Skrevet av Emne: SLETT  (Lest 61996 ganger)

Utlogget kickstuff

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

  • p-p-pooowpow!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #30 : 23. februar 2008, 02:42 »
Opplys denne dama om at du liker henne. Om hun ikke vil, er det bare å finne ei som ser enda bedre ut (for damer har en rangordning seg imellom, og den går kun på utseende).

Hvis det hadde vært så enkelt å finne seg ei pen(ere) hadde nok de fleste gjort det. Trådstarter har åpenbart litt problemer med å tiltrekke seg kvinner, ellers havner man som regel ikke i vennesonen. Å tro at han bare skal kunne gå ut der og tiltrekke seg en enda penere er litt vel optimistisk?

Mihoe: Ikke lur deg selv. Du hadde vært klar for et forhold hvis du hadde vært forelsket i ham. Men jenter blir ikke forelsket i klengete kakebakende "nice guys". Det er ikke din feil. Ikke ha dårlig samvittighet! :-)

Utlogget TBA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #31 : 23. februar 2008, 11:06 »
Hvis det hadde vært så enkelt å finne seg ei pen(ere) hadde nok de fleste gjort det. Trådstarter har åpenbart litt problemer med å tiltrekke seg kvinner, ellers havner man som regel ikke i vennesonen. Å tro at han bare skal kunne gå ut der og tiltrekke seg en enda penere er litt vel optimistisk?

Mihoe: Ikke lur deg selv. Du hadde vært klar for et forhold hvis du hadde vært forelsket i ham. Men jenter blir ikke forelsket i klengete kakebakende "nice guys". Det er ikke din feil. Ikke ha dårlig samvittighet! :-)

Njaa er ikke helt der det ligger... Problemet er at jeg har det svært vanskelig å interresere meg for andre jenter selvom dem er mye finere enn hun venninenen min. Er dessuten ekstremt kresen når det gjelder i hvilken jenter jeg interreserer meg i, ikke bare må de minst være en 8'er i utsendet men dem må også være en 8'er i hodet.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #32 : 23. februar 2008, 11:14 »
At det er noe som surrer i toppen er jo langt viktigere som at det er noe som svulmer under Bh'n. Ett søtt ansikt kan være grunn nok til forelskelse, men det må jo være en person du går overens med som ikke er helt retardert.

Bortsett fra one night stands da. Da er det KUN utseende som gjelder. Og ikke engang det betyr en dritt bare man er full nok.
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #33 : 23. februar 2008, 12:02 »
Uff da.
Jeg skal prøve å oversette fra kvinnfolkprat til mannespråk. Mihoe ble ikke forelska av at gutten bakte kake og var en venn. Men da hun så at han kunne få andre damer ble hun mer oppmerksom. Særlig det at han hadde fått dame da han bodde utenlands imponerte Mihoe (damer er litt rare sånn).
Her er mitt tips:
Når dere ligger sammen neste gang, kan du opplyse henne om at du ikke gjør dette flere ganger om hun roter med andre. Du vil ikke tape noe på å si dette.
Nå vet ikke jeg hva Mihoe mener med at dama skal få rase litt fra seg. Men når hun raser fra seg bør i hvertfall du også få gjøre det samme. Å vente ti år i håp om at den romantiske ideen til Mihoe skal slå til er en dårlig ide. Sjansen for at hun vil finne noen andre i løpet av den tiden er rimelig stor. Eller mer presist; sjansen for at en mann vil gjøre henne forelska i ham er stor.

He, he - jeg begynner å lure på når mannespråk sier mer om sannheten enn kvinnespråk. Jeg snakker om den opplevelsen jeg hadde med dette, og fordi jeg er kvinne er det ikke mindre sant .

Jeg var ikke klar for å ha et seriøst forhold til noen da jeg var 17 år. Det skremte meg. Og jeg var veldig betatt av ham. Fordi jeg likte at han bakte kaker til meg og gjorde kur til meg (damer er rare sånn!). Jeg har heller ingen romantiske ideer om at de vil finne hverandre om ti år. Jeg tror imidlertid det kan være lurt å avprogrammere forholdet dem i mellom en smule. Dvs - de bør slutte å være venner hvis trådstarter vil være kjæreste med henne.

Selv om det er en "vedtatt sannhet" at gutter som går i vennefella aldri kan regne med å få seg dame er det av og til en ide å se seg om etter andre sannheter også - og lære noe på veien. Slik som trådstarter beskriver denne jenta er det ikke gitt at det dere "menn" beskriver som virkeligheten er tilfelle.

Kvinner (og verden) er ikke alltid så enkle som dere vil ha det til Tongue

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget chinsboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #34 : 23. februar 2008, 12:14 »

Kvinner (og verden) er ikke alltid så enkle som dere vil ha det til Tongue

Hehe.. Der kom den "vedtatte sannheten" om at kvinner er mer kompliserte enn menn ja.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #35 : 23. februar 2008, 12:25 »
Den der syns jeg du burde være litt forsiktig med...

