det. Det han har gjort har fått konsekvenser for flere enn ham.

I helgen sto en ung styrkeløfter som var påmeldt konkurransen og måtte SE PÅ fordi han ikke kunne delta på samme konk som lars på  grunn av at LARS har greid å blitt ekskludert for doping. Den gutten hadde ikke gjort en ting, men konsekvensene måtte han ta likevel.

Jeg syns du er ufin som påstår at Lars sine venner dolker HAM i ryggen. Lars har gjort det riktige i en vanskelig situasjon, og hindrer både anmeldelser for andre og uønsket oppmerksomhet mot seg selv og NSM ved å holde en lav profil mens han er utestengt.

Lars deltok på stevner i desember og nå i helgen hos henholdsvis MEG som arrangør og Lene og Svend nå i helgen.... Ingen som nektet ham det, ingen har nektet ham noe.

Og så påstår du at det er personavhengig??!! Er det Svend som ikke liker lars da, eller??

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #214 : 11. februar 2008, 12:37 »
Forstår at enkelte blir følsesmessig revet med og synes dette er veldig leit. Jeg synes dette er helt møkk og henger som faen med hodet. Vil ha med meg lars i nsm. Han er en av de beste strongmanprofilene i norge og fortjener plassen der. Men omstendighetene rundt dette tilsier noe annet. Alle i strongman norge vil ha med lars, men det er andre krefter bak som kan ødelegge for sporten i oppstartfasen på tv. Og det gjør meg forbanna og at jeg skulle ønske meg tilbake til vikingtiden der den sterkeste vant uansett..hehehe  


Jeg sa forleden dag til samboeren at det er synd jeg ikke lever i "MadMax" tida, da kunne jeg bare presset de treige tynningene av veien, ranet dem for bensin og godsaker og bare kjørt videre.

Vi er født noen år for seint Espen! Smiley


Og Håndbakken kommer garrantert tilbake på andre konkuranser sammen med deg forutenom NSM for å vise at Bergensere faktisk har baller  Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Fitnessmessen 2008
« #215 : 11. februar 2008, 12:39 »
Er det bare Lars som har dopet seg av norske strongmenn?

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #216 : 11. februar 2008, 12:40 »
Er det bare Lars som har dopet seg av norske strongmenn?

Til deg også, bla deg gjennom HELE tråden og les ALLE postene så får du svaret på spørsmålet ditt.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #217 : 11. februar 2008, 12:42 »
Er det bare Lars som har dopet seg av norske strongmenn?
Det tviler jeg på, men det er ikke saken. Det er bare den som ER TATT for doping som blir dømt for det. Og bare den som er dømt kan bli ekskludert FRA IDRETT. (ikke fra strongman)

Lars er en av de kvalifiserte til NSM som ikke stiller. Det er minst TO TIL som er kvalifiserte som ikke kommer til å stille ifølge ryktene.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #218 : 11. februar 2008, 12:45 »
Å si at hvis det samme hadde skjedd med noen i trønderbataljonen så hadde de fått vært med på NSM er ett personalangrep på flere faktisk, både deltagere og arrangør!
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Fitnessmessen 2008
« #219 : 11. februar 2008, 12:51 »
Det er minst TO TIL som er kvalifiserte som ikke kommer til å stille ifølge ryktene.
Fortell.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fitnessmessen 2008
« #220 : 11. februar 2008, 12:55 »
Hvorfor? det er bare rykter.
16 mars sender Strongman Norge liste til arrangøren med de kvalifiserte PLUSS reserver. Så er det opp til arrangør å kontakte de kvalifiserte og ordne påmelding og kontrakter.

Jeg er dritlei av ubegrunnet, usaklig og direkte feilaktige utsagn (ikke bare sv1) for innsatsen som et titalls mennesker gjør gratis for denne sporten. FOlk som sitter på den feite rævva si og ikke bidrar med en dritt, skal komme og rakke ned på arbeid eller løsninger. Uten selv å komme med hverken innsat eller bedre forslag.

Så de eneste navnene som kommer fra meg, er de som Geir og Roy sender til meg 16 mars, og som jeg sender videre til Svend.


Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Fitnessmessen 2008
« #221 : 11. februar 2008, 12:59 »
noe jeg kom til å tenke på. Hvis det så blir til å nsm blir fast inventar på tv, noe som hadde vært jæææævlig kult. Hvem er da som i tilfelle hadde pekt ut Rørbakken og sagt til tv-seerne: "En liten kuriositet, denne mannen ble faktisk tatt i doping og risikerte å bli hengt ut til spott og spe av det norsge folk."
Vil han skille seg spesielt ut i det startfeltet av apekatter som skal være med i nsm?

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Fitnessmessen 2008
« #222 : 11. februar 2008, 13:01 »
Har du fortsatt ikke lest gjennom postene Segal?!?!!!!!! Er det mulig.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget sv1

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 170
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 170

Sv: Fitnessmessen 2008
« #223 : 11. februar 2008, 13:03 »
Det er tydelig at dette er en diskusjon som du ikke evner å se mine synspunkter i og jeg ser ikke dine, så dette er dødfodt og blir bare meningsløs krangel og synsing frem og tilbake uten noe konstruktivt. Jeg er klar over at det var jeg som tok opp igjen diskusjonen og at du mente den burde vært avsluttet, så det tar jeg på min kappe. Men det er ikke lenge til 15 mars og da treffer jeg deg nok så kan vi diskutere da. Det er jo egentlig ingenting mer å diskutere, men er enklere å få frem meningene ansikt til ansikt enn over nett.

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Fitnessmessen 2008
« #224 : 11. februar 2008, 13:04 »
Har du fortsatt ikke lest gjennom postene Segal?!?!!!!!! Er det mulig.
kjeften du da! Finnes ikke noe fornuftig begrunnelse for noe av den suppa her på de foregående 40 sidene. Må nesten spørre og grave litt for å høre hva som Egentlig skjer.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!