Skrevet av Emne: Mine erfaringer med Kre-Alkalyn  (Lest 4861 ganger)

Utlogget Hartson

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Mine erfaringer med Kre-Alkalyn
« : 19. desember 2007, 12:50 »
Hei alle sammen,

Jeg har nå snart brukt opp to bokser med Kre-Alkalyn (kjøpt hos ej-shop). Jeg har tidligere kun prøvd tn.no sitt kreatin.

Når man leser om Kre-Alkalyn, får man inntrykk av at det smøres litt vel mye på når det gjelder produktets fortreffelighet.  Her trenger man ingen oppladning, det bindes ikke noe vann i kroppen, og effekten skal være minst like god (helst bedre) enn hos "vanlig" kreatin. Jeg var skeptisk, men la godviljen til og kjøpte to pakker på tilbud.

Synes infoen om dosering er noe mangelfull, prøvede å kontakte ej-shop, men fikk ikke svar. Jeg veier rundt 90 kilo, og leste her inne om at det kunne være smart å doble dosen. Jeg tok derfor to kapsler før, og to etter trening. Så til erfaringene mine: Man må selvsagt gi et nytt tilskudd tid før man dømmer det, man må vel også ta hensyn til den berømte placebo effekten. Men, jeg synes uansett at jeg merket en effekt. Synes jeg hadde mer sprut i f.eks de siste settene i benk, og flere andre øvelser. Følte ikke noe mer "pump", men treningseffekten var brukbar. Sett i ettertid synes jeg effekten av tn.no kreatinet var bedre.

Et stort pluss med Kre-Alkalyn er at man slipper oppladning, og et enormt inntak av vann. Det er også fryktelig enkelt med kapsler satt opp mot "teskje i vann" opplegget.

Noen andre som har erfaringer med Kre-Alkalyn? Satt opp mot andre typer kreatin?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Mine erfaringer med Kre-Alkalyn
« #1 : 19. desember 2007, 16:23 »
funker greit, min hovedtype for tiden. Grei pris og grei og ta.
mulig  vanlig mono gir heftigere vannvektøkning...  mye variasjon i kosthold og andre forhold som innvirker uansett... så en periode med bra kosthold, og en type kreatin, kontra en annen gang, der kreatinen er en annen, og kostholdet kanskje er  dårligere ..lett å tenke at et tilskudd har skylda, mens det sannsynligivs er maten ellers.. (husk også etter som man blir større, trenger man mere mat og) 


Mulig du opplever det samme som meg, at du syns mono var bedre, men sannsynligvis fordi du muligens starta med den.  eller ikke har hatt lang nok pause mellom den og kre alkalyn.. samnt  merker mindre og mindre til kreatin,(helt til du slutter med det....da merker du hvor bra det funka) 
 så sant du ikke tar 1-2mndr pause mellom hver type, er det ikke lett å vite hvem som er best...   Jeg gikk rett fra mono til den overhypa Sizeon og gikk ikke opp ett gram på en mnd...

Trenger ikke loade vanlig kreatin heller, trodde folk hadde fått det inn i hodet nå...





Utlogget ej

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Mine erfaringer med Kre-Alkalyn
« #2 : 20. desember 2007, 10:31 »
Hei Hartson,

Om du ikke har fått svar fra oss, må det ha skjedd en feil. Vi skal svare på alle henvendelser som kommer inn. Enten har din forespørsel ikke kommet oss i hende, eller vårt svar ikke nådd deg. Vi opplever innimellom å få mailene våre i retur med "ukjent mottaker", "mailbox full" eller andre tilbakemeldinger. Da er vi hjelpesløse i å nå deg.

Ta kontakt påny, mail el mobil, og vi skal gi deg personlig råd. Kre-Alkalyndosering kommer an på bl.a. hvor mye du veier, egenproduksjon av kreatin, hvor hardt du trener osv.

Doseringsanvisning fra produsenten ligger også ute på våre nettsider, her: http://aaefx.com/downloads/KreAlkalynEFX_Guide.pdf


Jeg er ikke kjent for å være en "rævslikker". Den jobben gjør mange andre så mye bedre Wink

Utlogget Hartson

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: Mine erfaringer med Kre-Alkalyn
« #3 : 26. desember 2007, 23:09 »
Jeg regnet med at det var en logisk forklaring, dere hører sikkert fra meg igjen om jeg har noen spørsmål. Har forøvrig bare gode erfaringer med dere, det har kompisene mine også. Så fikk jeg smetta inn litt skryt også Smiley

Må bare legge til, at jeg nok hadde større effekt av kre-alkalyn enn jeg trodde underveis. Har nå avsluttet "kuren", og merker stor forskjell på trening. Vet ikke hvor mye som er psykisk? Men jeg sliter litt, spesielt i benken.

Trodde først det kom av at jeg var dårlig sist uke, og hadde startvansker etter det. Men nå som jeg har vært på beina en uke, føles det like tungt.

Skal prøve krea-bolic nå etter nyttår, det blir morsomt å teste. Skal gi tilbakemelding om mine erfaringer på det etterhvert.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!