Skrevet av Emne: endret  (Lest 3735 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Bli rik
« #15 : 01. februar 2008, 12:27 »
Hei

Går allmen og er 19 år. Den største interesssen min er å bli rik. I tillegg til å få noen barn med ei drit fin dame. For ikke så lenge siden lest jeg en repotasje i Aftenposten med en milliarder som sa at for å bli rik bør man starte eget firma istedetfor å jobbe seg oppover i systemet. En annen ting er at jeg liker ting som er litt på kanten liksom, elser mafia og fengsels filmer. Tenkte derfor at jeg skulle starte en club i USA eller noe, så det likevel ikke er helt ulovlig. Har tidligere bodd i USA.

Derfor skal jeg etter all sannsynlighet starte eget firma etter å ha utdannet meg. Det jeg lurer på er om man bør gjøre dette i andre land enn i Norge? Siden det er så mye jantelov her. Tenker at hvis jeg blir rik så kan jeg liksom ikke leve så fritt her i landet som i andre land, avisene blåser opp alt. Saken er bare det at for å få bachelor i USA så må man gå 4 år på skole, og jeg har kun lyst til å gå 3 år siden jeg allerede har hatt et ekstra år. En anne ting er at jeg synes "mixed girls" er så fine og de er det lettere å få tak i USA siden de har et mer flerkulturelt samfunn. Skjønner hvis folk synes dette virker litt crazy å ville bli så rik. Likevel, er det noen som har noen tanker rundt dette? Og ja jeg skjønner at dette ikker er en "over natta" ting, jeg skal ihvertfall ha bachelor grad før jeg begynner.

Setter kjempestor pris på svar.


Honnør.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget corey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Bli rik
« #16 : 01. februar 2008, 12:39 »
hør her, om du ikke har vett nok til å ta en selvstendig avgjørelse på hvilket land du skal opperere i og din største motivasjon er mafia filmer og mulatt damer er det trygt å si at du allerede er på tynn is og heldig om du får en jobb som telefonselger.

jeg tipper fyren er 12.

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Bli rik
« #17 : 01. februar 2008, 15:15 »
Hei

Jeg vurderer sterkt å få meg hull i øret. Imdlertid lurte jeg på hvordan det blir hvis jeg etterhvert tar den ut igjen? (blingen altså, hehe). Jeg er gutt. Videre lurte jeg på hvordan det er å få jobb med hull i øret med bling? Tenkte i første omgang på til jobben som vekter, men senere som styreleder i store selskaper. Og går det fint ann å ta blingen ut og inn igjen?

Tusen takk for svar, og vær så snill kan bare de som har peiling på dette svar? Wink

Ser jo ut som du allerede har lagt en plan for suksess. Lykke til.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Bli rik
« #18 : 01. februar 2008, 15:31 »
hehe, tror nok fyren har god humor bare. Dette er garantert en fleip Smiley

Sa brura

Utlogget Tannfeen

Sv: Bli rik
« #19 : 01. februar 2008, 15:37 »
Hehehe, er det en seriøs post?
Dagens ungdom, klager over janteloven når noen prøver å jekke dem ned noen hakk.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Bli rik
« #20 : 01. februar 2008, 16:01 »
Hvorfor skal de på liv og død jekkes ned da..?

Er jo ikke akkurat noe nytt at sjalusien starter allerede _før_ en person begynner å tjene mer og havner i en bedre posisjon enn det man gjør selv; man må ikke tro man er noe, selvtillit og planer for sitt liv er vel og bra, men for all del ikke snakk høyt om det.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bli rik
« #21 : 01. februar 2008, 16:13 »
Du kan f.eks kjøpe deg inn eller overta ett hotelkjede med familiens formue eller egne oppsparte midler, hotellbransjen går veldig bra nå ser du.
Så kan du kjøpe en hel bråte leiligheter, slik at du sitter på mye penger i form av eiendom.

Få deg andre mektige venner som f.eks Olav Thon, Rimi Hagen og Kjell Inge Røkke så går dere sammen inn og kjøper Kiwi konsernet.
Ta opp lån på dette og kjøp opp Statoil hydro, med dette i ryggen reiser du til Usa.

Kjøp ut Donald Trump med statoil pengene dine og invester litt løst i f.eks starbucks, dette går selvfølgelig bra så du kan kjøpe deg inn i fox og Cnn.

Selg halvparten av det du nå eier og kjøp Microsoft og Apple, slå disse sammen til MicroApple og ha hele verden for dine føtter,
bruk makten du har i Fox og cnn (du har selvfølgelig også kjøpt deg inn i the sun og andre større aviser)til å starte en krig med europa, og etter at det er sønderknust av bomber kjøper du England, sverige og finland for lommerusk og få innbyggerene til å bygge det opp for deg igjen i bytte mot leiekontrakter og Marseille-kontrakter.

