Skrevet av Emne: Få opp muskelmassen igjen.  (Lest 964 ganger)

Utlogget åttien

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Få opp muskelmassen igjen.
« : 15. januar 2008, 22:43 »
Hei, jeg har gått ned ca nesten 30 kg fra 121 til 93 kg, Jeg har ligget på litt under 2000 kcal per dag siden jeg begynnte å fikse kostholdet mitt for ca 6 måneder siden. Jeg er ca ved målet nå og vil da begynne å spise litt mer, kombinert med trening for å trene opp muskelmassen min igjen, og muligens gå ned de siste kiloene over sikt.
Det jeg lurer på er hvor mye jeg bør spise og trene for å bygge muskler, mens samtidig ikke legge på meg noe serlig fett. ?
Hvor mange kcalorier bør jeg ha? Spiser for øyeblikket 2000 kcal.
Jeg er 191-92 høy og veier ca 93 kg nå.
Noen øvelser som dere ville anbefale meg å gjøre?, jeg tenkte å ialle fall begynne å jogge og gjøre spinning (det vil vel hjelpe med å bygge opp musklaturen?) utenom vekt trening.
Har for øyeblikket litt betennelse i albuen, så til den er bra må det vere trening der den ikke blir spesielt belastet.

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Få opp muskelmassen igjen.
« #1 : 15. januar 2008, 23:10 »
Du bør begynne å spise mer enn 2000 kcal. For betennelsen din kan  det være lurt å drikke litt ekstra tran, selolje ol. For treningsprogrammer bør du finne deg et ferdig oppsett, slike ligger det drøssevis av på siden her. Hvis du søker med søkefunksjonen, finner du nok svar. På siden her finner du masse som er verdt å vite, og hvis du ikke finner svaret ditt her på siden prøver du t-nation.com. Det er en engelskspråklig side med vanvittig mye bra stoff om trening.

Lykke til Smiley
Støttes av Lånekassen

Utlogget åttien

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Få opp muskelmassen igjen.
« #2 : 22. januar 2008, 20:23 »
Takker så mye for svar Smiley
Har begynt å ta litt selolje nå, så håper det og kan forhindre litt scenebetennelse, tar også noen anti oksidant kapsler (skulle vist nok forhindre betennelser og ).


Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: Få opp muskelmassen igjen.
« #3 : 22. januar 2008, 22:23 »
Takker så mye for svar Smiley
Har begynt å ta litt selolje nå, så håper det og kan forhindre litt scenebetennelse, tar også noen anti oksidant kapsler (skulle vist nok forhindre betennelser og ).



Da må jeg si som jeg ofte sier : Nei, nei og nei

Du kan IKKE drikke bort en betennelse. Du trenger hjelp, dra til en fysioterapaut

Jeg gikk med kronisk senebetennelse i begge underarmene. Legen sa det aldri ville forsvinne. Jeg dro til en dyktig fysioterapaut = frisk som en fisk i begge armene.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!