Skrevet av Emne: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer  (Lest 8179 ganger)

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #45 : 29. februar 2008, 19:42 »
Vi får la muslimene gjøre hva de vil i muslim land, så lenge det ikke kommer fler inn i dette landet.

Og det med sparegrisen er jo flaut for norge, akkurat som vi kneler for en gjeng med skitne muslimer. De har ikke noe de skulle ha sakt i dette landet.

Btw er ingen rasist, bare taler folkets sak:P

Du vet tydeligvis ikke hva som diskuteres her. Les første post for du legger inn innlegg. Dette er snakk om en bank i Nederland.

I tillegg bruker du en terminologi som gjør at jeg ikke klarer å ta det du skriver serriøst. Eks. "skitne muslimer".
BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #46 : 29. februar 2008, 20:02 »
Var det ikke en annen sak fra Oslo nå rett før jul, om at en eller annen skole hadde bestemt seg for å droppe juleavslutning og alt det fører med seg, da de muslimske barnas foreldre hadde reagert på det!?

Hei hå.. snakk om å la seg integrere.

Utlogget Tannfeen

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #47 : 29. februar 2008, 20:09 »
Var det ikke en annen sak fra Oslo nå rett før jul, om at en eller annen skole hadde bestemt seg for å droppe juleavslutning og alt det fører med seg, da de muslimske barnas foreldre hadde reagert på det!?

Hei hå.. snakk om å la seg integrere.

Javisst, hvis det er snakk om å integrere nordmenn.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #48 : 29. februar 2008, 20:15 »
Hah Grin
Jo, men hva skal man med norsk kultur når vi har islamsk?

Og for å understreke.. jeg vet godt at det finnes mange flotte islamske borgere her i landet, men fokuset på dem er desverre lik null. Jeg har ingen problemer whatsoever med disse, det er fundamentalister og tilsvarende jeg reagerer på.

Så.. gledelig.. eh.. islamsk jul? Tongue   når enn det er Tongue

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #49 : 29. februar 2008, 21:10 »
Håhå. Beleilig, men sikkert like greit. Skrev det ekstra langsomt, bare for at du skulle forstå.  Wink
Sitter her og mistenker at han kanskje ikke _klarte_ å lese alt i èn smell.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Faktum

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #50 : 29. februar 2008, 21:15 »
Jeg leste innleggene du skrev, ja. For å sitere:

Hvis du nå kommer med den klassiske: "Men jeg mente ikke alle muslimene da, bare terroristene!" må jeg spørre deg om du i det hele tatt er klar over hva en atombombe er.

At du ved å skrive saktere skal gjøre det enklere for andre å få med seg det du skriver forstår jeg ikke. Med mindre jeg har gått glipp av store endringer i posting-formen (en slags live-stream for andre brukere mens man skriver innleggene?) vil nok bare en tregere skriving gjøre det lettere for deg selv å forstå hva du selv faktisk formidler. Noe som når jeg tenker meg om sikkert ikke er en veldig dårlig idé.

Hvorfor kommer du bare når det er snakk om rase/religion? Trener du i det hele tatt wigger.

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #51 : 29. februar 2008, 21:45 »
Fader vår
Du som er i himmelen
La deres navn holdes hellig
La deres rike komme
La deres vilje skje
La oss alle ligge på ryggen og sprike
La oss alle ta det de kommer med.
På jorden som i himmelen
Gi de vårt daglige brød
Forlat deres skyld
Som vi òg forlater våre skyldnere
Led oss ikke inn i fristelse
Men frels oss fra det onde
For riket er deres
Og makten og æren i evighet

Amen.

Og god natt

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #52 : 29. februar 2008, 21:46 »
da alle både betyr og sier det samme.

Og her er vi forskjellige på hvilken måte ... ?

Forøvrig lever vi ikke i ett demokratisk samfunn. Hadde vi gjort det, ville ikke f.eks. SV med godt under 10 % oppslutning hatt regjeringsmakt.

Du er altså for et samfunn hvor maktskifter skjer hver gang VG  kommer med et nytt partibarometer? At høyere sperregrense er synonymt med mer demokrati har blitt en vedtatt sannhet som slenges ut i hytt og pine, og er overhodet ikke et krystallklart fakta. Det er ikke så fryktelig lenge til 2009, og da får du Siv inn på tinget.

