Skrevet av Emne: SLETT  (Lest 62006 ganger)

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #45 : 23. februar 2008, 18:33 »
Hehe koselig Smiley

Kan si slikt som dette innspirerer!

Skal være ærlig å si at jeg prøvde meg litt forrige gang vi sov sammen  for 2 uker siden, tok håden min nedi trusen hennes så gikk det 2 sekunder før hun tok den opp igjen og la håden min rundt magen hennes.

JEG GRUER MEG Sad  (Må vel slutte å være pingle før eller siden)
Hun vil ha deg som en venn hun kan snakke med og være som en slags kjæreste, mens hun fremdeles kan knulle rundt så mye hun bare orker. Ikke noe gunstig situasjon for deg, ihvertfall siden du ikke engang får deg noe. Stikk før du ikke klarer det. Finn deg en kjæreste som behandler deg bedre.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #46 : 23. februar 2008, 19:43 »
Dette stiller jeg meg tvilende til. Alle vet jo at "sove" betyr det samme som sex!!!
Eks, "det blir ikke noe tull, jeg vil bare sove sammen med deg" Klassisk for å lure jenter i seng, som later som de ikke vil da...Litt svipp svupp så er man i gang...

Bare tull. Selvfølgelig kan man sove ved siden av en kompis uten at man skal ha seg.
Ærlig talt, sove er sove, pule er pule! To forskjellige ting.
Jeg bodde sammen med en kompis i et år, vi delte dobbeltseng, siden det var kun et soverom. Og det var så visst ingen sex eller antydning til fomling .
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #47 : 23. februar 2008, 19:45 »
Bare tull. Selvfølgelig kan man sove ved siden av en kompis uten at man skal ha seg.
Ærlig talt, sove er sove, pule er pule! To forskjellige ting.
Jeg bodde sammen med en kompis i et år, vi delte dobbeltseng, siden det var kun et soverom. Og det var så visst ingen sex eller antydning til fomling .


hadde vert anderledes vis det var meg du delte rom med Wink

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #48 : 23. februar 2008, 19:46 »
hadde vert anderledes vis det var meg du delte rom med Wink

Lite trolig
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #49 : 23. februar 2008, 19:55 »

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #50 : 23. februar 2008, 21:12 »
Bare tull. Selvfølgelig kan man sove ved siden av en kompis uten at man skal ha seg.
Ærlig talt, sove er sove, pule er pule! To forskjellige ting.
Jeg bodde sammen med en kompis i et år, vi delte dobbeltseng, siden det var kun et soverom. Og det var så visst ingen sex eller antydning til fomling .


For meg er det spesielt å dele seng med en av motsatt kjønn, i alle fall i den forstand at jeg hadde tenkt på sex nesten uansett tror jeg...Dette er jo en videreføring av "a guy cant be friends with a woman without wanting to sleep with her" hvilket jeg mener er veldig sant.

Dvs dersom jeg liker deg godt nok til å ha deg som venn, ville jeg også ønsket å ha sex med deg hvis du var jente....

Utlogget TBA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #51 : 24. februar 2008, 01:54 »
Idag har jeg vært med henne nesten hele dag sammen med noen andre kompiser og funnet ut at jeg egentlig er dritt lei henne og alt gutte maset hennes! Dessuten har jeg også tenkt på hva som ville ha skjedd om jeg sa det, og kommet frem til at det ville aldri ha fungert mellom oss to fordi hun er altfor umoden når det gjelder forhold generelt!

I og med at jeg er ganske lei av henne så tror jeg bare kommer til å tilbringe mindre tid med henne fra nå av. Altså prøve å være mindre venn med henne. Tror dette er det beste for meg hvertfall, slik at jeg kan komme meg videre i livet!

Takk til alle dere som har komt med tips og ikke minst verdifull erfaring Smiley

Utlogget Redigert2.0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #52 : 24. februar 2008, 02:24 »
Jeg støtter den! Prøv å bruke mindre tid på henne. Det er hardt, men du klarer det!

