Skrevet av Emne: "Vaskebrett 2008"  (Lest 3451 ganger)

Utlogget Thomasinho

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

"Vaskebrett 2008"
« : 03. januar 2008, 03:08 »
Denne sommeren skal det skje!
Jeg har vel sagt det omtrent på denne tiden de siste fem-ti årene...

Men nå er det annerledes! Jeg vet det, det er i år det skal skje!
Denne sommeren skal jeg pløye strendene med et skikkelig helmaks, gjennomført og skinnende solbrunt VASKEBRETT!

Magen min skal sitte som støpt, og alle skal kunne se at der, ja der går det en kar som har tatt vare på seg selv i vinter! Han der ser faen meg bra ut! Den magen der har han jobbet hardt for!

Jeg begynte i går - 1.1.08 med en grei mageøkt på kvelden. jeg skal begynne å sette meg inn i hva som er den beste magetreningen etterhvert - men akkurat nå fremover har jeg bestemt meg for at jeg skal kjøre en eller annen form for mageøvelser hver eneste dag.... Annenhver dag "beine" og annenhver dag "skrå"... Det blir opplegget nå i begynnelsen, så håper jeg at dere som har greie på ting og tang kan komme med tips til meg, slik at jeg etterhvert kan få kommet frem til den optimale magetreningen for meg....

Planen er å legge inn her, hver eneste dag hva jeg kjører, og jeg skal også snarest få lagt ut bilder slik at både dere og jeg kan se an utviklingen etterhvert....Jeg har selvfølgelig en rekke viktigere ting som jeg egentlig burde prioritere, men skal nok finne tid til en skikkelig oppfølging av denne tråden her.

Håper og tror det skal bli en motiverende faktor i det harde arbeidet som venter om jeg skal nå målet om en skikkelig rippet mage når vi nærmer oss sommeren...

Inviterer også andre som ønsker det samme ( vet det er mange av oss der ute) til å slenge seg på lasset og dele sine treningsopplegg, tanker og opplevelser her på treningsforum....

Kanskje kan vi t.o.m. få igang en konkurranse, noe ala: "Årets vaskebrett 2008" eller lignende - det hadde vært noe ha?

Uansett, jeg har noen situps å ta...  Lar høre fra meg folkens!




Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

Sv: "Vaskebrett 2008"
« #1 : 03. januar 2008, 03:11 »
For å oppnå mageruter må du ha lav fettprosent nok, og muskelmasse i magen såklart. Man får ikke mageruter bare ved å gjøre situps eller ved bruk av et tv-shop apparat. Og skjønner ikke vitsen med å lage en bildeprofil uten bilder?

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: "Vaskebrett 2008"
« #2 : 03. januar 2008, 03:13 »
Men nå er det annerledes! Jeg vet det, det er i år det skal skje!
Denne sommeren skal jeg pløye strendene med et skikkelig helmaks, gjennomført og skinnende solbrunt VASKEBRETT!


Heftig innstilling  Cool Da er vi i samme båt mann. Selv satser jeg også på en uberdeffet sixpack til sommern, som hogget i stein. Folk skal snu seg. SNU SEG!! Men nok om det. Noen spesiell grunn til at du vil kjøre magen hver eneste dag eller? Kjører du baseøvelser så vil 3 x i uka være nok etter min mening. Men du har kanskje en spesiell plan? Smiley Jeg stiller glatt på årets vaskebrett 2008  Grin Skal selv starte min deff et sted mellom 15. januar og 1. februar - vil også fyre opp en deffebok. Skal følge med jevnt her, good luck!
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: "Vaskebrett 2008"
« #3 : 03. januar 2008, 04:16 »
mageøvelser hver dag ? du er på ville veier. foreslår 14 dager med intense studier av kost og treningslitteratur for å komme på rett kjøl...

Denne sommeren skal det skje!
Jeg har vel sagt det omtrent på denne tiden de siste fem-ti årene...

Men nå er det annerledes! Jeg vet det, det er i år det skal skje!
Denne sommeren skal jeg pløye strendene med et skikkelig helmaks, gjennomført og skinnende solbrunt VASKEBRETT!

Magen min skal sitte som støpt, og alle skal kunne se at der, ja der går det en kar som har tatt vare på seg selv i vinter! Han der ser faen meg bra ut! Den magen der har han jobbet hardt for!

Jeg begynte i går - 1.1.08 med en grei mageøkt på kvelden. jeg skal begynne å sette meg inn i hva som er den beste magetreningen etterhvert - men akkurat nå fremover har jeg bestemt meg for at jeg skal kjøre en eller annen form for mageøvelser hver eneste dag.... Annenhver dag "beine" og annenhver dag "skrå"... Det blir opplegget nå i begynnelsen, så håper jeg at dere som har greie på ting og tang kan komme med tips til meg, slik at jeg etterhvert kan få kommet frem til den optimale magetreningen for meg....

