avstemning
Spørsmål: Hvor viktig er miljøet for DEG?
Svært viktig. Jeg sykler stort sett konstant, fremfor å kjøre bil for å spare miljøet. Jeg spiser også miljøvennlig mat, seff. - 4 (6.9%)
Viktig. Jeg kjøper/kommer til å kjøpe miljøvennlige biler, for å spare miljøet for forurensning - 8 (13.8%)
Litt viktig. Man må ha en viss peiling på hvor mye man forurenser. Tar heller buss fremfor å kjøre selv. - 10 (17.2%)
Mindre viktig. Det finnes viktigere ting i livet enn å bekymre seg over miljøet og sin egen forurensning - 23 (39.7%)
Lite viktig. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Forsøker i stede å leve livet her og nå. - 13 (22.4%)
Stemmer totalt: 55

Skrevet av Emne: Hvor viktig er miljøet for DEG?  (Lest 5386 ganger)

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #15 : 08. november 2007, 07:25 »
Vel, av totalt egoistiske grunner trenger jeg snø. Masse snø. Vinter. Så blir det veldig varmere her så syntes jeg det er ganske kjipt.

Pluss at flesteparten av forumsmedlemmene her nok ikke blir så glade når 60 millioner bangladeshere banker på fordi landet deres er under vann.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget anon30

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 695
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 695

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #16 : 08. november 2007, 07:30 »
Det blir ikke varmere i Norge, tvert i mot. Etterhvert som golfstrømmen flytter seg vil vi ha vinter hele året.

Utlogget Remi-Femi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #17 : 08. november 2007, 07:31 »
Le pga at det eg sa var dumt sagt eller morsomt? Tongue

Var morsomt Tongue
"En helt ny start, med en helt ny giv"

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #18 : 08. november 2007, 09:54 »
Dude, care

Det er lite som er like kjipt som å etter å ha lagt litt arbeid inn i et innlegg få et svar av en "freddern" på 14 år som har den hippe, urbane care-innstillinga og veit å spre den ethvert sted det lar seg gjøre.

Salig er den som ikke har noe å si og allikevel holder kjeft. :Smiley

Forøvrig savner jeg valget: "jeg bryr meg, men er lei av antagoniseringen av aleinemora som kjører barna til fotballtrening når man vet hvor lite mannen i gata sitt bidrag faktisk har å si". "Live earth" kan ta seg en bolle, budskapet om at "slutt å trekke opp etter du har vært på dass, vet du ikke at du voldtar moder jord?" og annen form for promotering av bittesmå inngrep i vanlige menneskers liv heller enn å se på hva som faktisk gjør den store skaden blir direkte hyklerisk.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #19 : 08. november 2007, 12:31 »
Heheh en del morsomme innlegg her altså Grin

Edit: for å svare litt på det de skriver de som skriver at jorda sjøl er skyld i alt tullet: det er bare delvis rett; vi har forurenset slik at pol-isen har begynt å smelte. I isen har det og er det store mengder co2, som slipper ut når isen smelter og på denne måten lager en ond sirkel. Jo mer is som smelter, jo værre blir det... Og VI er skyld i at den smelter in the first place.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #20 : 08. november 2007, 15:39 »
Mennesket har gått inn og manipulert det naturlige CO2-kretsløpet. Vi får en overbelasting av CO2 i forhold til hva som er normalt. Da blir det varmere.
Når det blir varmere på tundraen i Sibir, kommer metan som er lagret der, til å slippe ut, og det er en av de værste klimagassene.
Å skylde på naturen er det dummeste en kan gjøre. Da har man rett å slett ikke peiling!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #21 : 08. november 2007, 15:53 »
Så vidt jeg vet er mennesket en del av naturen, og si at vi maniupulerer det naturlige CO2-kretsløpet faller på sin egen urimelighet - vi er en del av det naturlige kretsløpet og det som skjer nå er en helt naturlig konsekvens av hvordan mennesket har utviklet seg over tusner på tusner av år. At dette ikke nødvendigvis er til det beste for alle, både folk og fe, er en diskusjon i seg selv, men det som skjer nå kan ikke kalles en manipulasjon av det naturlige kretsløpet.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #22 : 08. november 2007, 15:56 »
Faen, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jorden går ikke under så lenge jeg lever anyway..

