Skrevet av Emne: Fremtiden innen Bodybuilding  (Lest 13788 ganger)

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #30 : 15. mai 2008, 08:01 »
Nei han er MASKIN ass. Bøy kommer etterhvert?? Han har ikke en PERS I BØY OG ER IKKE NYBEGYNNER?!? Hva er vekta hans???


Hei. Takk, jeg har blitt kalt maskin før. Det er hyggelig. Wink Jeg har hatt en del ryggproblemer så har ikke fått trent knebøy skikkelig på lenge, og heller ikke kontinuerlig, og har derfor ikke noen pers å skryte av Smiley Hehe. Men skulle jeg perset idag tipper jeg ligger på 150 kg, så jeg henger litt etter, men nå er det bedre tider i vente. Ang. hva jeg veier: jeg har ikke noen vekt tilgjengelig, så jeg er litt usikker, men det er nok 93-95 kg nå som jeg har bulket. Må man strengt tatt ha perset i knebøy for å være viderekommen?
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #31 : 15. mai 2008, 08:07 »
Må man strengt tatt ha perset i knebøy for å være viderekommen?

I såfall er jeg nybegynner jeg også  Smile


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #32 : 15. mai 2008, 10:24 »
Igf, insulin HELLO!? Det er ikke ALLE SOM BRUKER INSULIN OG DA ER ESTETIKKEN (som noen liker) DER stort sett ENDA. Se på tricepsmannen, han er dritt svær og ser veldig bra ut. Han har IKKE vekst mage. Så obey, det er et BREDT UTVALG av byggere nå til dags også som ikke har vekst mage og ligger på vekten som jeg tidligere har nevnt. Vi har i dag personer som APPELERER TIL ALLE, IKKE BARE DERE SOM LIKER golden age fysikken. Se på ulisses williams! Han er jo, eller var hvertfall, topp bygger på sitt nivå før. Han er PERFEKT. Ikke vekst mage, ikke store bein, deiligste overkroppen omtrent ever... Så vi har masse forskjellige, vi trenger ikke bringe tilbake fysikken fra gamle dager når vi i dag har det også ute på markedet.

Og tricepsmannen TRENGER ikke ha pers i bøy, fordi han tar det igjen på hvordan han ser ut. fysikeren, sleng opp et bildet da... Siden vekta di og persene dine som du har (og mangler) ikke er bedre enn en average kar som trener 4 dager i uka. Da har du vel en knallbra fysikk som veier opp, eh?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #33 : 15. mai 2008, 10:28 »
Samme utfordring går til deg Sup. Ut med bilde så vi får se!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #34 : 15. mai 2008, 10:30 »
Jeg vil okså se bilde av Sup uten vekstmage! Smiley
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #35 : 15. mai 2008, 10:31 »
Jeg legger ut bildet når jeg begynner på igf og insulin, og det er enda et par år til. Akkurat nå er kompleksene altfor store.

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #36 : 15. mai 2008, 10:34 »
Haha, ok jeg skal legge ut bildet jeg... Men skjønner ikke hva som går av deg.

Edit: har lagt ut bilde nå http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=72447.msg1011493;topicseen#new
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #37 : 15. mai 2008, 10:58 »
er faktisk helt enig med sup her.
hørte dere brewer sa at han alltid har vært stor? at han veide 260 pounds når han spilte fotball for endel år siden. OG han han drevet med styrkeløft, ergo han kan trene skikkelig, og tungt. Og han veit å gå skikkelig opp i vekt offseason. Selvfølgelig har han ikke noe som helst rent mel i posen, men denne karen er et genetisk unikum som gjør absolutt alt riktig i den alderen han er i, og det gir virkelig resultater.
og et lite aber, se på cyc på forumet. han er vel 17 år, og en feit, svær jækel. han har sikkert en muskelmasse som kan matche selv de største byggerne. Han konkurrerer gjør han ikke:P?

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #38 : 15. mai 2008, 11:05 »
Du er ikke noe kraftkar, du er på stadiet hvor du begynner og få resultater. Jeg er ikke her for å slenge dritt. Men faen, kan ikke folk bare være litt humble(husker ikke hvordan det staves på norsk) a? Snakker om at steroider og trening er et faktum, og det å gjøre narr av det eller påpeke det på den måten dere gjør, viser at dere ikke er noe særlig dypt inne i miljøet (snakker om trening generelt). Og når dere da poster som en smart ass (fordi dere ikke klarer å være humble), blir det for dumt.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #39 : 15. mai 2008, 11:06 »
Du er ikke noe kraftkar, du er på stadiet hvor du begynner og få resultater. Jeg er ikke her for å slenge dritt. Men faen, kan ikke folk bare være litt humble(husker ikke hvordan det staves på norsk) a? Snakker om at steroider og trening er et faktum, og det å gjøre narr av det eller påpeke det på den måten dere gjør, viser at dere ikke er noe særlig dypt inne i miljøet (snakker om trening generelt). Og når dere da poster som en smart ass (fordi dere ikke klarer å være humble), blir det for dumy.

Ordet du leter etter er "ydmyke". Et annet ord du burde ha brukt er "bedreviter" i stedet for "smart ass".
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #40 : 15. mai 2008, 11:08 »
Du er ikke noe kraftkar, du er på stadiet hvor du begynner og få resultater. Jeg er ikke her for å slenge dritt. Men faen, kan ikke folk bare være litt humble(husker ikke hvordan det staves på norsk) a? Snakker om at steroider og trening er et faktum, og det å gjøre narr av det eller påpeke det på den måten dere gjør, viser at dere ikke er noe særlig dypt inne i miljøet (snakker om trening generelt). Og når dere da poster som en smart ass (fordi dere ikke klarer å være humble), blir det for dumt.

Man er slett ikke overrasket over at du ikke vet om ordet ydmyk. Er nok sjelden noen har omtalt deg med den beskrivelsen Smiley

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #41 : 15. mai 2008, 11:09 »
Snakker om at steroider og trening er et faktum

Hva betyr det ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #42 : 15. mai 2008, 11:10 »
Man er slett ikke overrasket over at du ikke vet om ordet ydmyk. Er nok sjelden noen har omtalt deg med den beskrivelsen Smiley
Hvorfor skal det ikke være lov å være litt kritisk iblant?

Utlogget Sup

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #43 : 15. mai 2008, 11:11 »
Bygging er vel rimelig bra klassifisert som en ego sport. Så vil ikke si jeg er uenig der. Bare det å gå på en scene og vise frem alle musklene sine fordi du syns du er så jævlig deilig er ikke akkurat ydmykt. Ikke det at jeg skal, eller vil stille noen gang. Men det er vanskelig å ikke være harry og egoistisk når du begynner og få bra kjøtt på kroppen.

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #44 : 15. mai 2008, 11:12 »
Bygging er vel rimelig bra klassifisert som en ego sport. Så vil ikke si jeg er uenig der. Bare det å gå på en scene og vise frem alle musklene sine fordi du syns du er så jævlig deilig er ikke akkurat ydmykt. Ikke det at jeg skal, eller vil stille noen gang. Men det er vanskelig å ikke være harry og egoistisk når du begynner og få bra kjøtt på kroppen.
nå falt du skikkelig av.. og tror ikke du kommer deg opp igjen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!