Skrevet av Emne: kan slettes  (Lest 11393 ganger)

Utlogget _jente20_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: tidligere utroskap
« #45 : 15. februar 2008, 14:19 »
Om du er redd for å vente litt og ta ting rolig med jenta, fordi hun da bare vil finne en annen å kline med...er dette da en dame/jente du vil ha? Ei som bare trenger noen å rote med, og tar den som vil ha henne?

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #46 : 15. februar 2008, 14:22 »
Om du er redd for å vente litt og ta ting rolig med jenta, fordi hun da bare vil finne en annen å kline med...er dette da en dame/jente du vil ha? Ei som bare trenger noen å rote med, og tar den som vil ha henne?

er en jeg vil ha for jeg vet at det er bare meg hun vil ha når hun først blir kjent med meg....

som nevnt tidligere i tråen her så har jeg et veldig dårlig første inntrykk tror jeg?!

er ikke alle jenter sånn at de bare vil rote med en kjekkas på party, men blir glad i noen når de blir kjent med de?

Utlogget _jente20_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: tidligere utroskap
« #47 : 15. februar 2008, 14:30 »
Hva er det du tror gjør at du gjør et dårlig førsteinntrykk på jenter da?

Nja, mange er nok det og det skal jeg ikke forsøke å nekte på heller. Mange liker jo å ta seg en fest, og litt roting og flørting er jo alltid spennende når man er singel. Men med meg pleier hvertfall tilfellet være slik at jeg har en dialog med personen først, snakker mye og får et førsteinntrykk av personligheten - dette gjøres da før en eventuell roting begynner. Man merker jo godt om man har kjemi med noen, og min kjemi for en person har veldig mye med personligheten å gjøre. Om jenta du er interessert i "driter i" kjemien og bare vil rote, så kanskje også dette gjenspeiler tendensen til utroskap i dine forhold?

Utlogget Zuul

Sv: tidligere utroskap
« #48 : 15. februar 2008, 14:32 »
Alle generaliseringer er feil, så også denne.
Om alle jenter var sånn hadde jeg aldri fått rote med jenter på party, for jeg er ikke spes pen.
Damer er omtrent like forskjellige som tallet på dem. Men det finnes selvsagt fellestrekk som går igjen på grupper. menn som har uheldige erfaringer med damer, eller kvinner som har ditto med menn, ønsker å tro at deres erfaring er en almenngyldig sannhet som sier noe om det annet kjønn. Hvilket det selvsagt ikke gjør, tvert i mot sier det mye mer om dem selv som person.

Du roter deg bort i feil damer. Slutt med det, så blir du mye lykkligere

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #49 : 15. februar 2008, 14:41 »
Hva er det du tror gjør at du gjør et dårlig førsteinntrykk på jenter da?

Nja, mange er nok det og det skal jeg ikke forsøke å nekte på heller. Mange liker jo å ta seg en fest, og litt roting og flørting er jo alltid spennende når man er singel. Men med meg pleier hvertfall tilfellet være slik at jeg har en dialog med personen først, snakker mye og får et førsteinntrykk av personligheten - dette gjøres da før en eventuell roting begynner. Man merker jo godt om man har kjemi med noen, og min kjemi for en person har veldig mye med personligheten å gjøre. Om jenta du er interessert i "driter i" kjemien og bare vil rote, så kanskje også dette gjenspeiler tendensen til utroskap i dine forhold?

har absolut ikke peiling, kansje at de ikke vet hvor snill eller bra trent jeg er?! hehe kan være litt sjenert avogtil i starten også... men det kan ikke være grunnen til at de alltid er utro?!

men du sa noe der ass, tror de fleste har gitt faen i peronligheten min og begynt å rote med meg med en gang etter 5 setninger eller noe...

Utlogget G.G

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 87
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 87

Sv: tidligere utroskap
« #50 : 15. februar 2008, 14:46 »
80% utseende

20% personlighet

Og du lurer på hvorfor du har problemer? Tenk deg litt om da...
Self preservation is masturbation

Bildeprofil

Utlogget _jente20_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: tidligere utroskap
« #51 : 15. februar 2008, 14:49 »
At de ikke vet hvor bra trent du er tviler jeg på er en av grunnene til dette...men d belyser også ditt syn på ting; at kropp og utseende har alt å si... noe som ærlig talt skremmer meg å høre at mange har slike holdninger.

