Skrevet av Emne: Styrkeløft er en klimabombe!!  (Lest 1735 ganger)

Utlogget Vektor

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Styrkeløft er en klimabombe!!
« : 03. desember 2007, 21:06 »
Styrkeløft, strongman, kroppsbygging burde blitt ulovlig, med hensyn til miljøet. Utøverne i disse såkalte "idrettene" er noen miljøsvin uten sidestykke.
De har et matinntak som ikke kan forsvares på noen som helst måte, skulle alle i den vestelig verden stappe i seg like mye føde, ja så ville verdens matproduksjon måtte økes med minst 70%, noe som ikke
ville la seg gjøre.

I tillegg så vil all transport av så store mengder føde til alle, føre til noen enorme klimagassutslipp, det gjelder også ved transport av store tunge mennesker.
Det kreves også større og tyngre klær, klærne utsettes for store belastninger, og må oftere byttes ut, og derfor vil det bli en økt transport av store tunge klær.

Bygging av store treningssenter, frakting av tungt utstyr, reising til og fra trening, reising på stevner, osv.
Og, i tillegg driter de mere, slik at kommunene må grave og legge ned nye og større rør.

Jeg kunne sikkert nevnt flere ting, men stopper her.
Håper dere forstår, jeg er redd for at jorden skal ødelegges å gå til grunne, vi har jo bare en jord, husk det!!






Utlogget Liern

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 529
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 529

Sv: Styrkeløft er en klimabombe!!
« #1 : 03. desember 2007, 21:13 »
mye annet som ødelegger også Wink som er MYE værre...
UNKNOWN

Utlogget Unleashed

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

Sv: Styrkeløft er en klimabombe!!
« #2 : 03. desember 2007, 21:14 »
Hehe, har tenkt noe lignende selv når jeg står over kjøkkenbenken og stapper i meg mat.
 "Hva faen er det jeg driver med egentlig? Står her og trykker i meg unødvendig mat, mens i andre deler av verden sulter folk" Så går det 3 sekunder, og jeg fortsetter med gomlinga.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Styrkeløft er en klimabombe!!
« #3 : 03. desember 2007, 21:19 »
Styrkeløft, strongman, kroppsbygging burde blitt ulovlig, med hensyn til miljøet. Utøverne i disse såkalte "idrettene" er noen miljøsvin uten sidestykke.
De har et matinntak som ikke kan forsvares på noen som helst måte, skulle alle i den vestelig verden stappe i seg like mye føde, ja så ville verdens matproduksjon måtte økes med minst 70%, noe som ikke
ville la seg gjøre.

I tillegg så vil all transport av så store mengder føde til alle, føre til noen enorme klimagassutslipp, det gjelder også ved transport av store tunge mennesker.
Det kreves også større og tyngre klær, klærne utsettes for store belastninger, og må oftere byttes ut, og derfor vil det bli en økt transport av store tunge klær.

Bygging av store treningssenter, frakting av tungt utstyr, reising til og fra trening, reising på stevner, osv.
Og, i tillegg driter de mere, slik at kommunene må grave og legge ned nye og større rør.

Jeg kunne sikkert nevnt flere ting, men stopper her.
Håper dere forstår, jeg er redd for at jorden skal ødelegges å gå til grunne, vi har jo bare en jord, husk det!!

Vennligst skyt han her før det sprer seg..
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Kaizermeister

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 343
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 343

  • Normal people worry me
Sv: Styrkeløft er en klimabombe!!
« #4 : 03. desember 2007, 21:34 »
Hva koster røyking, fedme, alkohol og inaktivitet samfunnet vårt?
http://www.cdc.gov/nccdphp/dnpa/obesity/economic_consequences.htm
USA ligger "forran" andre land. Tilstandene der finner man også i Norge om ikke lang tid.

Ekkelt(for enkelte) som det høres ut. Skal man finne en kur for div sykdommer og epidemier i u-land vil det ikke være plass her på jorda. Man trenger en ny svartedauen. Man trenger at folk dør i hopetall. Det er for mange som blir født i forhold til antallet som dør. Jeg vet ikke om Bono ser penger eller mening i det han driver med, men ser man realistisk på det så trenger vi sykdommer som "rydder opp" i folketallene.

Vi lever i et overbefolket "bruk og kast" samfunn der alle tenker på egen vinning. Sorry to be the bearer of bad news Vektor. OM du da var seriøst vel og merke...
In life, there are reasons and results. Results are the only thing that counts. No one has ever made an excuse for success. Excuses are made for failure.

Utlogget v-tech

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

Sv: Styrkeløft er en klimabombe!!
« #5 : 09. desember 2007, 23:49 »
Nigga please   dry
Back and skinny.... Sadface Sad

No Pain, No Gain!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!