Skrevet av Emne: kvalm shake!!  (Lest 2202 ganger)

Utlogget Slave

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 219
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 219

  • Max stress
Re:kvalm shake!!
« #15 : 12. januar 2004, 21:54 »
Viten: Whey med jordbær smak.. greit det. Men hvilket merke snakker du om?

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Re:kvalm shake!!
« #16 : 13. januar 2004, 21:45 »

Viten: Whey med jordbær smak.. greit det. Men hvilket merke snakker du om?
Protein Isolate fra tech Nutrition
Både jordbær og sjokolade... Orker fremdeles ikke tanken på noen av delene... Undecided
Hanne

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Re:kvalm shake!!
« #17 : 14. januar 2004, 09:24 »
Si meg, hvorfor orker du ikke tanken? Du drakk jo de et par ganger uten problemer i starten? Er det kun proteinshake som du ikke orker tanken på eller er det noen matkilder også?
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

Re:kvalm shake!!
« #18 : 14. januar 2004, 15:11 »
hva har du lært av dette hannesen? Smiley
Du må alltid bestille smaksprøver, før du kjøper noe.
Jeg bestilte smaksprøve av tech-nutrition, og smakte i går både sjokolade og vanilje (skal prøve jordbær i dag). Jeg må utentvil si at dette er de kjedeligste proteinshakene jeg noen gang har smakt!
Smakte som en fullstendiglig utvannet proteinshake, og det var så vidt jeg smakte både sjokoladen og vaniljen.
Ettersom jeg ikke likte smaken av disse proteinshakene, så kommer jeg eller ikke til å bestille derfra Wink

Be alltid, om mulig å få smaksprøve først. Å tvinge i seg flere kg med proteinpulver man ikke liker, er dumt. I og med det finnes proteinshaker der ute som smaker eventyrlig godt.


"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:kvalm shake!!
« #19 : 14. januar 2004, 16:00 »

hva har du lært av dette hannesen? Smiley
Du må alltid bestille smaksprøver, før du kjøper noe.
Jeg bestilte smaksprøve av tech-nutrition, og smakte i går både sjokolade og vanilje (skal prøve jordbær i dag). Jeg må utentvil si at dette er de kjedeligste proteinshakene jeg noen gang har smakt!
Smakte som en fullstendiglig utvannet proteinshake, og det var så vidt jeg smakte både sjokoladen og vaniljen.
Ettersom jeg ikke likte smaken av disse proteinshakene, så kommer jeg eller ikke til å bestille derfra Wink

Be alltid, om mulig å få smaksprøve først. Å tvinge i seg flere kg med proteinpulver man ikke liker, er dumt. I og med det finnes proteinshaker der ute som smaker eventyrlig godt.




Å velge proteinpulver ut ifra smaken er ikke alltid så lurt. Det beste proteinpulveret jeg har smakt innehold "hele" 67% protein, 10% karbohydrater og 5% fett. Nå bruker jeg Athletic City sin Basic, det smaker kanskje ikke godteri, men det har lite fett og karbohydrater og er nesten utelukkende kasein.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:kvalm shake!!
« #20 : 14. januar 2004, 16:23 »
Jeg støtter Lureper i dette!!! Bruker Protein Isolate også, selv om jeg ikke er helt fornøyd med smak.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

Re:kvalm shake!!
« #21 : 14. januar 2004, 16:40 »
joda, og jeg er enig med dere. Jeg får i meg alle mulig slags shake. Men det gjør ikke alle, og det finnes proteinshaker med grei smak og grei kvalitet - feks proteinfabrikken.no
I tillegg, så kjøper jeg ikke 10 kg med en proteinshake som smaker helt forjævlig, når det finnes så mange forskjellige proteinmerker her i verden som kan ha samme kvalitet, men bedre smak. Feks så har bodybuilder fra np.no veldig bra kvalitet, og konge smak.
Derfor, om det er mulig, så bestiller jeg alltid en smaksprøve på forhånd.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:kvalm shake!!
« #22 : 14. januar 2004, 16:45 »
Det store poenget her er jo at vi alle har forskjellige smak. Det du syntes er ille, er det alltids noen som liker. Kommer jo også an på hva man ønsker å oppnå.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

Re:kvalm shake!!
« #23 : 14. januar 2004, 16:51 »
nå begynner dette å bli idiotisk... jeg har en enkel og kort budskap til hannessen: bestill smaksprøve om det er mulig.  Smiley
Og ditt store poeng er ikke det samme som mitt poeng UAC. Og selv om noen syntes det jeg hater, smaker godt, så tror jeg alikevel de fleste er noe enig i hva som er en god proteinshake og hva som er en dårlig proteinshake utifra smak.

Over og ut, nå gidder jeg ikke mer av en diskusjon, hvor vi ikke har samme poeng :tongue2:
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Re:kvalm shake!!
« #24 : 15. januar 2004, 21:53 »

Si meg, hvorfor orker du ikke tanken? Du drakk jo de et par ganger uten problemer i starten? Er det kun proteinshake som du ikke orker tanken på eller er det noen matkilder også?
Nei, det er også andre mattyper, feks egg... Makrell...
Nå er jeg også blitt angrepet av influensa, og orker ikke tanken på noe sunn mat. Men kanskje det blir bedre med formen. Håper det!!
Hanne

Utlogget treningsnarkoman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 86

  • The only easy day was yesterday..
Re:kvalm shake!!
« #25 : 15. januar 2004, 22:34 »
Her er ett lite kjekt tips hvis du ikke liker smaken:
Klip igjen Nesen din. Og åpne munnen din med ett stort gap og hell på, pass på at du ikke beveger noe annet på kroppen en den armen som holder shaker-saken din. ikke bry deg så veldig mye om at du skal skyve det ned som du gjør til vanlig, og ikke pust, i alle fall ikke det store mens du drikker den, sluk den! Smiley. Da kjenner du verken smak eller lukter den. Ettersmaken vil jo selvfølgelig komme men den kan jo fjernes med andre ettersmaker Tongue
There´s no trafficjam on the extra mile!

Utlogget treningsnarkoman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 86
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 86

  • The only easy day was yesterday..
Re:kvalm shake!!
« #26 : 15. januar 2004, 22:37 »
Her er ett lite kjekt tips hvis du ikke liker smaken:
Klip igjen Nesen din. Og åpne munnen din med ett stort gap og hell på, pass på at du ikke beveger noe annet på kroppen en den armen som holder shaker-saken din. ikke bry deg så veldig mye om at du skal skyve det ned som du gjør til vanlig, og ikke pust, i alle fall ikke det store mens du drikker den, sluk den! Smiley. Da kjenner du verken smak eller lukter den. Ettersmaken vil jo selvfølgelig komme men den kan jo fjernes med andre ettersmaker Tongue
There´s no trafficjam on the extra mile!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!