Skrevet av Emne: And he returns!  (Lest 802 ganger)

Utlogget O/T_Kongen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

  • I r tehpwn.
And he returns!
« : 07. februar 2008, 22:06 »
-sett bort ifra min nogenlunde cocky tittel! Jeg er tilbake! ca. like ukjent som før biggrin
Er ikke av den som har posta mye, heller ikke lest mest, men har "lurket" forumet, lenge. Dog jeg forsvant en periode, av grunner jeg ikke husker! Mr.Bjørnar (slux) har fått meg til og vende tilbake, og tanken på å holde litt styr og strukturere treningen min, og kom frem til at å poste det på Bjørnar's hjemmebane hvor han kan overvåke meg og la det regne ned med dårlig samvittighet om jeg ikke gjør som jeg skal!

Treningshistorie : Spilte fotball aktivt i hakket under 3-4 år, men sluttet fordi jeg (sikkert i likhet med andre) ble lei av organisert idrett, faste treningstider osv. Etter det kom det en periode der jeg gjorde intet, utenom Wow da. Høsten 07 fikk jeg mononukleose(kyssesyken) trente ikke i det hele tatt før januar, mye muskelmasse tapt, og endel sure kvelder inne mens venner var ute etc.

Så endag plukket jeg med meg en brosjyre fra militæret, der det sto "kravene" for rekrutt skolen osv, og når jeg tenkte meg om, og at jeg ikke var i nærheten av "over gjennomsnittet" karakterene, innså jeg at det var på tide å gjøre noe.


Herregud, treningsdagbok ja, nok med det emo-crappet, og så til the real deal.

Vekt & Høyde : 91.3kg 188cm på sokkelesten.
Uregelmessig trening på helsestudio og fotball er det jeg har som  "erfaring"

Trener ikke ved noe helsestudio at the moment, holder fokuset på "basis" styrketrening og kondisjonstrening. Er inne i tredje uken med styrke og kondisjon, og føler meg i bedre form en noen annen gang.

Skal prøve å få inn rep info osv, men føler meg ganske tom i hodet akkurat nå,men følte jeg måtte begynne dagboken nå som jeg "fikk lyst"

Skal ta en styrke økt nå, og oppdateringer følger.

Mvh Henrik.
You can turn your back on a person, but, never turn your back on a drug. Especially when it"s waving a razor-sharp hunting knife in your eye.

Utlogget O/T_Kongen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

  • I r tehpwn.
Sv: And he returns!
« #1 : 07. februar 2008, 22:55 »
Liten update:
Spiste: 1xgullerot 2xknekkebrød og ett glass vann.
2x5 Pull ups
2x10 Sittende benhev
2x10 "HofteHev"
2x10 Crunch
2x10 Side Crunch
2x10 Push Ups
2x10 Vink i FS


Få sett, småstiv etter gårsdagens Intervall løping.

Imorgen blir det enten intervaller(4x1000m) eller langkjør på en 35min~

Mat nå, halv boks med tunfisk, gullerot og 2x knekkebrød(ryvita)

Feedback,ris/ros og tips mottas med takk:)
You can turn your back on a person, but, never turn your back on a drug. Especially when it"s waving a razor-sharp hunting knife in your eye.

Utlogget O/T_Kongen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

  • I r tehpwn.
Sv: And he returns!
« #2 : 09. februar 2008, 16:51 »
Helgen har vært og blir fuktig! Fant ut at 3 gode venner av meg stikker til sveits , så nok engrunn til å feste kom opp, og idag blir fuktig også, så update på mandagen!
You can turn your back on a person, but, never turn your back on a drug. Especially when it"s waving a razor-sharp hunting knife in your eye.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!