avstemning
Spørsmål: Skal Espen Bøs Aune fortsette å loggføre trening osv på forumet?  (Avstemning er avsluttet: 18. februar 2008, 12:33)
Ja - 32 (25%)
Nei - 2 (1.6%)
Vet ikke - 2 (1.6%)
Ja for Faen!!! - 87 (68%)
Nei ha han ut av forumet!! - 5 (3.9%)
Stemmer totalt: 126

Skrevet av Emne: Espen Bøs Aune mot???  (Lest 1613937 ganger)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Han er vel ikke langt unna min størrelse, men kanskje litt mere i fett enn muskler Wink
hehe.... Han var jo ikke akkurat fit nei.Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Strongman på Euro Sport kl.20.00 i dag...Fra Latvia 2008....

Utlogget geir23

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 221
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 221

børge er GUD him self:-) eirik sandvik/børge har stått får trening og kost her i ett år!!

Akkurat nå er det høyere makter som står for opplegget mitt ang trening... GUD him self!! Følger Børge sitt opplegg på Kosthold osv. Og det må jeg bare si funker drit bra!!! Anbefaler alle som sliter med mat/kosthold om å spørre Børge Fagerli om råd (www.myorevolution.com)

PS: Myorevolution skal bytte navn:

Den største endringen, selv om den ser ganske liten ut, er at vi endrer navn fra MyoRevolution til MyRevolution. Med dette har vi også utviklet ny logo, og nytt design på produkter og websider vil kommer på løpende bånd. Det er flere årsaker til dette:

• Myo er et uttrykk som veldig få forstår, det er latin og står for "muskel". Så tanken var god, men man blir oppgitt av å måtte gjenta firmanavnet og stave det opptil flere ganger før man får det kommunisert til den andre personen. Når en annen aktør på markedet var så innovativ at han brukte samme navn var det mange som ble forvirret, og dette er jo en gylden mulighet til å differensiere oss mer - vi har altså overhodet ingen tilknytning med denne personen eller firmaet!

• MyRevolution er et navn som sier alt om det vi står for og vårt motto: Vi gir deg din egen revolusjon! Produkter av høy kvalitet kombinert med banebrytende kunnskap og kompetanse som vi formidler gjennom våre coaching/PT-tjenester, artikler, workshops/seminarer (snart også online), og vårt diskusjonsforum gjør MyRevolution til en unik aktør på markedet i dag. Denne posisjonen har vi alle intensjoner om å både opprettholde og gjøre enda sterkere i tiden framover!

Sitat: Børge Fagerli



Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
børge er GUD him self:-) eirik sandvik/børge har stått får trening og kost her i ett år!!


På forumet er det Olaf som blir kaldt "GUD"  Smiley Ikke for at han er allmektig...Men tror Gille bynnte å kalle Olaf for GUD siden Olaf virkelig tror på denne Guden oppi himmelen...

PS: ser du OD, jeg har respekt..Jeg skriver Gud me stor bokstav Smiley Er kanskje ikke så "hedning" som du tror Wink hehe

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Espen Hedning Aune? Cheesy hehe Tongue

Hvordan er formen? Blir pall plass på NSM 09?? Cheesy hehe

Pall plassen er reservert ja... Wink

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Uke 2 Fredag

Dagens økt:

Zerher bøy: 1x3 115kg, 1x3 130kg, 1x3 140kg, 1x3 150kg, 1x3 145kg, 1x3 140g

Benk/m bredt grep: 1x5 120kgkg, 1x4 140kg, 1x3 150kg, 1x3 160kg, 1x3 155kg, 1x3 150kg

Markløft/m bredt grep: 1x3 150kg, 1x3 170kg, 1x3 185kg, 1x3 195kg, 1x3 190kg, 1x3 185kg

Stående roing 3x10 132.5kg

Har ikke peiling på koss derre Z bøy greian skrives..Men dokk skjøne ka æ mene Wink Lett og underholdene økt. Møtte min venn Nito på kaliber i dag.. Han har vært på ferie en stund nå. Han er den samme Wink Artig og trivelig type..hehe...Ellers var det mye bråk på trening. Kaliber holder på å utvider gymmet..Kommer til å bli veldi bra! Nytt gulv, mere utstyr osv osv...De legger enda mere til rette for at vi skal bli større og sterkere Wink ESSZ.....

