Skrevet av Emne: Slossing, vekter og tenåring  (Lest 3854 ganger)

Utlogget KjeXz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 166

Slossing, vekter og tenåring
« : 06. januar 2004, 14:59 »
Det kan jo bare føre til en eneste grusom ting.
Av å være tenåring har man mye testo i blodet, og løfter man vekter så produserer man mer (tror jeg).
Dette blir man en smule mer aggressiv av.. Så trener man kampsport og blir såkalt tretten trettisju til å sloss, og man blir såpass hekta at man bruker spark til å lukke dører og skru av lys. Deretter kommer man seg på skolen en dag, irriterer seg i timesvis over hvor uutholdelig idiotiske de endeløst uintelligente bondetampene av en klasse er, og smeller til pulten idet man slår seg littegrann. Og da må selvsagt en eller annen spirende kumelker melde seg med en eller annen fengende kommentar om hvor søt du er når du er sint...
Jeg har egentlig ikke et poeng, men min konklusjon er som følger: Jeg føler meg som en potent seriemorder på amfetamin til tider, og en dag kommer en eller annen fjøsnisse til å møte låvedøra mi (cross). ;)
Og det som regnes som å leve sunt er nok egentlig ikke så sunt for den almenne mentale tilstanden, i hvertfall om man ikke får sparret litt i juleferien!

-kj

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Slossing, vekter og tenåring
« #1 : 06. januar 2004, 15:43 »
For meg kan det virke som du har "issues" med noen . Likgyldighet er det beste våpenet. Lad opp og prøv deg!

Utlogget Socrates

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #2 : 06. januar 2004, 21:51 »
At du går på kamsport og åpner dører med bena er ikke noen unnskyldning for idiotisk oppførsel.

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #3 : 06. januar 2004, 23:18 »
hører jeg kødding med bønder her??

jammen passe deg gutt!!

Utlogget KjeXz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 166

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #4 : 06. januar 2004, 23:44 »
Nå skal dere ikke tro jeg har gjort noe galt, ingen grunn til flame her Socrates...
Jeg ville egentlig bare få ut litt skravl til noen, og irc funker ikke på skolen.Jeg måtte bare minne dere på at vi alle er tikkende bomber som kommer til å sprenge en dag. Uhvertfall hvis omverdenen deres er like stresset som min.
No offense bønder, men det finnes noen idioter som får dere alle til å minne om steve urkel på metadioxyamfetamin.

-kj

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Slossing, vekter og tenåring
« #5 : 07. januar 2004, 00:41 »
Du har ett poeng igrunnen. Men det er vanligere hos "bøller". En gutt blir plukket på, i masse sosiale sammenhenger.. og passer ikke så lett inn noen steder. En dag kommer han inn i ett positivt treningsmiljø,og får noe "evner".

Det fører til en "high". Nå kan man plutselig løfte beina i ville vinkler, og armene går som trommestikker...

Så leier vi en film, blir litt dratt med... stikker på byen, og er fremdeles kanskje litt på skyene. Både etter trening (hvor man kanskje har brutt nye personlige grenser), og filmen. Så kommer det en uheldig situasjon, som ville kanskje vanligvis gått i "flaue minner"-boksen.. men som uheldigvis går i "brøle"-boksen.

Og man skjønner hvor fort dette ender opp med en fysisk konflikt. Det var kanskje ikke det du var mente kjexz, men det har kanskje en relevant sammenheng/sammenlignelse Smiley

Utlogget Prodius (MB)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 870
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 870

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #6 : 07. januar 2004, 16:13 »
Seriøst KjeXz du må være en av de mest latterlige personene her.. Komme med påstander at mange av oss bønder (ja jeg bor på toten) er idioter og derfor skal du sparke eller slå ned noen, det er latterlig.. er som socrates sier.. du må ha issues! Skjerp deg og oppfør deg som folk!

Det du sier med at vi alle er tikkende bomber stemmer nok i noen sammenhenger.. Til slutt vil hver eneste person eksplodere en dag, men å jule opp noen trenger fortsatt ikke være løsning.. Vold avler vold !

Du kan jo komme hit på toten hvor vi såkalte latterlige bønder bor også kan du få se hvordan det er hvis du ender opp i slosskamp med en av våre "slosskjemper" (ja de er latterlige.. det er poenget mitt). Siste typen som kom på stor fest på toten med alle mulige fancy spark og slag endte til slutt opp med en 10 stk som grisebanka han, en vernesko i tinninga og sykehus opphold i 1 uke.. Da kan du få se hvor kult det er å få slengt fordommer etter seg, og du kan jo prøve å disse bønder i den situasjonen .. !

