Skrevet av Emne: World of Warcraft!?  (Lest 4926 ganger)

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: World of Warcraft!?
« #30 : 01. mars 2008, 19:11 »
spilte selv i neste tre år samtidig som jeg trente, wow ødela aldri noe form for meg.
Det var det at jeg sluttet i fotballen som screwa meg ut av en god kondis, men dette skjedde før jeg begynte med wow.

Haha, ja eg spillte Css, har ikke spillt det på 2mnd nå pga trening! Og kommer aldri til og spille det lenger, man blir avhengig og får data mage med tripple-traktorhjul rundt magen!!

Nå har eg litt fett på magen, driver på med gerilja karido som skal få det vekk!
Start og tren, drit i WoW, vil du vere feit eller muskuløs og deilig som jentene digger?^^

bare for du ikke kan beherske deg selv betyr ikke at vi andre ikke klarer det?
er utrolig mye BS som blir sakt av folk som ikke spiller til folk som spiller.

Spiller man wow, så bruker man den døtiden andre bruker til TV, lesing, MSN, Facebook, Blogs og annet generelt "ikke gjøre noe særlig" til å spille WoW.

Jeg sluttet å spille nå etter jul rett og slett fordi jeg ble lei, ikke fordi jeg tok et moralsk standpunkt. Jeg savner ikke spillet i seg selv, men savner  det å alltid ha noe kjekt å gjøre etter skolen, chille etter trening, og noe å kose seg med på regntunge dager. Merker jeg bruker tiden min på mye annet nå. diverse forum, ser hele godrekka på TV2 osv.

Er ikke sånn at man slutter med WoW, så blir plutselig Norge forvandlet til Syden der mulighetene står i kø utenfor huset ditt iform av varme og solfylte dager med strender, bikinidamer og happy-hour bars. Folk flyver ikke ute å leker lengre etter skolen desverre Sad

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: World of Warcraft!?
« #31 : 01. mars 2008, 19:24 »
Haha, gg til så mange av dere. Snake har mange fantastisk poenger, kort formulert.

Spilte selv en god stund, men quitta 4 måneder før TBC. R12. Begynte igjen når TBC releasa. Quitta på lvl 63 fordi jeg hadde bedre ting å gjøre:p (ca. 5 dager tok det meg å bli lei).
Det finnes mange andre gode alternativer i livet til spilling, men det er ikke negativt så lenge det kontrollerer deg. Og til dere som syns det er sykt med players som selder ekstrem-end game characters, så tror jeg ikke akkurat timelønna er så bra...

Har en kompis som fikk full vengeful som første moonkin i battlegroupen, full vengeful healing og nesten eller full vengeful feral. Alle de beste socket-greiene(gems? husker ikke navnet helt). Han hadde også syk rep med mange factions, exalted i alle BG's, flere deler t6 osv osv, 2300+rating 5v5(ja han var skilled. Men jeg eide han alltid 1 on 1 på 60:P)

13 000 fikk han for characteren. 95 days played. Bra timelønn? Neppe:p
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: World of Warcraft!?
« #32 : 01. mars 2008, 19:52 »
Jeg spilite masse WOW før, intill forrige jul. Hadde en 70 shaman og en Blood Elf hunter på level 60 omtrent.

Var i en ganske bra guild, vi banka Illidan en hau ganger. Hadde vel 4/5 Tier 6 på shamanen. Eneste som gjorde at jeg gikk lei var at man var avhening av 30 andre gjorde jobben sin i raids for at man hadde det gøy selv.

Etter hvert så ble bare WOW en mekanikk for meg for å prate dag ut og inn med de andre i guilden. Var mange utrolige snille og morsomme personligheter der som jeg har enorm respekt for. De savner jeg veldig, men det er vel det. Er vel ingen andre spill som kan gi så mye på så mange plan som WOW.

Da tenker jeg på det sosiale. Ja det er faktisk sosialt å bli kjent med 30 nye personer som man snakker med nesten hver dag i 2 år. Enkelte av de snakker man lite med, men noen blir som beste kompiser man kan betro seg alt til, og dette er mennesker som kan komme fra, Nederland, Polen, England og faktisk Dubai.

Og det er ikke så svart-hvit at enten spiller man wow og da er man gjerne dø når det gjelder alt annet. Selvom jeg brukte veldig mye tid på det. Men de aller fleste sitter jo på sofaen og ser på TV flere kvelder i uka. Jeg valgte og sitte med WOW. Føler dessuten 2 veis kommunikasjon er bedre enn 1 veis kommunikasjonen som TV gir.

Nå om dagen så spiller jeg en del Battlefield 2142 når jeg har mulighet til det.

Tror aldri det kommer til å komme noe bedre spill en WOW, når det gjelder popularitet. Det eneste kan vel være et eventuelt WOW2 om noe slikt skulle komme.

Jeg lagde masse filmer også. Som jeg fikk mye skryt for. En Illidan film og mere. Men har ikke hjerte til å se på det nå hehe. Det blir vel som å ta en røyk på fest hvis man har nettopp sluttet å røyke.