Og ja, at de ikke har brydd seg med personligheten sin og begynt å rote me en gang - igjen, kanskje du ska tenke på hvilke jenter du velger?

Utlogget _jente20_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: tidligere utroskap
« #52 : 15. februar 2008, 14:50 »
Men nei, jeg tror nok ikke at mange er utro pga at du er beskjeden...jeg tror nok det meste ligger i hvordan du velger ut jenter, og hvordan disse jentene er..

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #53 : 15. februar 2008, 14:51 »
80% utseende

20% personlighet

Og du lurer på hvorfor du har problemer? Tenk deg litt om da...

de fleste går jo etter utseende i starten da... så ser ikke noe problemer i det

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #54 : 15. februar 2008, 14:54 »
At de ikke vet hvor bra trent du er tviler jeg på er en av grunnene til dette...men d belyser også ditt syn på ting; at kropp og utseende har alt å si... noe som ærlig talt skremmer meg å høre at mange har slike holdninger.

Og ja, at de ikke har brydd seg med personligheten sin og begynt å rote me en gang - igjen, kanskje du ska tenke på hvilke jenter du velger?

har ikke akkurat hørt noen klage på kroppen min, så tydelig at det har noe å si da... personlighet har veldig mye å si for meg, men jeg går uheldigvis etter utseende først.. det er bare sånn jeg er:)

Utlogget _jente20_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: tidligere utroskap
« #55 : 15. februar 2008, 14:55 »
Nja "går etter utseende" blir kanskje litt feil. Det første man ser ved en person er jo utseendet, så det er jo en selvfølge at det er dette vi merker oss først. Men man merker også meget fort om personen også har noe mellom ørene, og om den nødvendige kjemien er der... og da blir nok utseendet mindre viktig.

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: tidligere utroskap
« #56 : 15. februar 2008, 14:58 »
er alltid de som kommer bort til meg... kansje det har noe å si? er alltid jenter som er litt hyperaktive og prøver seg som faen... det har nok noe å si! for da er de sånn emd alle


men det er det som funker for meg... har ikke så mange bra sjekke replikker akkurat, så jeg kan sjekke opp selv:)

Utlogget _jente20_

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 35
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 35

Sv: tidligere utroskap
« #57 : 15. februar 2008, 15:01 »
Man er jo ikke avhengig av sjekkereplikker for å sjekke opp jenter. Et blikk og smil holder i lange baner =) Men selvfølgelig, er man sjenert og ikke så frempå med damene må man enten si at sånn er det bare, eller prøve å løse det med å jobbe med seg selv. Men kanskje du selv kan gå bort til den søte jenta som sitter litt mer stille enn de andre, kanskje litt beskjeden, og snakke med henne? Og ikke smøre på med teite sjekkereplikker og prøve å plukke henne opp, men bare innlede til samtale og vise interesse for å bli kjent med henne?

Figuz

  • Gjest
Sv: tidligere utroskap
« #58 : 15. februar 2008, 15:15 »
Får på følelsen av at personligheten din blir svekket litt på grunn av at du sier du er kjekk og har bra kropp. Kanskje derfor det skjærer seg?
Jentene blir tiltrekt av deg i begynnelsen (første inntrykk = kropp/utseende) men når de blir mer kjent med deg så føler du ikke har så mye å tilby ellers?

Sier ikke at det er sannheten, bare virker litt sånn. Burde ikke legge mesteparten av fokuset på kropp og utseende om man skal sjekke opp noen. Jenter blir tiltrekt av de guttene som får dem til å føle seg vel.

Og utfra postene dine, har du dårlig selvtillitt?

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: tidligere utroskap
« #59 : 15. februar 2008, 15:57 »
Jeg vil si at kvinnfolk som har noe mellom øra er det viktigste. Jenter som ikke blir med deg hjem når du går rett bort til dem og sier "Du, jeg har løst på køsa di!" er ikke no å trakte etter.

Veldig mange jenter har på seg truse under skjørtet sitt når de er på byen. Tydelig tegn på at de er bare ute for å ha det kjedelig den kvelden. Skygg unna disse.

(sarkastisk forresten)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!