Skrevet av Emne: skeptisk til kostholdet mitt. her er det  (Lest 2354 ganger)

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #15 : 18. januar 2008, 16:43 »
Vet ikke hvem du er eller hva du trener for, men vi kan jo si det ganske enkelt da. Jeg tror du er en ung mann som har fått smaken på treningslivet. Uheldigvis har du skole på dagen og du har ikke lyst til å bære "bolern" som sitter å lukter tunfisk hele tiden. Sånn er det mange som har vært, men det er bare å bite i det sure eplet;D, for regnestykket er ganske enkelt. Skal du opp i vekt, må du spise mer enn du forbrenner. Smør en haug med brødskiver skinke, peanuttsmør, ost og all verdens. Og spis i hvert friminutt. Spis makrell, havregryn hjemme. Middag, rester, egg og alt mamma kjøper inn. Hjemme på kvelden kan du heller ta et par måltider med tunfisk. Da vil du etterhvert kjenne at du får et godt ekstra mattrykk som du vil kjenne godt på trening.
må fortsatt si meg enig,spesielt om denne nevnte vektøkningen er målet..
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #16 : 18. januar 2008, 18:37 »
Vet ikke hvem du er eller hva du trener for, men vi kan jo si det ganske enkelt da. Jeg tror du er en ung mann som har fått smaken på treningslivet. Uheldigvis har du skole på dagen og du har ikke lyst til å bære "bolern" som sitter å lukter tunfisk hele tiden. Sånn er det mange som har vært, men det er bare å bite i det sure eplet;D, for regnestykket er ganske enkelt. Skal du opp i vekt, må du spise mer enn du forbrenner. Smør en haug med brødskiver skinke, peanuttsmør, ost og all verdens. Og spis i hvert friminutt. Spis makrell, havregryn hjemme. Middag, rester, egg og alt mamma kjøper inn. Hjemme på kvelden kan du heller ta et par måltider med tunfisk. Da vil du etterhvert kjenne at du får et godt ekstra mattrykk som du vil kjenne godt på trening.

Jeg går på folkehøyskole, har ikke problemer med å lukte tunfisk ( elsker tunfisk) og jeg trener for å bli sterkere og større.

Jeg får ikke bestemme selv hva utvalget skal være på frokost, lunsj , middag og kvelds. Derfor bruker jeg somregel å ha med en egen tunfiskboks som jeg har som pålegg eller eventuelt en proteinshake vis jeg bare får karbomiddag.

Vis jeg føler jeg trenger litt variasjon fra tunfisken, bruker jeg å smelle på to toaster med 5-6 skinkeskiver pr toast+ ost.

Jeg har VELDIG store problemer med å legge på meg, men jeg vil egentlig ikke legge på meg heller:)  Jeg skal prøve å forholde meg til det som har blitt sagt i tråden, og da må jeg vel bare finne meg i å spise enda mer:)

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #17 : 18. januar 2008, 18:38 »
Foresten: Er det ikke noen former for sunne fettsyrer i tunfisk? Cheesy Kan nok søke meg fram til det, men like greit å spørre nå som vi først er inne på det.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #18 : 18. januar 2008, 18:50 »
tunfisk er egentlig bare proteiner, minimalt med fett og karbohydrater:)

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #19 : 18. januar 2008, 19:27 »
Synes det ble for mange shaker jeg også, jeg har kuttet ut alt som heter shake, og byttet det ut med vanlig mat, og jeg har opplevd redusert fettprosent og økt volum og styrke over flere uker nå. Spiser sjeldent, men store måltider.

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #20 : 18. januar 2008, 20:09 »
Du nevner toast. Da ser jeg for meg noe molefonkent brød greier som nok ikke er spesielt sunt. Og du vil heller ikke legge på deg. Da foreslår jeg at du kutter ut å bruke tunfisk som pålegg, spis heller hele boksen, eller to. Kjøp rugbrød til å ha ved siden, sammen med frukt og nøtter. Spis ren mat. Mat helst uten noen form for konserveringsmidler.
Forøvrig føler jeg med deg, folkehøyskole høres ikke ut som den ideelle plassen å drive styrketening:D
Ikke kutt ned på shaker, du får proteiner der også. og det er det du trenger. Så lenge du har råd til det, så kjøper du alt i butikken din sunne fornuft sier er sunt!

oli

  • Gjest
Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #21 : 18. januar 2008, 20:33 »
det er forsåvidt greit å spise skjeldent å stor måltider.. men det er utrolig få som klarer å spise like mye på et måltid som 3.. hvis jeg kun skulle spist ett måltid midt på dagen som du gjør måtte jeg ha spist:
 1 boks makrell i tomat, 1 boks tunfisk, en boks kesam. 3 grove brødskiver, 2 skiver fullkostnbrød med mye skinke. 3 epler, 100 gram mandler en halv liter melk. og en shake på ca 30 gram.. det er ikke mange som klarer å spise de mengdene.. dessuten hadde du blitt så mett etterpå at du hadde ligget rett ut en en time..

ergo gjør som segal sier spis hver 2-2,5 time prøv å få i deg  minimum 30 gram protein til hvert måltid.. dette kombinert med et bra treningsbrogram å du er nødt til å vokse..
segal har gått opp nesten 10 kg siden å trener med 15 kg mer i benken 20 kg mer i knebøy på et halvt år.. på dette kostholdet.. hør på han...

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #22 : 18. januar 2008, 20:38 »
Du nevner toast. Da ser jeg for meg noe molefonkent brød greier som nok ikke er spesielt sunt. Og du vil heller ikke legge på deg. Da foreslår jeg at du kutter ut å bruke tunfisk som pålegg, spis heller hele boksen, eller to. Kjøp rugbrød til å ha ved siden, sammen med frukt og nøtter. Spis ren mat. Mat helst uten noen form for konserveringsmidler.
Forøvrig føler jeg med deg, folkehøyskole høres ikke ut som den ideelle plassen å drive styrketening:D
Ikke kutt ned på shaker, du får proteiner der også. og det er det du trenger. Så lenge du har råd til det, så kjøper du alt i butikken din sunne fornuft sier er sunt!


Har mer en nok penger ja Smiley Men jeg kan liksom spise så usunt som jeg vil uten å legge på meg noe spess og det er jeg glad for.  Når du prater om toastene så er det grovt kornbrød med ost og skinke. Ikke værre,  men etter alle denne flotte responsen vet jeg egentlig hva jeg skal forbedre, men jeg er fortsatt usikker på hvor mye essensielle fettsyrer jeg skal ha i meg om dagene.   

Som sagt veier jeg ca 84 kg.  Skal prøve å blande litt olivenolje i morgenproteinshaken min ( 2 spiseskjer for mye?)  pluss en neve mandler. Er det nok for en dag inkludert det alt det andre jeg spiser iløpet av dagen?

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #23 : 18. januar 2008, 20:55 »
kan du ikke bare kjøpe sånn omega3 tilskudd da? får mer enn nok der. og med olivenolje i shakeren blir jo det bare en bonus.

1 spiseskje holder

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: skeptisk til kostholdet mitt. her er det
« #24 : 18. januar 2008, 20:57 »
ergo gjør som segal sier spis hver 2-2,5 time prøv å få i deg  minimum 30 gram protein til hvert måltid.. dette kombinert med et bra treningsbrogram å du er nødt til å vokse..
segal har gått opp nesten 10 kg siden å trener med 15 kg mer i benken 20 kg mer i knebøy på et halvt år.. på dette kostholdet.. hør på han...
du da søten 8-D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!