Skrevet av Emne: kan slettes  (Lest 11395 ganger)

Utlogget Tannfeen

Sv: tidligere utroskap
« #15 : 15. februar 2008, 13:20 »
går for 80% utseende ja... men hun må jo ha ok personlighet også da, men det vt man jo ikke i starten. men er det noe galt i det? det må jo finnes noen som er fine og ordentige

Skjønnhet*Moral=Konstant

=> Moral er omvendt proporsjonal med skjønnhet.

Det er fleip altså..  :Smiley
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Figuz

  • Gjest
Sv: tidligere utroskap
« #16 : 15. februar 2008, 13:22 »
gir opp jenter ass:) har prøvd det også mange ganger, men da svarer de bare at de begynte med noen andre fordi de trodde jeg ikke var interresert...


Da har du antageligvis spilt noen kort feil med tanke  på at de tror du ikke er interessert.
Du kan jo ta kontakten selv om du skal late som du ikke bryr deg.
Inviter de ut på kino, middag og lignende, kan jo godt flørte litt, men ikke si rett ut at du er interessert i dama, det er en stor feil i begynnelsen, når man bare flørter.
Er forskjell fra å være på en date og si du liker dama (fy) og vert sammen med ei jente i noen uker og si du liker ho.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #17 : 15. februar 2008, 13:23 »
Tenker mer på type:

Hvor møter du dem?

Hvordan er de som person?

Damer man treffer på byen, som er flørter og lett blir med hjem gjør det av en grunn, nemlig at de liker den livsstilen. Da er sjansen for å treffe noen som vil binde seg i et forhold mindre. (Dette er selvsagt grovt generaliserende)

Som en regel ville jeg sagt at man bør søke etter damer et sted som reflekterer interesser/hobbyer. F.eks. idrettsmiljø, treningsstudio, foreninger ala røde kors, turlag osv,.

Selvsagt da noe som passer deg, siden ideen er å finne en dame med same verdier/interesser/etikk som deg.




takker for serriøst svar:)

har alltid møtt de på fester:) eneste stedet jeg får napp:)

det må jo vvære greit no sted å møte jenter det da?, så man får snakka sammen osv...


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: tidligere utroskap
« #18 : 15. februar 2008, 13:25 »
Hvis du skal ha en pen dame, kan det være hensiktsmessig å finne en 'late bloomer', altså en som ikke ble ordentlig pen før i slutten av tenårene/begynnelsen av tyveårene. Folk som alltid har vært pene (og visst det selv), blir det bare problemer med ...

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: tidligere utroskap
« #19 : 15. februar 2008, 13:26 »
vel vel, jeg sitter på andre enden av skala`en her.
møter ganske mange damer som etter endel "roting" innrømmer at de faktisk er i et forhold "og dette er første gangen de gjør noe slikt"!... skandale....
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Zuul

Sv: tidligere utroskap
« #20 : 15. februar 2008, 13:26 »
Da foreslår jeg at du prøver å finne damer uten at det er alkohol inne i bildet. Alkohol svekker dømmekraften.  Å møtes i fylla er sjelden et godt utgangspunkt, selv om det selvsagt kan funke.

Det eneste som er sikkert er at om du mislykkes gang på gang så må du endre taktikk.

Prøv å finne noen på nettet, så kan du prate og bli kjent med dem før du møter dem.

Vist du aldri har fått napp edru så tipper jeg du går for fort frem. Finn en dame du liker, bli kjent med henne og vær litt tålmodig

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #21 : 15. februar 2008, 13:30 »
Mistenker at personen her ikke helt forstår hva et forhold er for noe, og således tror man er i et forhold etter at man har snakket med en person en kveld. Det er dog sjelden tilfelle at stemmer...

ene dama rota jeg med hver helg i 2 mnder, så rota hun med en annen, så ble hun sammen med meg...

andre dama rota jeg med et par helger på rad og helgen etter kom hun hjem til meg og vi hadde sex.. så hadde hun sex med en annen dagen etter... så sa hun at hun angra og ble sammen med meg...

de andre har rota med andre mens de har vært på ferie uten meg osv...

er det jeg som er helt dust i tankegangen min eller er de tøser???

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #22 : 15. februar 2008, 13:32 »
Da har du antageligvis spilt noen kort feil med tanke  på at de tror du ikke er interessert.
Du kan jo ta kontakten selv om du skal late som du ikke bryr deg.
Inviter de ut på kino, middag og lignende, kan jo godt flørte litt, men ikke si rett ut at du er interessert i dama, det er en stor feil i begynnelsen, når man bare flørter.
Er forskjell fra å være på en date og si du liker dama (fy) og vert sammen med ei jente i noen uker og si du liker ho.

takk for tipset:) men de tar vel kino, middag osv som om du er interresert da...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: tidligere utroskap
« #23 : 15. februar 2008, 13:33 »
ene dama rota jeg med hver helg i 2 mnder, så rota hun med en annen, så ble hun sammen med meg...

andre dama rota jeg med et par helger på rad og helgen etter kom hun hjem til meg og vi hadde sex.. så hadde hun sex med en annen dagen etter... så sa hun at hun angra og ble sammen med meg...

de andre har rota med andre mens de har vært på ferie uten meg osv...

er det jeg som er helt dust i tankegangen min eller er de tøser???