Jeg hadde det på samme måte; var UTROLIG forelsket i ei jente over 3 år.
Meeen så kom det en annen jente og tok meg med storm:)   Ikke like pen, men hun eide/eier noe helt vanvittig:)   

2 uker etter jeg ble sammen med hun nye, så fikk hun første seg type - for første gang;)

 

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #53 : 24. februar 2008, 02:53 »
Jeg var forelsket i ei klassevennine i tja... 10 år. Så paranoid forelsket at aldri turde å prate med henne. Og vi var neeeeeesten naboer. Siden hun syns jeg var en tullete nærd så gikk det egentlig ganske greit. Snakker jo en del med henne hvis jeg er på besøk i hjemmetraktene, siden hun og typen hennes alltid er på festene til kompisene jeg vokste opp sammen med.

Det årner seg et hvert for deg og vil jeg tro.

PS: Noe som er ganske typisk (siden kvinnfolk er umulig å forstå seg på) så nå som du har bestemt deg for å bruke mindre tid sammen med henne og ditche henne litt, så kommer hun sikkert til å bli driiiit keen.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #54 : 24. februar 2008, 14:18 »
Jenta finnes.. Men hun vil nok også ha en som minst er 8 i både utseende, personlighet og lommebok. Hvorfor? Fordi hun kan.

Haha  Cheesy Lommebok, godt sagt! Senest i går så jeg ei H E I T jente komme smygende ut av en shiny, sporty BMW.. To sek senere kjører den forbi meg og parkerer 20 meter lenger frem. Ut kommer en stygg,dvask gutt på rundt 19.. Faen heller tenkte jeg, om dette var typen hennes! Trøstet meg med at det måtte være søstra Tongue

Og så, til quoten:
Jo, det er nok gjerne sant. Men jeg ser stadig fine jenter som går hånd i hånd med utrente og helt normalt utseende gutter. Altså må det jo være et håp... et sted der ute.. svømmer en vakker fisk som bare venter på å bli..fisket Tongue hæhæ..  metafor ftw!

Utlogget Solstråla

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 179
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 179

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #55 : 24. februar 2008, 15:29 »
Og så, til quoten:
Jo, det er nok gjerne sant. Men jeg ser stadig fine jenter som går hånd i hånd med utrente og helt normalt utseende gutter. Altså må det jo være et håp... et sted der ute.. svømmer en vakker fisk som bare venter på å bli..fisket Tongue hæhæ..  metafor ftw!


Det finnes jo jenter der ute som bryr seg om noe annet enn utseende på kjæresten.. ;-)

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #56 : 24. februar 2008, 15:33 »
Det finnes jo jenter der ute som bryr seg om noe annet enn utseende på kjæresten.. ;-)

Pengene? Tongue hæhæ.. ja, vi vet det! Wink


Neida, jeg tar poenget ditt! Godt det finnes slike jenter også! Smiley

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #57 : 24. februar 2008, 15:58 »
Move on and let the "ship" with the rotten cargo sink. Ikke lett men... live!

Som tittelen sier hva gjør man?

Har vært bestevenner i 3 år, har egentlig elsket henne hele tiden men har prøvd å benekte det hele tiden...
Men jeg sjønner nå etterhvert at dette ikke funker.

Hun er uheldigvis utav den typen som sikkert driver på med 10 gutter om gangen og er skikkelig oppmerksomhetssyk. Jeg kunne ha giftet meg med henne om det ikke hadde vært for det at hun er så "løs".

Har aldri turt å si at jeg elsker henne på en kjæreste måte! Alle rundt oss tror at vi er kjærester eller mener at vi burde bli.

Dessverre tviler jeg på at hun elsker meg mer enn som en venn.
Nå i senere tider har begynt å slite med det, er små deprimert hele tiden.

Visst jeg forlater henne  for godt så vet jeg det kommer til å bli VELDIG tungt både for meg og henne!

Hva gjør jeg?  Help



Utlogget Hege N

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #58 : 28. februar 2008, 22:45 »
Det finnes jo jenter der ute som bryr seg om noe annet enn utseende på kjæresten.. ;-)

Helt enig! Jeg for eksempel, har bare ett kriterie i valg av mann. Han må bøy'e minst 400 kg. Det er vel ikke for mye for langt!!?? what

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #59 : 29. februar 2008, 00:46 »
Helt enig! Jeg for eksempel, har bare ett kriterie i valg av mann. Han må bøy'e minst 400 kg. Det er vel ikke for mye for langt!!?? what

Nei, det er et minimum av hva man kan forlange... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!