Har du sloss en gang, veit du hvor vondt det er.. Slossing er en no-win situasjon, men det lærer vell du etter at du har vært på byen med de såkalte kampsport skillsene dine..
Treningsstudio: ¨
Raufoss Badeland¨

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #7 : 07. januar 2004, 17:05 »
hehe den satt Grin Grin Grin

Utlogget agandhjin

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

  • Eating u alive
Re:Slossing, vekter og tenåring
« #8 : 07. januar 2004, 18:56 »
Men skal høste det man sår... men jeg tror ikke kjekx mente det så veldig masse med det han sa Smiley Men men.. det ingenting som å kjefte på noe tullekopper på forum. Det hjelper på egoet det også Tongue

Utlogget KjeXz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 166

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #9 : 07. januar 2004, 21:38 »
Her går det for seg ser jeg Smiley
Sorry alle bønder, mente ikek å fornærme dere i det hele tatt, var bare litt sur på noen idioter som tilfeldigvis bor på landet. ;P Og det du, "Muskelbunten" sier om at jeg skal slå ned noen fordi de er bønder, tyder på at du ikke leste igjennom posten min, eller glemte det hele når du så at jeg nevnte bønder på en negativ måte.
Har ikke lyst til å starte krangler her altså, bare glem det jeg sa om bønder, ok? Tongue

-kj

Utlogget Prodius (MB)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 870
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 870

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #10 : 08. januar 2004, 18:53 »
Hadde bare et lite psykisk utbrudd Tongue hehe..
Treningsstudio: ¨
Raufoss Badeland¨

Utlogget Socrates

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #11 : 08. januar 2004, 19:50 »
Jeg flamet ikke noen jeg, påpekte bare at slossing er idiotisk, men du disset bønder, det gjorde du. Du har trukket det tilbake, og er derfor tilgitt Cheesy

hm.. det var heller ikke jeg som nevte at du hadde issues

--

men greit det, *shakehands* 8)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #12 : 10. januar 2004, 02:54 »

Her går det for seg ser jeg Smiley
Sorry alle bønder, mente ikek å fornærme dere i det hele tatt, var bare litt sur på noen idioter som tilfeldigvis bor på landet. ;P Og det du, "Muskelbunten" sier om at jeg skal slå ned noen fordi de er bønder, tyder på at du ikke leste igjennom posten min, eller glemte det hele når du så at jeg nevnte bønder på en negativ måte.
Har ikke lyst til å starte krangler her altså, bare glem det jeg sa om bønder, ok? Tongue

-kj

Nåvel....bønder med dårlige holdninger et et mikroproblem sammenlignet med en rekke urbane, sosiale grupperinger som finnes i Oslo.

Utlogget KjeXz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 166

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #13 : 13. januar 2004, 12:02 »
De har jeg ikke opplevd. Men jeg antar at det er mye bråk med dem, siden mange hater dem. Tongue

-kj

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Re:Slossing, vekter og tenåring
« #14 : 13. januar 2004, 20:23 »

De har jeg ikke opplevd. Men jeg antar at det er mye bråk med dem, siden mange hater dem. Tongue

-kj

Vel, jeg har bodd i både liten og stor by. (Grimstad<OSLO). Som mange andre småbyer er Grimstad beriket med lokale helter; av typen wunderbaumsamlere med dårlig holdning og en del tvilsomme bolekurer innabords.Noen av disse er kroniske bråkmakere, og definitivt å regne som farlige.

I Oslo har man imidlertid bråkmakere med en langt farligere agenda.Omfanget av organisert kriminalitet, narkotikamiljøer osv er selvfølgelig usigelig mye større. Da en dørvakt ble stukket ned med kniv i Grimstad i 2001 var dette en kjempesak for lokalbefolkningen og lokale medier. I Oslo hører jeg nærmest daglig om personlige bekjentskaper (dørvakter og vektere, stort sett) som blir angrepet med ting som knvier, sprøyter,øks osv.

Lokale helter ønsker stort sett bare å befeste sin stiling som byen/bygdas tøffeste. Våpenbruk er i så måte ikke spesielt utbredt.(Med mindre man da snakke rom biltyver i Froland). En del grupperinger/gjenger i hovedstaden har imidlertid en terskel for å bruke våpen som ligger lavere enn Mirko-Midas. Volden og intensjonene bak er altså langt farligere og grovere her.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!