Skrevet av Emne: råd til en på villspor?  (Lest 845 ganger)

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
råd til en på villspor?
« : 27. februar 2008, 22:13 »
hei!

trener mandag,onsdag, og fredag og jeg vet ikke helt om jeg har et opplegg i det hele tatt what jeg gjør generelt bare hva en kompis av meg gjør:

oppvarming med roing
curl med stang
franskpress
benkpress med manualer
nedtrekk smalt grep
sit-ups
også en brystøvelse

jeg føler at det går fremmover i armene, spesielt med curlen, men jeg trenger gjerne råd om hvordan jeg kan kombinere et opplegg over 3 dager og kanskje noen andre mere grunnleggende øvelser som får frem brystkassa, skuldre og rygg, kanskje bein i tillegg. Jeg har trent snart i et halvt år og liker godt det å trene, men begynner å føle det at jeg trener forgeves   Undecided

mvh

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: råd til en på villspor?
« #1 : 27. februar 2008, 22:14 »
Styrkeloft.no under treningsprogrammer.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: råd til en på villspor?
« #2 : 28. februar 2008, 14:04 »
Du mangler baseøvelsene.

Se på RYP, under treningsmetoder.

ellers kan du se på programmet jeg bruker selv, som ligger under tråden "basisprogram" under "nybegynner-forumet". det er et program jeg har laget på grunnlag det jeg leser her på treningsforum.no. jeg synes det er godt, men så er jeg bare en 17åring uten noe som helst utdannelse eller greie på trening Smiley

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: råd til en på villspor?
« #3 : 01. mars 2008, 20:43 »
Både du og kompisen din bør seriøst legge om litt, det programmet der er veldig dårlig. Smiley

Som tidligere sagt, sjekk f.eks ut RYP. Personlig vil jeg anbefale en 5x5 variant, f.eks stronglifts.com. Veldig enkelt å sette seg inn i og forstå. Last ned pdf filen, som forklarer programmet, samt detaljerte beskrivelser av øvelsene (do and dont's). Itillegg finner du et greit excel ark som du kan bruke til å regne ut progresjonen din med.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget Optimus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: råd til en på villspor?
« #4 : 01. mars 2008, 20:50 »
Du må trene benk og knebøy. Ellers kommer du til å se ut som en idiot.
Kniven i hjertet og du har skylda for du slo opp i fylla.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!