Planen er å legge inn her, hver eneste dag hva jeg kjører, og jeg skal også snarest få lagt ut bilder slik at både dere og jeg kan se an utviklingen etterhvert....Jeg har selvfølgelig en rekke viktigere ting som jeg egentlig burde prioritere, men skal nok finne tid til en skikkelig oppfølging av denne tråden her.

Håper og tror det skal bli en motiverende faktor i det harde arbeidet som venter om jeg skal nå målet om en skikkelig rippet mage når vi nærmer oss sommeren...

Inviterer også andre som ønsker det samme ( vet det er mange av oss der ute) til å slenge seg på lasset og dele sine treningsopplegg, tanker og opplevelser her på treningsforum....

Kanskje kan vi t.o.m. få igang en konkurranse, noe ala: "Årets vaskebrett 2008" eller lignende - det hadde vært noe ha?

Uansett, jeg har noen situps å ta...  Lar høre fra meg folkens!





Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: "Vaskebrett 2008"
« #4 : 03. januar 2008, 05:57 »
jeg har kjørt mageøvelser hver dag tidligere,og jeg ser ingen problemer med det Cool angående kosten så er det viktig å spise noe en liker bare i riktige prosjoner fordelt på 6-8 måltider om dagen. litt jogging og labbing hver deg hjelper også godt på Cool
det viktigeste er å spise noe en liker.hvis ikke så sprekker du senest i februar Cool
hold deg unna tunfisk på boks og sats heller på å lage alle måltidene dine ferdig om morgenen.og husk å ta dem med deg i bilen,slik at du alltid er i nærheten å sunne raske måltider. ha en høykarbodag hver fjerde dag for å holde forbrenninga oppe. det er veldig viktig med trigging av forbrenninga for å klare å få vekk det siste flesket som gjør til at du virkelig blir kongen på volleyballbanen bodybuilder

her er en motivasjonssnutt av åssen jeg kunne ha tenkt å sett ut Wink

http://www.youtube.com/watch?v=Wv21UBdsryQ

lykke til 
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: "Vaskebrett 2008"
« #5 : 03. januar 2008, 08:28 »
dersom man ønsker flotte markerte magemuskler skal man trene magen hardt med gode øvelser, og deretter la den hvile. magemusklene er muskler som alle andre muskler i kroppen. enhver muskel kan selvsagt trenes hver dag, men spørsmålet er om det er hensiktsmessig ut fra målsetningen man har.

I tillegg til dette er det selvsagt viktig å få ned fettprosenten.

Å leve med den illusjon at hyppig magetrening og hundrevis av situps er veien å gå for muskuløs og markert mage er som å pisse i buksa på en vinterdag for å holde varmen. Høres kanskje ut som en god ide, men lite smart i lengden.

Tren magen hver 3-4 dag og kjør tøffe og harde øvelser, med fokus på teknikk og muskelkontakt. Hold deg gjerne til lave reps.

noen gode øvelser:

- dragonflags
- jacknifes
- russian twists
- reverse crunches
- roman chair

ikke hørt om de før sier du?  google er din venn.

dessuten er basisøvelser som markløft, knebøy, frontbøy også med på å bygge magemuskler. se på vektløfterene. fantastiske mager, men de trener nok ikke så mye direkte mage.


hvis målet er å få fine og store magemuskler som skal være vakre til sommeren på en deffet kropp er resepten som følger:

1. tren hardt og effektivt når du trener.
2. spis tilstrekkelig (viktig med proteiner)
2. la magen hvile 3-4 dager mellom hver gang du trener den direkte.

Et opplegg som er en no brainer kan være body-for-life. (Lot meg gå fra 18% til 9% på 3mnd, og ga meg en fin sixpack).

Når du trener, skal du trene så hardt at det er vondt å reise seg opp fra senga neste dag når du våkner.

Dersom du fortsatt insisterer på å trene magen hver eneste dag, så gjør det gjerne - men det er idiotisk. Dette sier jeg som erfaren personlig trener.

Men du trenger ikke lytte til det. Ditt valg.

Du burde undersøke litt rundt hiit (high intensity intervall training) som er svært effektivt for fettforbrenning.

Har du penger til det kan du investere i en PT.

Dette er ikke reklame for meg selv da jeg ikke tar klienter lengre.

Det lønner seg å følge et opplegg gitt deg av andre, fremfor å gjøre et tro-og-håp opplegg man setter opp selv.

Du sier også at du har feilet å få til en sixpack de siste årene, men denne gangen skal det gå.

Lykke til med prosjektet.

Det er slett ikke vanskelig, men du må være konsekvent, og gjøre som posteren over sier: lage mat for hver dag, samt å planlegge.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: "Vaskebrett 2008"
« #6 : 03. januar 2008, 09:40 »
Dette er vel en bildeprofil, så da må du nok legge ut bilder.... Smiley
Smiley

Utlogget tothi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Sv: "Vaskebrett 2008"
« #7 : 06. januar 2008, 03:40 »
Gå for ett kaloriunderskudd på 700 kalorier daglig med en spisedag i uka. Om du trener vekk kaloriene eller spiser mindre har ingenting å si.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!