Som 17åring følte du deg truffet ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #36 : 23. februar 2008, 12:43 »
Som 17åring følte du deg truffet ?

Ja, omtrentlig. Ikke jeg da, men jeg vet om ett par andre i mitt kull (1990), som har blitt suicidal av kjærestebrudd. Og noen ekstremtilfeller som har vært sammen i 4-5 år. Hvorvidt de elsker hverandre eller ikke vet jeg ikke, men jeg hadde blitt lei av å hatt samme pulekompis i 5 år, om du tar poenget. Og elsker man ikke sine foreldre og søsken?
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #37 : 23. februar 2008, 12:46 »
Hehe.. Der kom den "vedtatte sannheten" om at kvinner er mer kompliserte enn menn ja.

Tror mer det handler om at unge gutter tror verden er litt mer svart hvit enn den egentlig er! Sånn fordi ting lar seg forklare på den måten.

Jeg vet at menn ikke er mindre kompliserte enn kvinner. Jeg prøver bare å vise at det finnes flere måter å tolke eller forstå et scenario enn bare ved hjelp av selvfølgeligheter.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget chinsboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #38 : 23. februar 2008, 13:19 »
Tror mer det handler om at unge gutter tror verden er litt mer svart hvit enn den egentlig er! Sånn fordi ting lar seg forklare på den måten.

Hvis man har sine idéer om hvordan gutter og jenter er, har man en tendens til å ignorere bevis for det motsatte.

Det Balto spør etter er jo nettopp retningslinjer. Selv om de nødvendigvis ikke vil være riktige i absolutt alle tilfeller.
De fleste i denne tråden, i hvertfall de eldste, ser ut til å være enige om en ting. Balto må gjøre det klart for henne hva han ønsker.
Det du og jeg er uenige om Mihoe, er hva som kommer etterpå. Jeg mener at om hun sier nei eller kommer med et utydelig svar, så bør han ikke bruke kalorier på å tenke på henne. Det du mener er at det fremdeles er håp.
Jeg vil bare minne om at det er ca tre milliarder hunnkjønn der ute, og blant dem er det mange  for Balto.
Og til slutt: Alle liker at noen baker kaker til dem. Selvsagt likte du det..

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #39 : 23. februar 2008, 13:46 »
ikke bare må de minst være en 8'er i utsendet men dem må også være en 8'er i hodet.

we chase the same stupid idea pal Wink
min konklusjon til nå: Den jenta fins ikke Sad   hehe    Lete mer...

Utlogget Solstråla

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 179

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #40 : 23. februar 2008, 14:18 »
Som tittelen sier hva gjør man?

Har vært bestevenner i 3 år, har egentlig elsket henne hele tiden men har prøvd å benekte det hele tiden...
Men jeg sjønner nå etterhvert at dette ikke funker.

Hun er uheldigvis utav den typen som sikkert driver på med 10 gutter om gangen og er skikkelig oppmerksomhetssyk. Jeg kunne ha giftet meg med henne om det ikke hadde vært for det at hun er så "løs".

Har aldri turt å si at jeg elsker henne på en kjæreste måte! Alle rundt oss tror at vi er kjærester eller mener at vi burde bli.

Dessverre tviler jeg på at hun elsker meg mer enn som en venn.
Nå i senere tider har begynt å slite med det, er små deprimert hele tiden.

Visst jeg forlater henne  for godt så vet jeg det kommer til å bli VELDIG tungt både for meg og henne!

Hva gjør jeg?  Help



Det kan jo være at hun føler det samme, men ikke tør å si det på samme måte som deg.... Er bare en måte å finne det ut..

Utlogget jaadaa

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 520
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 520

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #41 : 23. februar 2008, 17:02 »
du sover med henne og får deg ikke noe?!?! er ikke dette veldig rart...

Utlogget kickstuff

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

  • p-p-pooowpow!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #42 : 23. februar 2008, 17:14 »
we chase the same stupid idea pal Wink
min konklusjon til nå: Den jenta fins ikke Sad   hehe    Lete mer...

Jenta finnes.. Men hun vil nok også ha en som minst er 8 i både utseende, personlighet og lommebok. Hvorfor? Fordi hun kan.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #43 : 23. februar 2008, 18:17 »
du sover med henne og får deg ikke noe?!?! er ikke dette veldig rart...

De er venner!!
Det er fullt mulig å sove ved siden av venner av motsatt kjønn uten å ha seg.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #44 : 23. februar 2008, 18:23 »
De er venner!!
Det er fullt mulig å sove ved siden av venner av motsatt kjønn uten å ha seg.

Dette stiller jeg meg tvilende til. Alle vet jo at "sove" betyr det samme som sex!!!
Eks, "det blir ikke noe tull, jeg vil bare sove sammen med deg" Klassisk for å lure jenter i seng, som later som de ikke vil da...Litt svipp svupp så er man i gang...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!