Nå er du passe rik tenker jeg, så nå kan du kjøpe opp noen flere tv-kanaler rundt om i verden og lansere det nye tv-programmet ditt som kalles for "I want to date a mixed coloured woman"!
Å, så sykt bra. Jeg er ikke forundret om du har tatt over verden om ca 30 år!

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Bli rik
« #22 : 01. februar 2008, 16:17 »
hvis dette er et seriøst spm så ok.

penger avler penger.. det er som de fleste sier: den første millionen er den vanskelige, resten kommer av seg selv.

selv har jeg flere idèer til å tjene penger, men desverre så trenger man en del penger for å komme igang.. og de må tjenes inn på en eller en annen måte..
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

oli

  • Gjest
Sv: Bli rik
« #23 : 01. februar 2008, 16:19 »
begynn å selge kamferdrops med kukkesmak, så blir du garantert rik....

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bli rik
« #24 : 01. februar 2008, 16:22 »
hvis dette er et seriøst spm så ok.

penger avler penger.. det er som de fleste sier: den første millionen er den vanskelige, resten kommer av seg selv.

selv har jeg flere idèer til å tjene penger, men desverre så trenger man en del penger for å komme igang.. og de må tjenes inn på en eller en annen måte..
Har du gode idéer og grei økonomi kan du jo få en del i lån. Ellers kan du jo søke etter en rik partner Cheesy

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Bli rik
« #25 : 01. februar 2008, 16:25 »
har en partner Wink men ingen planer om lån helt enda, ting må planlegges, vi må vente litt slik at vi er sikre på at markedet vårt er klart for oss osv Smiley
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Bli rik
« #26 : 01. februar 2008, 16:28 »
Så dere gjør markedsanalyser og sånn nå? Da er du jo i gang!

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Bli rik
« #27 : 01. februar 2008, 16:30 »
har skjekket ut eventuelle konkurrenter, skjekket behovet osv ja Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Bli rik
« #28 : 02. februar 2008, 15:27 »
Hei

Går allmen og er 19 år. Den største interesssen min er å bli rik. I tillegg til å få noen barn med ei drit fin dame. For ikke så lenge siden lest jeg en repotasje i Aftenposten med en milliarder som sa at for å bli rik bør man starte eget firma istedetfor å jobbe seg oppover i systemet. En annen ting er at jeg liker ting som er litt på kanten liksom, elser mafia og fengsels filmer. Tenkte derfor at jeg skulle starte en club i USA eller noe, så det likevel ikke er helt ulovlig. Har tidligere bodd i USA.

Derfor skal jeg etter all sannsynlighet starte eget firma etter å ha utdannet meg. Det jeg lurer på er om man bør gjøre dette i andre land enn i Norge? Siden det er så mye jantelov her. Tenker at hvis jeg blir rik så kan jeg liksom ikke leve så fritt her i landet som i andre land, avisene blåser opp alt. Saken er bare det at for å få bachelor i USA så må man gå 4 år på skole, og jeg har kun lyst til å gå 3 år siden jeg allerede har hatt et ekstra år. En anne ting er at jeg synes "mixed girls" er så fine og de er det lettere å få tak i USA siden de har et mer flerkulturelt samfunn. Skjønner hvis folk synes dette virker litt crazy å ville bli så rik. Likevel, er det noen som har noen tanker rundt dette? Og ja jeg skjønner at dette ikker er en "over natta" ting, jeg skal ihvertfall ha bachelor grad før jeg begynner.

Setter kjempestor pris på svar.



       
Nå har du sannelig flaks – tilfeldigvis har jeg en bekjent i Nigeria som besitter en stor formue, faktisk 15 millioner dollar. Han trenger bare litt hjelp til å få pengene ut av landet og for dette er han villig til å betale en tredjedel av formuen. Alt han trenger er en utenlandsk bankkonto samt litt småpenger, ca 10 000 kroner. Så dersom du sender meg ditt kontonummer, pinkode, etc, kan jeg være behjelpelig meg å få transaksjonen i havn….
"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget Tannfeen

Sv: Bli rik
« #29 : 02. februar 2008, 15:35 »

       
Nå har du sannelig flaks – tilfeldigvis har jeg en bekjent i Nigeria som besitter en stor formue, faktisk 15 millioner dollar. Han trenger bare litt hjelp til å få pengene ut av landet og for dette er han villig til å betale en tredjedel av formuen. Alt han trenger er en utenlandsk bankkonto samt litt småpenger, ca 10 000 kroner. Så dersom du sender meg ditt kontonummer, pinkode, etc, kan jeg være behjelpelig meg å få transaksjonen i havn….


Mulig at vi har felles bekjente, jeg fikk også mail fra han der. Han er ganske treg med å sende pengene, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

[/ironi]
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!