Skrevet av Emne: Trenings oppsett for kjæresten min!  (Lest 921 ganger)

Utlogget AK83

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Trenings oppsett for kjæresten min!
« : 12. februar 2008, 11:51 »
Heisann..
Dama mi sliter litt angående det å gå ned i vekt. Hun driver med mye jogging, og sykling med sitter fast. Hun går nesten heller opp i vekt.

Hun er ca 155-60 høy, veier rundt 57 kilo og har hatt et veldig aktivt liv før..Hun trente veldig mye taek won do, var i utrolig bra form. Kom på andre plass på sørlands mesterskapet!

Tingen er at hun vil ikke bli større, heller slankere. Prøvd å søke litt men ble usikker på hva som ville ha vært bra for hun. takker for alle svar Wink

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Trenings oppsett for kjæresten min!
« #1 : 12. februar 2008, 11:54 »
Er hun interessert i å begynne med styrketrening?
Om hun er det, så er jo RYP ett veldig fint alternativ.

Du sier jo at hun både jogger og sykler, men hun sliter med å gå ned i vekt, så da bør du se på hvordan kostholdet hennes ser ut.....
Smiley

Utlogget AK83

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Sv: Trenings oppsett for kjæresten min!
« #2 : 12. februar 2008, 14:47 »
Hmm, prøvd å søke litt men ble ikke noe klokere på RYP.
Noen som kan forklare hva det er evnt? Huh

Jeg skal ta en titt på kostholdet hennes, men hun sier hun spiser sundt. Men kan hende hun tøyer sanheten litt. dry

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Trenings oppsett for kjæresten min!
« #3 : 12. februar 2008, 15:12 »
Hun har jo en helt ålreit vekt allerede da. Ingen krise, eller snakk om noe overvekt. Men skjønner det handler vel om å føle seg vel og være fornøyd  Smiley men jeg tror det er litt viktig at du gir inntrykk for at hun allerede er flott som hun er. Det vil nok være motiverende. Tror jeg hadde blitt litt lei meg hvis kjæresten min var veldig enig at jeg burde gå ned i vekt, trene mer og spise sunnere. Sier ikke at du gjør det sånn, men vil bare nevne det så du er litt forsiktig med hva du sier. Passe på å minne henne på at hun er flott, alt annet er bare bonus. 

Da jeg ønsket å gå ned i vekt og holde meg der var det helt klart kondisjonstrening som var tingen. I begynnelsen var jeg ikke så utholdende på jogginga og syklinga, så jeg gikk meg ofte lange turer. Det er absolutt å anbefale. Hvis hun har ipod/diskman kan hun ta med favorittplata eller lydbok på turen. Hva med å velge en dag i uka hvor dere gjør noe aktivt sammen? Forslag: dra i svømmehallen, gå en lang tur i godt tempo eller jogge, skøyter, ski (en tur i slalombakken hvis det er tilgjenglig?) osv.. Så får dere to fluer i et smekk.  Smiley

Lykke til.

Utlogget AK83

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Sv: Trenings oppsett for kjæresten min!
« #4 : 12. februar 2008, 15:34 »
Tusen takk for et kjempe råd!
Er det som er tingen.. Hun, i mine øyne er utrolig veltrent..Sier hele tiden at jeg syns hun er kjempe flott, pen, vakker..alt det! Men har ganske lite å si hva jeg mener tydeligvis. Hun er utrolig sta  :Smiley

Men det med at vi tar en dag sammen og går en lang tur osv var virkelig ingen dum idè. Skal ta det opp med hun og se hva hun syns. Men i teorien vil det å jogge, sykle og gå lange turer holde. Jeg foreslo også vekter med lett vekt og mange repetisjoner. For å få lange og vel "tonede" muskler.

Men absolutt ikke overvektig eller men er dette med at når hun trente taek won do så var hun i så ufattelig bra form..Nesten for bra, og nå sliter hun vel litt mer med å holde vekten og formen der hun vil  Undecided

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!