Skrevet av Emne: Ryp og knebøy  (Lest 3846 ganger)

Celdiir

  • Gjest
Sv: Ryp og knebøy
« #15 : 29. november 2007, 00:04 »
Har du sett squat Rx? Du har meget mulig dårlig beveglighet i alle de typiske områdene for noen som har en sittestillende livsstil: hamstring og hofteleddsbøyere spesielt, legger, rumpe, innsiden av låret og bevegelighet i thoraksryggen kan også være utslagsgivende for bøyteknikk.

De fem første episodene av squat rx vil kunne komme med mange forslag og tips til løsninger. Sjekk ut stickyen på styrkeløft forumet!

Trenger ikke være så voldsomt avansert. Inkludér 3-4 mobiliseringsøvelser i oppvarminga di for å løsne opp hoftene, og litt aktivering av gluteus. For meg er forskjellen på ei god oppvarming og den typiske jogginga + lett oppvarming med stanga enorm.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Ryp og knebøy
« #16 : 29. november 2007, 00:07 »
Har du sett squat Rx? Du har meget mulig dårlig beveglighet i alle de typiske områdene for noen som har en sittestillende livsstil: hamstring og hofteleddsbøyere spesielt, legger, rumpe, innsiden av låret og bevegelighet i thoraksryggen kan også være utslagsgivende for bøyteknikk.

De fem første episodene av squat rx vil kunne komme med mange forslag og tips til løsninger. Sjekk ut stickyen på styrkeløft forumet!

Trenger ikke være så voldsomt avansert. Inkludér 3-4 mobiliseringsøvelser i oppvarminga di for å løsne opp hoftene, og litt aktivering av gluteus. For meg er forskjellen på ei god oppvarming og den typiske jogginga + lett oppvarming med stanga enorm.

 2thumbsup

Du skulle vært min personlige trener  Cheesy
Kanskje jeg kunne klart å bøye over kroppsvekta mi da  Grin
MED god stil
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Treneral

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

  • Yeeeeees!
Sv: Ryp og knebøy
« #17 : 29. november 2007, 08:42 »
Har du sett squat Rx? Du har meget mulig dårlig beveglighet i alle de typiske områdene for noen som har en sittestillende livsstil: hamstring og hofteleddsbøyere spesielt, legger, rumpe, innsiden av låret og bevegelighet i thoraksryggen kan også være utslagsgivende for bøyteknikk.

De fem første episodene av squat rx vil kunne komme med mange forslag og tips til løsninger. Sjekk ut stickyen på styrkeløft forumet!

Trenger ikke være så voldsomt avansert. Inkludér 3-4 mobiliseringsøvelser i oppvarminga di for å løsne opp hoftene, og litt aktivering av gluteus. For meg er forskjellen på ei god oppvarming og den typiske jogginga + lett oppvarming med stanga enorm.

lovely, skjekker den ut med en gang Smiley
It's a lifestyle.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49679.0"
>Min treningslogg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!