Skrevet av Emne: Problemer med DHL/Posten, noen?  (Lest 1471 ganger)

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

Problemer med DHL/Posten, noen?
« : 15. januar 2008, 16:59 »
Gjorde en bestilling fra Discount Supplements 20.12.07, og har ennå ikke mottatt pakken. Har prøvd å spore den fra DHL sine sider, og statusen der har vært "Oslo" siden 4. januar, noe jeg synes er usaklig lenge, med tanke på at den bare skal toppen et par mil.

Har også vært et hav av telefoner og mailer frem og tilbake med posten og DHL for å få et jævla sporingsnummer som kan brukes på Posten sine sider (har forstått det som at det er posten som har tatt over pakka nå.)

Begynner å bli litt utålmodig, når det skal ta 2 uker ++ å få en pakke sendt fra lageret i Oslo, til en adresse som også er i Oslo.  dry

Noen som har erfaringer med kjøp fra Discount? Hvor lang tid tok det før dere mottok varene?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Problemer med DHL/Posten, noen?
« #1 : 15. januar 2008, 17:36 »
Jess da, pakka mi fant de det for godt å sende tilbake. Og dette, folkens, var pga _mistanke_ om ulovlige stoffer i pakka. De hadde ikke sjekka, men mistanken var nok til at pakka tok turen tilbake. Irriterende.
DS var greie nok til å gi meg alle penga tilbake igjen da, inkl. fraktpengene.. Skal ikke være så sikker på at pakka de ligger i Oslo, altså.. Kan godt være sendt tilbake. Ring tollen og spør, de er så treige i huet av og til de folka der, at de ikke tenker så langt at det kan være greit å gi beskjed om hva de faktisk har foretatt seg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

JohnBlond

  • Gjest
Sv: Problemer med DHL/Posten, noen?
« #2 : 15. januar 2008, 17:38 »
Hvordan kan man forby atomer? Plutselig når man strukturerer de på en spesiell måte så blir de ulovlig? Makes no sense.

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

Sv: Problemer med DHL/Posten, noen?
« #3 : 15. januar 2008, 17:48 »
Jess da, pakka mi fant de det for godt å sende tilbake. Og dette, folkens, var pga _mistanke_ om ulovlige stoffer i pakka. De hadde ikke sjekka, men mistanken var nok til at pakka tok turen tilbake. Irriterende.
DS var greie nok til å gi meg alle penga tilbake igjen da, inkl. fraktpengene.. Skal ikke være så sikker på at pakka de ligger i Oslo, altså.. Kan godt være sendt tilbake. Ring tollen og spør, de er så treige i huet av og til de folka der, at de ikke tenker så langt at det kan være greit å gi beskjed om hva de faktisk har foretatt seg.

Mens pakka di egentlig var "clean", i hhenhold til norske regler?
Skal aller først ringe Import Avdelingen til DHL, hvis jeg kommer hjem fra jobb før 4 i morgen. Var det jeg fikk beskjed om da jeg mailet dem i går kveld angående sporingsnummer til posten.

DHL har hvertfall gitt meg et sendingsnummer på pakka som jeg skal oppgi til importavdelingen dems, for å få sporingsnummeret til posten (tungvint ja..), så kan jo tyde på at hvertfall DHL kanskje har klart å gjort jobben sin. Skal jo ikke si det for sikkert men Tongue


Fikk også mail fra Discount Supplements her i dag;

"Hello Stian,

Many thanks for your order with us on 14th of December, I am just emailing you to confirm that you have received this order; and everything was okay. If you could let us know as soon as possible we would be extremely grateful. Many thanks.

Kind Regards
Jodie Lee
"


Altså... Dem vil vite om pakka mi har kommet fram? Da kan det jo tyde på at den ikke har blitt sendt i retur hvertfall, eller hva?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Problemer med DHL/Posten, noen?
« #4 : 15. januar 2008, 17:55 »
Pakka di kan jo være på vei tilbake, at de ikke har fått den enda. Eller det kan være tollen som bruker en liten evighet på å sjekke stoffene i pakka di. Pakka mi var i allefall kliin så vidt jeg kan huske..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

Sv: Problemer med DHL/Posten, noen?
« #5 : 15. januar 2008, 18:04 »
Pakka di kan jo være på vei tilbake, at de ikke har fått den enda. Eller det kan være tollen som bruker en liten evighet på å sjekke stoffene i pakka di. Pakka mi var i allefall kliin så vidt jeg kan huske..

Ah, ræva om de sender "rene" pakker i retur bare pga mistanker hvertfall...
Var kun Muscle Juice og noen shakere i pakka mi, så om dem sender tilbake det er da det rimelig toskete.  dry

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Problemer med DHL/Posten, noen?
« #6 : 15. januar 2008, 19:09 »
Ah, ræva om de sender "rene" pakker i retur bare pga mistanker hvertfall...
Var kun Muscle Juice og noen shakere i pakka mi, så om dem sender tilbake det er da det rimelig toskete.  dry
Jamen de ER det. Trur det jobber en drøss med tilbakestående folk hos tollen. Sender tilbake pakka bare for moro skyld.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Moe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 512
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 512

Sv: Problemer med DHL/Posten, noen?
« #7 : 15. januar 2008, 22:31 »
Jamen de ER det. Trur det jobber en drøss med tilbakestående folk hos tollen. Sender tilbake pakka bare for moro skyld.

Næmmenj, du Pål! Dennj her pakka syns æ pinadø lukte doping i lange bana! Dennj sænde vi i rætt i retur før vi sitt her som narkomana bægge to! Tongue


Får krysse fingra for at den ankommer nermeste postkontor ASAP!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!