Hvorfor kommer du bare når det er snakk om rase/religion? Trener du i det hele tatt wigger.

Jeg kommer ikke av diskusjoner (selvom jeg innlegg som dette nesten fører til ufrivillig bukseskifte), og jeg trener ikke wigger. Forresten er det et velkjent Faktum at skolegang er positivt. Noe å vurdere?

Utlogget Tannfeen

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #53 : 01. mars 2008, 02:46 »
For å bevise hvor godt og inkluderende menneske jeg er så oppfordrer jeg alle til å slutte å feire jul, ta fri i påska etc, samt faste en periode hvert år.
+at man står vendt mot mekka under utførelse av markløft og knebøy.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #54 : 01. mars 2008, 10:54 »
Fader vår
Du som er i himmelen
La deres navn holdes hellig
La deres rike komme
La deres vilje skje
La oss alle ligge på ryggen og sprike
La oss alle ta det de kommer med.
På jorden som i himmelen
Gi de vårt daglige brød
Forlat deres skyld
Som vi òg forlater våre skyldnere
Led oss ikke inn i fristelse
Men frels oss fra det onde
For riket er deres
Og makten og æren i evighet

Amen.

Og god natt

norge i et nøtteskall.
utrolig bra sakt.
honnør.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #55 : 01. mars 2008, 15:20 »
+at man står vendt mot mekka under utførelse av markløft og knebøy.

Word up!

Jeg vil også foreslå en muslim-avgift som pålegges alle som ikke er muslimer. Det kan nesten sammenlignes med de berømte avlatsbrevene. Denne betales hver gang man treffer en muslim. I tillegg skal kommunene tilrettelegge for at det hver søndag kan steines, brennes og ..eh.. henges.. samtlige blanke ark med fargestifter tel...ska'kke ha jævla tegninger flytende  Grin  mobbmobb

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #56 : 01. mars 2008, 15:27 »
Akkurat slike reaksjoner som her kommer er resultatet av fundamentalistenes fremferd.

De skjønner ikke at i opplyste samfunn, så virker ikke massehysteriet eller de store religiøse talene. De greier å påvirke en håndfull vaskehjelper eller bilmekanikere med islamske røtter til å sitte og planlegge å drepe danske tegnere... og så plaprer de om det til folk og så blir de tatt....

Fundamentalistenes tid er forbi. de har ingen reell makt, og de er ingen stor trussel mot noe.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #57 : 01. mars 2008, 15:48 »
Akkurat slike reaksjoner som her kommer er resultatet av fundamentalistenes fremferd.

De skjønner ikke at i opplyste samfunn, så virker ikke massehysteriet eller de store religiøse talene. De greier å påvirke en håndfull vaskehjelper eller bilmekanikere med islamske røtter til å sitte og planlegge å drepe danske tegnere... og så plaprer de om det til folk og så blir de tatt....

Fundamentalistenes tid er forbi. de har ingen reell makt, og de er ingen stor trussel mot noe.
Kan jo være at de ikke har noe makt, men de klarer jo likevel å sprenge folk i lufta om de er gira på det.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #58 : 01. mars 2008, 15:53 »
mm... selvmordsbombere... og en og annen rfk.
De tar livet av seg selv i en fortvilt kamp for vage løfter om noe så banalt som noen og sytti jomfruer. Dreper og dør for noe de ikke kan se og noe de bare har andre gale menneskers ord for.

De blir færre og færre, og verden går videre.

Du kan også sprenge folk i lufta, men hva endrer det? ingenting.... 11 dager senere er det ingen som tenker på eksplosjonen engang. Verden går videre.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Fjerner sparegris av hensyn til muslimer
« #59 : 01. mars 2008, 16:02 »
Gjør mot andre ,som andre gjør mot deg. Tviler sterkt på at ikke muslimere har noe de skulle sakt i muslimsk land.  De er en gjeng cry babys og "bortskjemte drittunger" Man må sette foten ned, man kan ikke tilfredstille alle, sånn er det bare.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!