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
har marken din kommet seg igjen? var det kun i mark du merket skikkelig nedgang etter sykdommen og vet du hvorfor akkurat mark som du vansligvis er rå i? du ser ihvertfall større ut enn noensinne så tipper styrken begynner å komme seg bra igjen nå
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Diesel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Det kalles Zercher. Close, but no sigar... Smiley

Utlogget Dobbel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 041
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 041

Pall plassen er reservert ja... Wink
Tror du får hard konkurranse neste år.. Arild, Richard, Espen Lund osv og Marius Bjerke & Lars Rørbakken, hvis de stiller.
17år - 111kg
220 - 140 - 245  = 605kg raw.
Loggbok

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
har marken din kommet seg igjen? var det kun i mark du merket skikkelig nedgang etter sykdommen og vet du hvorfor akkurat mark som du vansligvis er rå i? du ser ihvertfall større ut enn noensinne så tipper styrken begynner å komme seg bra igjen nå

Alt er vel ikke på topp, men spes mark sliter jeg med ja. Hvorfor er usikkert...Styrken kommer nokk ja... Wink

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Tror du får hard konkurranse neste år.. Arild, Richard, Espen Lund osv og Marius Bjerke & Lars Rørbakken, hvis de stiller.


Tror du det ja Smiley Vi får vente å se da vett...Skog og Arild har også en reservert plass på pallen mener jeg da...Så kjemper ikke mot de for å komme på pallen.Men kjemper mot de om hvilken plass jeg skal få på pallen Wink  Espen Lund, Marius og Lars har sjangse de også uten tvil...Skal møte de alle på konker i høst. Så da får vi vel ett lite hint om hva som skjer til neste år..Selv om det er lenge til neste år, mye kan skje..Både posetivt og negativt....

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Dagens økt:

Stein opp til 140cm: 1x3 140kg, 1x3 140kg, 1x3 140kg, 1x3 140kg, 1x8 140kg

Jeg, OD og Tiller var i snikkerbua i dag tilig. Rettere sakt kl.07.30. Jeg kom rett ifra nattvakt. Hadde vært på jobb fra kl.21.00 fredag til kl.07.00 lørdag. OD har sakt at han skal piske meg i form til NSM 09. Too much is never enough, som han sier Smiley Litt trøtt og sliten på morran, men det gikk no greit. Det var lett..Bare teknikk trening..OD løftet han også. Han har ikke glemt hvordaqn man løfter steiner hvertfall. Lett til han også Wink Tiller bare hang å så på. Han skulle trene på KK67 etterpå. Det blir flere lørdags treninger framover, dog kanskje ikke etter ei nattvakt..Og bare lett og teknikk

Snakket me Skog i 5 tiden, da hadde han landet i Polen og hadde 5 timer kjøre tur til dit han skulle. Han gledet seg masse, og skulle trykke til max i morgen! Konken starter kl.08.00 Polsk tid i morgen..Finale kl.14.00...

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Fikk sms ifra Skog nå. Han er kommet fram til dit han skal være..Bedre seint enn aldri..Blir lite me avslapping før konk da..Det hele starter jo kl.08.00....

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Skal ikke Pudz være med i denne konken? Jeg mener bestemt å ha lest at han skulle vært med på en konkurranse i Polen nå i begynnelsen av denne måneden. Men føler det har vært for litt "hype" rundt denne konkurransen til at han kan være med...


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Han skal delta i ESM 08 nå i helgen ja... Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!