Skrevet av Emne: Lommemannen tatt  (Lest 38051 ganger)

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Lommemannen tatt
« #75 : 12. januar 2008, 01:27 »
Og der publiserte også du navnet på siktede, Mr Benkpress.
Støttes av Lånekassen

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Sv: Lommemannen tatt
« #76 : 12. januar 2008, 01:29 »
eg har ikkje publisert noe navn, berre lagt ut eit bilde. Eg aner ikkje om det er det samme, men eg trur eg hadde sletta det fra heimesida mi om eg hadde hatt muligheten til å gjere det dei neste 3-6 ukene.

Men skal heller slette det sidan navnet hans stod på egenskaper for bildet. Skulle heller lagt det ut igjen om eg hadde noko fotogreier på nettet, men så avansert er eg ikkje Grin
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Lommemannen tatt
« #77 : 12. januar 2008, 02:06 »
Fy faen de som driver å sier han er en bra person innerst inne tenk hva dere sier!!! tenk hvor øddelagt livet demes faktisk blir av dette!!! hadde det vært opp til meg så hadde jeg tat døds straff på slike sjuke jævler!!!
Får alt vi veit så kan det være noen av offrene som ikke har tålt å leve med de fælle minnen å tat livet sitt!!!!

men dsv vis denne mannen blir tat for han sikkert 5-7 år max....

håper virkelig en annen som har et problem oppi hue dreper han når han kommer ut og rett etter på tar sitt eget liv sånn at ofrene får det bedre!!! folk synes kanskje jeg er barnsligg men jeg kjenner ei som jeg veit har blitt seksuelt misbrukt å hu hadde store problemer med seg selv en stund!! hadde jeg funnet den mannen veit jeg ikke hva jeg hadde gjort....

Jeg er meget glad det ikke er opp til deg.

Hvis du hadde vært en liten gutt og en mann ba deg stikke hånden i lommen hans etter godterier og du hadde gjort det og dermed rørt borti snoppen hans ville det i værstefall gjort deg sur for at du ikke fant noe godterier... Dette har nok gått minimalt ut over barna, mest sannsynlig har de ikke sjønt bæret engang. Det er politi og foreldre som har blåst dette sinnsykt opp, fatter ikke at de behandler en pervo originalitet som om han skulle vært en seriemorder!

Han trenger behandling, ikke fengselstraff tipper han slipper unna med bare noen måneders soning.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Lommemannen tatt
« #78 : 12. januar 2008, 02:19 »
"Lommemannen" har voldtatt smågutter i en slik grad at endetarmsåpningen deres har revnet, så det er ikke bare snakk om litt berøring i en lomme Wink Han har begått så brutale overgrep at media kan ikke skrive om det av hensyn til de pårørende. 

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Lommemannen tatt
« #79 : 12. januar 2008, 02:21 »
No er det snakk om flere hundre tilfeller, og dei som denne mannen er sikta for (11), så har han lagt igjen DNA, noe som kan tyde på at det dreier seg om meir enn uskyldig berøring av snoppen. Uansett korleis man vrir og vender på ting så er ikkje samfundet tjent med at vi har ein Bergenser som reiser rundt i landet for å få gutter til å ta seg på snoppen, slike personer har ingen nytteverdi og bør fjernes fra det åpene rom.

enig, men tror det er godt mulig å få til en mellomting, altså tror ikke det er vanskelig å unngå at han gjør noe lignende igjen. Så må man jo også vekte skaden som kan bli påført barn mot verdien av hans frihet, jeg syns hans frihet er såpass mye verdt at noe mer frihetsberøvelse enn det behandlingen tar er unødvendig.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Lommemannen tatt
« #80 : 12. januar 2008, 02:22 »
"Lommemannen" har voldtatt smågutter i en slik grad at endetarmsåpningen deres har revnet, så det er ikke bare snakk om litt berøring i en lomme Wink Han har begått så brutale overgrep at media kan ikke skrive om det av hensyn til de pårørende. 

isåfall tar jeg tilbake det jeg sa...

Utlogget corey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Lommemannen tatt
« #81 : 12. januar 2008, 02:23 »
om han ikke ender på isolat vil han få en smertefull soningstid om han blir dømt.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Lommemannen tatt
« #82 : 12. januar 2008, 02:24 »
STOOOR forskjell på å voldta barn og å lure lomme-lure de.... Hvor har dere fått dette med voldtekt fra? Aldri hørt om før...

Utlogget corey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Lommemannen tatt
« #83 : 12. januar 2008, 02:34 »
uansett/ he will prob be in a world of pain.

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Lommemannen tatt
« #84 : 12. januar 2008, 02:40 »
er vel en grunn for at de skriver GROVE seksuele overgrep? min mening er at straffene i norge er alt for milde!!! sånne folk burde bli holdt langt unna barn!!! vært under oppsynn 24/7 etter de hadde kommet ut også!!

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Lommemannen tatt
« #85 : 12. januar 2008, 10:37 »
Fy faen de som driver å sier han er en bra person innerst inne tenk hva dere sier!!! tenk hvor øddelagt livet demes faktisk blir av dette!!! hadde det vært opp til meg så hadde jeg tat døds straff på slike sjuke jævler!!!
Får alt vi veit så kan det være noen av offrene som ikke har tålt å leve med de fælle minnen å tat livet sitt!!!!

men dsv vis denne mannen blir tat for han sikkert 5-7 år max....
- Så han burde henrettes fordi det KAN være at noen har drept seg selv pga et overgrep?
- For alt vi vet står han bare bak de mildeste av overgrepene, da det kan være snakk om flere gjerningsmenn
- Hvis du vil drepe en som tar gutter på tissen, og lurer de til å ta en selv på tissen gjennom lommen, så er det mange som fortjener dødsstraff. Han har ikke drept noen, ikke skadet noen, og ikke voldtatt noen.
- Er mange kriminelle i dette samfunnet, men på en dødsliste ville han langt ifra stått på toppen.
Grunnen til at det er så mye oppe i media er fordi det er snakk om så mange overgrep, men hvis du ser på hvert enkelt av de, så er de langt ifra de verste.

Det er folk som blir voldtatt så hardt at de ender med anal og vaginal kanal i en og samme kanal, og kan ikke kontrollere urinering resten av livet, folk som får aids av voldtekt osv.
Hva er verst?
Hvem skal ha dødsstraff?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Lommemannen tatt
« #86 : 12. januar 2008, 10:46 »
Hva veit vel du om han ikke har voldtatt noen? Så vidt jeg hørte fra pressekonferansen hadde han gjort ting som i følge loven var sidestilt med voldtekt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Lommemannen tatt
« #87 : 12. januar 2008, 12:35 »
Hey... lommemannen heter ikke det samme som hjemmesiden til firmaet hans... bytt ut c'en med en k så har du det Smiley kilde: skattelistene og telefonkatalogen Wink

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: Lommemannen tatt
« #88 : 12. januar 2008, 12:45 »
"Eg har ein proteinbar i lommen, e d noen som e sulten?" Cheesy

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Lommemannen tatt
« #89 : 12. januar 2008, 13:44 »
"Lommemannen" har voldtatt smågutter i en slik grad at endetarmsåpningen deres har revnet, så det er ikke bare snakk om litt berøring i en lomme Wink Han har begått så brutale overgrep at media kan ikke skrive om det av hensyn til de pårørende. 
Hvor har du hørt dette? Saken blir stadig verre.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!