Skrevet av Emne: Nassemanns treningslogg  (Lest 777 ganger)

Utlogget Nasse_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Nassemanns treningslogg
« : 10. januar 2008, 01:07 »
Allright!!! da var det på igjen!
Har nå (som ALLE andre) bestemt meg for å puste støv av det som brukte å være six-pack og "arnold" armene=)

Er vel litt over 1 år siden jeg trente seriøst og har i løpet av det "litt over 1 år"-et klart å opparbeide meg en imponerende fin pondus, låvedør og manboobs dry! men NÅ skal de bort!! Grin

Skal begynne på RYP programmet, har lest mye om det, og folk her på forumet og ellers skryter veldig av det, så virker som et godt program å komme i gang med!

Blir til å trene 3 dager i uken, type styrketrening, og kommer til å løpe løpe løpe (... av meg det ekstra fettet) de dagene jeg har fri fra styrketreningen!

Status på min smukke kropp pr idag:

94.4 kg
180 cm

... (skal finne frem målebandet i morgen å få dokumentert mer om elendigheten)

Allright! Første trening begynner i morgen, my quest for a handsome body er herved igang!! biggrin

Utlogget Nasse_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Nassemanns treningslogg
« #1 : 10. januar 2008, 23:23 »
Har vært på studioet å sjekket min 10RM idag, grøss, sto værre til en jeg hadde regnet med!

skråbenk 30 kg
nedtrekk 45 kg
Roing 45 kg
Arnoldpress 12kg (er svaaaak i armene ja!!)
b. curl 20 kg
tri. press 25 kg

blir til å begynne treningen på mandag i neste uke, er veldig gira på å få komme ordentlig i gang igjen kjenner jeg! har vært flink med maten idag, + fått i meg et par shaker så får nok me proteiner og=)

Utlogget Nasse_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Nassemanns treningslogg
« #2 : 15. januar 2008, 15:20 »
Da var jeg ordentlig igang med RYPen min, finally!!
var skikkelig flink med kosten min i helgen også, noe jeg faktisk ikke hadde trodd! Var litt bad på lørdag me litt godis og noen øl, men det er en enorm forbedring fra før!

har også tatt mål av min lubbene kropp, så kan jeg hente det frem, neste gang jeg måler, og ser forhåpentligvis en forbedring Grin

hadde min første økt med RYP programmet i går (mandag 014.01.08), litt pyton med så lette vekter men men, i wont let it stop me!:)
og idag har skal jeg på innebandy trening så får vel løpt av meg et par kilo fett der også!

Dette går rette veien!!=)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!