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: World of Warcraft!?
« #33 : 01. mars 2008, 21:07 »
Håper du lagde PvP-filmer?:p
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: World of Warcraft!?
« #34 : 02. mars 2008, 03:54 »
Neh, ble bare eid i PVP jeg. Hadde bare tid til å konsentrere meg om enten raiding eller pvp, så det ble raiding

Utlogget ~mAchA~

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • OraH!
Sv: World of Warcraft!?
« #35 : 02. mars 2008, 04:49 »
Hva er det egentlig som er så fasinerende med wow?

Føler at alle spillene i denne sjangeren er døn like. Du skal opp i nivå og få bedre utsty og for hvert nivå du kommer opp så tar det to ganger så lang tid for å komme til neste nivå.Historien pleier heller ikke være noe å skryte av for de spillene jeg har prøvd som kan minne om wow.
Grafikken er vel heller ikke så mye bedre i wow en i mange av de andre spillene i denne sjangeren?


Lurer på hva som egentlig har gjort at det er ca.8 millioner spillere akkurat dette spillet og  for den slags skyld hva som gjør  hele denne sjangeren så pop..











(Tidligere Styrkeløfter) Nå glad mosjonist!
Bøy:230 Benk:160 Mark:265
Vekt:rundt 95+
høyde:182

Utlogget Diesel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: World of Warcraft!?
« #36 : 02. mars 2008, 09:57 »
Jeg anser WOW som en avansert utgave av Pokémon... Du skal opp i lvl, og kjempe mot andre monstre.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: World of Warcraft!?
« #37 : 02. mars 2008, 10:22 »
mAcha, tror nesten du må prøve det selv.
er forøvrig 10mill som spiller nå.
historien bak WoW (loren) er utrolig inviklet, lang, avansert og mildt sakt imponerende lesestoff. (har seff ikke lest den, men man blir kjent med en del av den igjennom spillet)

Det som skiller wow og pokemon utenom at wow er 100 ganger bedre laget, er at det er en MMO ( for å dra på med litt geek terminologi) massiv multiplayer online. mao masse venner, masse fiender, samarbeid osv.

Nå kommer snart det norske Age of Conan. noen som skal sjekke ut det? xD

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: World of Warcraft!?
« #38 : 02. mars 2008, 11:00 »
var selv avhengig i to år. Nå er Buffs = kosttilskudd, Grinde = trene, farme = jobbe for å få nok "gold" til buffs føre hvert "raid".

Spilte forresten på Grim-batol EU  Cool

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: World of Warcraft!?
« #39 : 02. mars 2008, 12:48 »
PvE-horer....Tongue Men bra sammenligning, KerB!:D
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: World of Warcraft!?
« #40 : 02. mars 2008, 13:55 »
Jeg er også spent på om det kommer noe fete online spill snart.

Det jeg har sett av Age of Conan så ganske dølt ut egentlig.

Hørt at Lucas Arts skal komme med et slags online Knights of the old republic greier...

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: World of Warcraft!?
« #41 : 02. mars 2008, 14:24 »
dølt?:O

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/02/21/527560.html

ser insane ut spør du meg.
stygt redd jeg begynner å spille dette når det kommer ut Smiley

Utlogget liteaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: World of Warcraft!?
« #42 : 04. mars 2008, 11:40 »
er ingen her inne som er på serveren aggramar, burning blade eller trollbane?
mye mer gøy å spille sammens med noen en alene....
ta kontakt da!

*glise*

for min del er wow god avslapping. ser jeg Tv blir jeg bare så rastløs og virrer rundt i hjemmet.... med wow klarer jeg finne roen..
dama sitter og driver med scrapbooking, og sett på forum at det er ikke bare de som spiller wow som sitter på jobb og tenker og gleder seg til å komme hjem og scrappe/wow......

slik er det vel alt med hobbyer...

kunne tenkt meg prøvd å fly litt mer med et rc fly jeg har... men føler ikke for det på vinterstid.

jeg setter meg alltid veldi inn i mine hobbyer... tenker og leser mye.. slik som det er nå med trening. hadde akvarium før og da var det akkuratt likedann. før var det bilting og slikt.
mye forskjellig og gjøre... men klarer bare ikke sitte i ro å se tv..... da må det en god film til...
gjerne action=) hehe og det liker jo ikke dama så da blir det lite filmtitting....


Utlogget K.Lange

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 163
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 163

Sv: World of Warcraft!?
« #43 : 08. mars 2008, 15:22 »
En jævlig bra kode: Trykk på B + SPACE!

Da kommer du rett til level 70! no shit!

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: World of Warcraft!?
« #44 : 12. mars 2008, 19:25 »
Personlig har jeg aldri prøvd WOW ikke helt min type spill men for tiden går det sabla mye Red Alert 2 Grin
Klassiskt strategisk  Wink
Red Alert 2 er dritfett Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!