Vel, hver gang så sier du jo selv at det ikke er noe fast forhold, og hva man gjør utenfor et fast forhold er vel i utgangsunktet opptil enhver. Hva som er moralsk riktig er en ting, men det kan vi sikkert diskutere oss blå på. Uansett; intet forhold = full frihet som regel.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: tidligere utroskap
« #24 : 15. februar 2008, 13:33 »
hadde jeg kunne gitt deg 1 råd og kun 1 råd her så ville det vært:

"bruk de damene som venninder +++ mens du leter etter ei som du kan bli mere kjent med, prøv å hold deg unna buksa hennes, (dvs: snakk først, buksa etterpå:P), finn deg ei du liker, når du gjør det så kutter du kontakten med venninde ++ gjengen Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Zuul

Sv: tidligere utroskap
« #25 : 15. februar 2008, 13:36 »
Vist du viste at dama hadde sex med en annen dagen etter hun hadde med deg så har du vel mye deg selv å takke når du blir i lag med henne

Utlogget _jente20_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: tidligere utroskap
« #26 : 15. februar 2008, 13:36 »
Jeg er helt enig med deg om at utroskap nok må være noe av det mest vonde noen kan påføre deg. Det er utrolig dårlig gjort og kan ødelegge mye for personen som blir såret. Dessverre ser man at flere og flere forhold ender i utroskap...

Jeg personlig vil nok ikke legge dette ansvaret på deg, da det alltid er personen som utfører handlingens "feil". Man har alltid et valg. Velger man å skylde på for lite omtanke, usikkerhet osv som grunnlag for utroskap, kan man heller skylde på seg selv som valgte å ikke prøve å kommunisere og ordne opp i disse problemene med parteren selv.

Men som du sa selv, du valgte dame etter 80% utseende. Og jeg vil ikke være den som dømmer andre mennesker eller karakteriserer andres personlighet etter utseende, men samtidig vil jeg også foreslått at du så på dette punktet. Da du selv kun ser jenter etter utseende, og det er dette som er det avgjørende kriterium for deg, så må du også kunne regne med at dette også er omvendt. At jentene kun liker ditt ytre, og "utnytter" deg for dette. Mennesker som kun går etter utseende vil da alltid kunne oppdage og se andre mennesker som er penere/flottere/mer veltrent, og vil da skifte partner. Så går du selv etter overfladiske kriterier med damene, må du også forvente at de gjør det samme...

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #27 : 15. februar 2008, 13:42 »
Vel, hver gang så sier du jo selv at det ikke er noe fast forhold, og hva man gjør utenfor et fast forhold er vel i utgangsunktet opptil enhver. Hva som er moralsk riktig er en ting, men det kan vi sikkert diskutere oss blå på. Uansett; intet forhold = full frihet som regel.


det er bare så kjipt at det skal ødelegge forhold når hun angre som faen på det... er jo vanskelig for meg å glemme sånne ting...

er jo ikke kult å tenke på at du er sammen med en hore heller liksom?!

hun jeg er sammen med nå er jeg fortsatt sammen med, fordi hun kom faktisk å fortalte det selv pga at hun hadde så dårlig samvittighet... hvor bra er ikke det:) men er bare så kjipt de dagene jeg tenker på det og får 150 i puls og har det helt jævlig.. selv om det er drømmedama mi.. hjerte holder på å slå ut av brystkassa mi liksom, kan ikke være helt bra:/


Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #28 : 15. februar 2008, 13:44 »
hadde jeg kunne gitt deg 1 råd og kun 1 råd her så ville det vært:

"bruk de damene som venninder +++ mens du leter etter ei som du kan bli mere kjent med, prøv å hold deg unna buksa hennes, (dvs: snakk først, buksa etterpå:P), finn deg ei du liker, når du gjør det så kutter du kontakten med venninde ++ gjengen Wink
honør:) men vanskelig om man begynner å like de:/

Utlogget Rødhette

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 740
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 740

Sv: tidligere utroskap
« #29 : 15. februar 2008, 13:46 »
er jo ikke kult å tenke på at du er sammen med en hore heller liksom?!

Når du tenker at dama di er ei hore, så er det på tide å gjøre det slutt...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!