Skrevet av Emne: The Science Of Steroids.  (Lest 6614 ganger)

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Erik Lund

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: The Science Of Steroids.
« #1 : 24. februar 2008, 20:52 »
Syntes dette var en ganske flott dokumentar, men de av dere som har planer om å se den så kan det nevnes at den er 45 min lang.

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: The Science Of Steroids.
« #2 : 24. februar 2008, 23:08 »
Finfin dokumentar det der, gir et klart lys over bruken av steorider. De som laget dokumentaren prøvde å være så nøytral som mulig med denne, men bunn i grunn var det for å skremme folk som  bruker eller vil prøve steroider.

Min personelig mening så ble jeg ikke så skremt at det gjør noe :S

Train-eat-sleep-repeat

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: The Science Of Steroids.
« #3 : 24. februar 2008, 23:22 »
Kan ikke se filmen jeg... :S

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: The Science Of Steroids.
« #4 : 24. februar 2008, 23:28 »
Kan ikke se filmen jeg... :S

Ikke så mye nytt, foruten at det begynner å bli litt mer dokumentasjon på det de fleste har skjønt: Vesentlig økt sjanse for infarkt, blodpropp etc. etterhvert.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: The Science Of Steroids.
« #5 : 29. februar 2008, 16:14 »
Jeg begynte å se på den i natt, men nå funker ikke linken.
Denne linken funker derimot:

http://www.stage6.com/user/EvilMasterMMA/video/2249098/The-Science-Of-Steroids
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #6 : 01. mars 2008, 15:33 »
sjangsen for å få hjerteinfarkt og blodpropp er det også ved å spise pommefritts,grandiosa usun mat,røyk,snus.  Man må bruke alt med måte, det er mengde og lengde som spiller den største rollen. 
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: The Science Of Steroids.
« #7 : 01. mars 2008, 19:15 »
sjangsen for å få hjerteinfarkt og blodpropp er det også ved å spise pommefritts,grandiosa usun mat,røyk,snus.  Man må bruke alt med måte, det er mengde og lengde som spiller den største rollen. 

Siden mengdene som trykkes innpå under div. kurer er mange mange ganger medisinske doser så betyr det...? Wink
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #8 : 02. mars 2008, 12:46 »
Ja det er sant, men disse bivirkningene som blir nevnt  folk merker nesten ikke noe til det på/etter kur, så da tenker jeg at disse folkene som har fått disse bivirkningene er veldig svake fra før som trenger denne medisinen. En frisk kropp tåler mye mer enn en syk kropp. Så etter erfaringer fra folk jeg kjenner som har brukt/bruker og bivirkninger, så påvirker steroider i en fornutig kur mindre,  enn en syk person som har fått disse nevnte bivirkning i behandling.  Og tviler på at en person som har brukt steroider, i behandling  har brukt noe mot bivirkninger.

Ikke det at bol er candy,   men det er mange som kjører idiot doser og ikke går av omtrent i mange år, og lever normalt. Folk som drikker,snuser/røyker  spiser junk(i dag så lever folk omtrent bare på dette). 
Til poenget.  Lever man sunt og bruker bol med fornuft, går av la kroppen hente seg inn, bruker ting mot bivirkninger, tar blodprøver/lege sjekk før,under,og etter  , sjekker blodtrykket jevnlig. Dette er det mange som driter i etterhvert som de har blitt vant med etter  noen kurer, de tror alt er bra og kjører i tilegg høyere doser og lengre kurer. Det er da folk ryker, bivirkningene kommer når man tror alt er fint og bryr seg mindre. Følger man en plan og tar hensyn, så vil dette ha mye å si hvis det skulle skje noe, for dette gir utslag på legesjekken som regel.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: The Science Of Steroids.
« #9 : 02. mars 2008, 12:54 »
sjangsen for å få hjerteinfarkt og blodpropp er det også ved å spise pommefritts,grandiosa usun mat,røyk,snus.  Man må bruke alt med måte, det er mengde og lengde som spiller den største rollen. 

Foreslår en Grandiosa "Full Pakke 2" pizza, hvor de i tillegg til det vanlige fyllet knuser russere og anadrol og sprer det utover som krydder. Da snakker vi.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: The Science Of Steroids.
« #10 : 02. mars 2008, 13:04 »
Ja det er sant, men disse bivirkningene som blir nevnt  folk merker nesten ikke noe til det på/etter kur, så da tenker jeg at disse folkene som har fått disse bivirkningene er veldig svake fra før som trenger denne medisinen. En frisk kropp tåler mye mer enn en syk kropp. Så etter erfaringer fra folk jeg kjenner som har brukt/bruker og bivirkninger, så påvirker steroider i en fornutig kur mindre,  enn en syk person som har fått disse nevnte bivirkning i behandling.  Og tviler på at en person som har brukt steroider, i behandling  har brukt noe mot bivirkninger.

Ikke det at bol er candy,   men det er mange som kjører idiot doser og ikke går av omtrent i mange år, og lever normalt. Folk som drikker,snuser/røyker  spiser junk(i dag så lever folk omtrent bare på dette). 
Til poenget.  Lever man sunt og bruker bol med fornuft, går av la kroppen hente seg inn, bruker ting mot bivirkninger, tar blodprøver/lege sjekk før,under,og etter  , sjekker blodtrykket jevnlig. Dette er det mange som driter i etterhvert som de har blitt vant med etter  noen kurer, de tror alt er bra og kjører i tilegg høyere doser og lengre kurer. Det er da folk ryker, bivirkningene kommer når man tror alt er fint og bryr seg mindre. Følger man en plan og tar hensyn, så vil dette ha mye å si hvis det skulle skje noe, for dette gir utslag på legesjekken som regel.

Her tenker du for kortsiktig. De alvorlige bivirkningene som div. organsvikt og tette blodårer kommer jo gjerne etter 10-30 år.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget _Fade_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: The Science Of Steroids.
« #11 : 02. mars 2008, 13:09 »
"Bole" og fornuft er to ord som klinger dårlig i samme setning.
Heavy Stupid

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #12 : 02. mars 2008, 13:22 »
Her tenker du for kortsiktig. De alvorlige bivirkningene som div. organsvikt og tette blodårer kommer jo gjerne etter 10-30 år.

Jeg tenker ikke kortsiktig, man kan ikke kontrollere hva som skjer i fremtiden bare gjøre det sikrest mulig når man holder på Smiley  alt  som ikke er sunt, kan gi utslag i fremtiden. Noe er jo så klart verre enn annet.  Idag  er "alt" farlig sier forskning.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: The Science Of Steroids.
« #13 : 02. mars 2008, 13:24 »
 Idag  er "alt" farlig sier forskning.

Men noen ting er farligere enn andre. Du tar bestandig en risiko, så å påstå at det er ufarlig, er bare dumt og naivt. Jeg snuser, sjangsen for at jeg kan få kreft eller annet er der jo hele tiden. Men det valget har jeg tatt - dumt sier noen, ok, men det får stå på min egen regning.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #14 : 02. mars 2008, 13:24 »
"Bole" og fornuft er to ord som klinger dårlig i samme setning.
"Bole" og fornuft er to ord som klinger dårlig i samme setning.

Nei det klinger veldig bra sammen, ettersom fornuft her kan spille veldig stor rolle om man kombinerer de, isteden for å ikke kombinere de Wink
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!