Skrevet av Emne: Guttekompisene til kjæresten  (Lest 4714 ganger)

Utlogget TheBig

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 848
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 848

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #15 : 25. desember 2007, 12:42 »
Tja, jo, ja....

Jeg hadde en dame engang. En ordentlig jente. Beina godt plantet på jorda. Etablert. Osv. Hadde utrolig fint sammen og kommuniserte bra, godt forhold og tillit til hverandre. Etterhvert synes jeg ett eller annet skurra. Tok hun på fersken. Hadde holdt på med en annen i flere mnd. Så alle kan du ikke stole på nei...... Hadde forresten ALDRI trodd dette om henne !

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #16 : 25. desember 2007, 12:46 »
takk for den du!  Smiley

Ja, altså, det KAN jo skje.. Men herregud, om man ikke tør å ta sjangsen og stole på noen, så utelukker man da vel også muligheten for å ha det bra. Sånn er livet.
Sa brura

Utlogget TheBig

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 848
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 848

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #17 : 25. desember 2007, 12:53 »
Hvis det begynner å bli mye cafebesøk, mye byturer osvosv. så bør du nok heller prøve å innse at det er ett eller annet på gjære....

Snakker av erfaring.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #18 : 25. desember 2007, 13:01 »
oookay Wink   trokke det er noe problem enda gitt, men takk for at du påpeker åpenbare årsaker til å være på vakt Tongue
Sa brura

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322


Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #20 : 25. desember 2007, 13:21 »
Om kjæresten din har hatt de kompisene lenge, er det ikke noe stress.
Det er vel heller om hun plutselig finner seg mange nye du kan begynne å lure Wink

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Passion trumps fucking everything!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #22 : 25. desember 2007, 13:29 »
thanks for ruining my day bastard Cheesy
Sa brura

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #23 : 25. desember 2007, 17:57 »
Er mye forskjellig rart som skjer, en kompis hadde ei dame som virka ganske så ordentlig, så en kveld hadde hun vært på byen og pult en annen fyr så når ho kom hjem så pulte ho med kompisen min igjen.  Det er faen mæ frekt, lurer på hva som skjer i hode på det menneske da. han fant det ut dagen etterpå da hun hadde dårlig samvittighet og fortalte det.


øøø " du vet i natt kjære, grunnen til at jeg var så våt var fordi jeg ikke var tørka etter jeg hadde meg en saftig omgang med en annen fyr som spruta laus i meg" 

hehe:p   utroskap er noe dritt Smiley
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #24 : 25. desember 2007, 21:10 »
Note to self: Slutt å lese i denne tråden, for det ødelegger hodet ditt  Grin
Sa brura

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #25 : 26. desember 2007, 12:52 »
Er mye forskjellig rart som skjer, en kompis hadde ei dame som virka ganske så ordentlig, så en kveld hadde hun vært på byen og pult en annen fyr så når ho kom hjem så pulte ho med kompisen min igjen.  Det er faen mæ frekt, lurer på hva som skjer i hode på det menneske da. han fant det ut dagen etterpå da hun hadde dårlig samvittighet og fortalte det.


øøø " du vet i natt kjære, grunnen til at jeg var så våt var fordi jeg ikke var tørka etter jeg hadde meg en saftig omgang med en annen fyr som spruta laus i meg" 

hehe:p   utroskap er noe dritt Smiley

hva gjorde han a? hadde vært jævlig glad dagen etter vis jeg ikke var satt inn for vold ass...  har opplevd utrokap 3 ganger men har liksom vært ganske tidlig i forholda, og har bare vært roting 2 av gangene...

men hadde dette skjedd så tror jeg det hadde klikka vilt for de fleste?! slår ikke jenter, men sånne tøser ser jeg ikke på som mennesker en gang

janne

  • Gjest
Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #26 : 26. desember 2007, 17:13 »
hva gjorde han a? hadde vært jævlig glad dagen etter vis jeg ikke var satt inn for vold ass...  har opplevd utrokap 3 ganger men har liksom vært ganske tidlig i forholda, og har bare vært roting 2 av gangene...

men hadde dette skjedd så tror jeg det hadde klikka vilt for de fleste?! slår ikke jenter, men sånne tøser ser jeg ikke på som mennesker en gang

Der er jeg tilbøyelig til å være enig. Men det samme gjelder alle guttene som gjør samme greiene.....eneste forskjellen er at de gjerne blir sett på som helter av sine kompiser, mens jentas venninner ser på henne som nettopp det hun er....ei tøs. Skjønner IKKE logikken jeg da men.....

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #27 : 26. desember 2007, 17:25 »
Der er jeg tilbøyelig til å være enig. Men det samme gjelder alle guttene som gjør samme greiene.....eneste forskjellen er at de gjerne blir sett på som helter av sine kompiser, mens jentas venninner ser på henne som nettopp det hun er....ei tøs. Skjønner IKKE logikken jeg da men.....

logikken er såre enkel. mange gutter/menn eier ikke selvtillit til å sjekke damer eller prøve å få seg noe selv. ergo lever de på andres opplevelser med damer, og siden de selv ikke klarer å lande ei brukbar dame, så ser de på han som klarer å få alle de damene som en helt.

jenter derimot, har stort sett lite problemer med å få seg et ligg med en eller annen middelmådig kis, derfor er det ikke like gjevt å ligge rundt med gud og hvermann.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

janne

  • Gjest
Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #28 : 26. desember 2007, 17:30 »
logikken er såre enkel. mange gutter/menn eier ikke selvtillit til å sjekke damer eller prøve å få seg noe selv. ergo lever de på andres opplevelser med damer, og siden de selv ikke klarer å lande ei brukbar dame, så ser de på han som klarer å få alle de damene som en helt.

jenter derimot, har stort sett lite problemer med å få seg et ligg med en eller annen middelmådig kis, derfor er det ikke like gjevt å ligge rundt med gud og hvermann.


....du har et poeng der......også er det vel også litt slik at jenter er mere fordomsfulle mot hverandre enn det gutter er...eller??

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Guttekompisene til kjæresten
« #29 : 26. desember 2007, 21:40 »
hva gjorde han a? hadde vært jævlig glad dagen etter vis jeg ikke var satt inn for vold ass...  har opplevd utrokap 3 ganger men har liksom vært ganske tidlig i forholda, og har bare vært roting 2 av gangene...

men hadde dette skjedd så tror jeg det hadde klikka vilt for de fleste?! slår ikke jenter, men sånne tøser ser jeg ikke på som mennesker en gang

Han slo i veggen, ble jævelig forbanna med godgrunn!  Noen gutter/ jenter hadde nok gitt personen en smekk i den situasjonen. Mål løs over hva man skulle gjort i en situasjon, at hun skulle bare hold kjeft om det, eller   si det er slutt   ...  Hadde jeg blitt utsatt for akkurat dette vet jeg ikke hva jeg hadde ønsket.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!