Miljø = *care



Samme her.. Får helt noia av alt maset.. gjør som faen jeg vil den tiden jeg lever her på jorden.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #23 : 08. november 2007, 16:05 »
gjør som faen jeg vil den tiden jeg lever her på jorden.

La oss håpe det ikke blir så alt for lenge, for med den mentaliteten kan man like enkelt uskyldiggjøre drap, voldtekt og andre ting som nødvendigvis må ses på som "naturlige" da man i det hele tatt finner individer med en iboende trang til den slags.

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #24 : 08. november 2007, 17:03 »
La oss håpe det ikke blir så alt for lenge, for med den mentaliteten kan man like enkelt uskyldiggjøre drap, voldtekt og andre ting som nødvendigvis må ses på som "naturlige" da man i det hele tatt finner individer med en iboende trang til den slags.



hvordan anmelder jeg dette innlegget til moderatorene?

For det første så er dette en post som heter hva mener DU om dette. Ergo skal alle gi sin mening. Ikke kritisere andres. Er ikke det som er poenget med posten. For det andre at du hinter til noe så uffatelig patetisk som at du håper at jeg dør fortest mulig, og sammenlignet mitt syns på miljøsaken med at jeg er for drap, og voldtekt gjør deg til den den latterligste personen på hele forumet. Og jeg krever å få det innlegget ditt fjernet eller redigert. Må faen ikke tro at du kan komme med innskudd som at du syns jeg skal dø fortest mulig på grunn av et synspunkt i en så individuell sak.

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #25 : 08. november 2007, 17:07 »
Vi får håpe vår Herres gjenkomst ikke er så fryktelig langt unna Cheesy Tongue
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Serveruler

  • Gjest
Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #26 : 08. november 2007, 17:13 »
å drite i miljøet er å drite i allt og alle som bor på denne planeten om noen hundre år.

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #27 : 08. november 2007, 17:18 »
Å drite i CO2 utslippene, betyr ikke nødvendigvis det samme som å drite i miljøet. Kildesortering og annen fornuftig omplassering og gjenskapning av søppel er jeg veldig positiv til. Men, å tvinge oss til å kjøre elektriske biler fordi vi skal snu den "negative" utviklingen blir ikke annet enn patetisk..
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #28 : 08. november 2007, 17:22 »
Å drite i CO2 utslippene, betyr ikke nødvendigvis det samme som å drite i miljøet. Kildesortering og annen fornuftig omplassering og gjenskapning av søppel er jeg veldig positiv til. Men, å tvinge oss til å kjøre elektriske biler fordi vi skal snu den "negative" utviklingen blir ikke annet enn patetisk..

Akkurat det jeg mener. Og jeg har uansett lov til å mene hva jeg vil uten å få ønsker om at jeg skal dø bare pga jeg har en annen mening en andre.

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Hvor viktig er miljøet for DEG?
« #29 : 08. november 2007, 19:57 »
hvordan anmelder jeg dette innlegget til moderatorene?

Du trykker på "Rapporter til moderator"

For det første skal du ikke legge ord i munnen på meg. Dersom du faktisk tar "håper det ikke blir så lenge til" som blodalvorlig ønsketenking om at personen bak pseudonymet ditt faktisk skal dø, beklager jeg det på det sterkeste. Men det tror jeg egentlig ikke du gjorde ...

"For det andre at du hinter til noe så uffatelig patetisk som at du håper at jeg dør fortest mulig, og sammenlignet mitt syns på miljøsaken med at jeg er for drap, og voldtekt gjør deg til den den latterligste personen på hele forumet."

Så var det dette med å legge ord i munnen på meg, da. Jeg sammenlignet aldri det du nevner. Jeg sa bare at tankegodset ditt kan brukes til å rettferdiggjøre ting som er langt værre enn å irritere seg. Visse frihetsinnskrenkniner vil alltid forekomme, man kan ikke "gjør som faen jeg vil den tiden jeg lever her på jorden", og det tror jeg du skjønner selv. Hvis du leste det forrige innlegget mitt ville du forstått at jeg er lei av hysteriet rundt hvermandsens bidrag til problemene, når disse er marginale når det kommer til saken. Det er altså tankegods, ikke syn på klima, jeg kritiserer. At meninger er individuelle hindrer dem ikke fra å kunne kritiseres. Dersom du skal følge den tankegangen selv skjønner jeg ikke hvordan du kan kritisere det jeg skrev, det er da også en individuell betraktning. Eller?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!