Skrevet av Emne: ingen forandring  (Lest 1338 ganger)

Utlogget speclous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

ingen forandring
« : 23. februar 2008, 11:51 »
hei, nå har jeg trent siden oktober, jeg trenger annehver dag i treningstudio, men hvorfor faen ser jeg ikke forskjell i magen ? jeg har heller ikke sett forskjell i bryst heller! fy faen det irriterer meg! og ja, jeg spiser sunt, jeg spiser kun litt usunt i helgene.

Utlogget Zuul

Sv: ingen forandring
« #1 : 23. februar 2008, 11:55 »
fettprosenten forandrer seg ikke av å spise sunt. Den forandrer seg av at man inntar mindre kcal enn man bruker.

Å trene i fem mnd gir ikke superresultat med mindre du gjør ting rett.

Skriv opp hva du spiser en vanlig dag. Hva du spiser og hvor mye

og så skriv opp hvordan du trener

så kan vi snakkes

Utlogget speclous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

Sv: ingen forandring
« #2 : 23. februar 2008, 11:58 »
jeg spiser vanlig skive, gul ost og kneip, jeg spiser ca 2-3 skiver så blir jeg mett. og jeg spiser 2 ganger dagen, jeg pleier også å spise egg etter trening.

Utlogget Zuul

Sv: ingen forandring
« #3 : 23. februar 2008, 12:01 »
Kostholdet ditt hinsides dårlig.

men det jeg mente var at du må regne ut hvor mye kcal du spiser for dagen, og så reduserer det gradvis til du går ned i vekt vist det er målet.

Vist du bare spiser 2-3 skiver foir dagen, to ganger om dagen, og noen egg, så er det i grunn rart du ikke sulter i hjel

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: ingen forandring
« #4 : 23. februar 2008, 12:10 »
Totalt off topic - men jeg ler meg i hjel av at dette innlegget er postet under "kroppsbygging og fitness"!
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget speclous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

Sv: ingen forandring
« #5 : 23. februar 2008, 12:43 »
hva mener du med at det er dårlig ? kneip er jo sunt?  egg er sunt ? gul ost er sunt ? jeg vet ikke hvor mye kcal jeg inntar meg, av og til spiser jeg bixit kjeks etter mål tid..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: ingen forandring
« #6 : 23. februar 2008, 12:46 »
Speclous... hvor gammel er du?

Utlogget Zuul

Sv: ingen forandring
« #7 : 23. februar 2008, 12:52 »
To små brødmåltid er for dårlig vist målet er å gå ned i vekt/bygge muskler.
Kneip er dårlig brød.
Vanlig gulost er ikke akkurat slankemat, siden det inneholder 27 prosent fett. Dvs at over halvparten av energien i det kommer fra fett.

Bixit er heller ikke noe å drive å spise på i slankesammenheng.

Et ensidig og uvariert kosthold, med få måltider. Det mangler proteiner, det mangler sunt fett og det er stort sett for lite mat der til å få muskler.

En dag bør inneholde forskjellige protein, fett og karbohydratkilder.

Feks:

Frokost

Egg, melk, havregryn.

lunsj

grove skiver (ikke kneip. Grove skiver. Kneip er dårlige greier) med tunfisk eller makrell i tomat på

Før trening

noe enkelt med karbo i: Feks fullkornspasta og kanskje et egg eller to.

Etter trening. Middag

type rent kjøtt, karbonadedeig, biff, kylling, fisk. Sammen med potetet/langkokte ristyper/fullkonrspasta
og grønnsaker.

Kvelds.

Type kesam/cottage cheese

Om du ikke vet hvor mye kcal du får i deg kan du heller ikke forvente å gå ned i vekt eller bygge muskler. Du må ta styring over mat og trening for å få resultat. Uten kcalunderskudd får du ikke vektnedgang. Uten bra fett får du ikke kroppen skapt hormoner som skal til for muskelbygging. uten protein får du ikke muskler osv.  Nytter ikke bare å gjette vilt i blinde, man må ha kontroll over det man driver med. Å bygge/slanke handler så og si bare om å ha kontroll på maten.

Du har heller ikke sagt noe om hvordan du trener?

Utlogget FOA

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 266

Sv: ingen forandring
« #8 : 23. februar 2008, 13:12 »
Jeg tror ikke trådstarter er seriøs. Alle som har over 50 i IQ skjønner at 2-3 skiver kneip med gulost 2-3 ganger om dagen ikke er bra mat for å få resultater. Og hva med bixit kjeks.  Skal drikke meg full på bananer i kveld jeg  Drikke

Jobber som PT og kostholdsveileder og har enda ikke møtt et menneske på 10 år som er såååå blank. Jeg har møtt mye rart for å si det slik.

Utlogget Zuul

Sv: ingen forandring
« #9 : 23. februar 2008, 13:14 »
I så tilfelle er han i alle fall standhaftig, for alle innlegga hans peker mot at han faktisk ikke vet bedre

Utlogget speclous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

Sv: ingen forandring
« #10 : 23. februar 2008, 23:57 »
takk for den du..

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: ingen forandring
« #11 : 28. februar 2008, 19:06 »
Nice trolling man, good job. :Smiley
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!