Skrevet av Emne: 16 essensielle årsaker til alvorlige livstilssykdommer  (Lest 19396 ganger)

Utlogget V.M

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 276

Skal holde meg langt unna rotfyllinger etter dette. Heller tannløs enn rotfyllinger. Var veldig nære å få en gang. Så ble det i stedet bare sånn hvit plast som sikkert lekker et eller annet.

He He. Det er jo flott at du ikke har rotfyllinger så slipper du de problemene det kan medføre. Selv trekker jeg ut de to rotfylte tennene mine en av de nærmeste dagene. Tok røntgen av tennene mine for kort tid siden og der fant man betennelser i to av dem. Og jaggu var det i de to rotfylte tennene mine som betennelsene var.

Egentlig veldig interesant å se hvor mye alvorlig sykdom skadelige mikroorganismer står bak idag. Men sånn har det nok alltid vært. Tidligere var det ikke så mye miljøgifter men folk ble syke og døde alikevel. Grunn var nok stort sett skadelige mikroorganismer kombinert med en ikke optimal ernæring.

Fordelen med å se at mikroorganismer faktisk kan stå bak mye sykdommer som vi har regnet som rene livstilsykdommer er at vi kan gjøre endel enkle grep for å unngå dets skadevirkninger på kroppen. (Livstilen har jo uansett mye å si da alt som svekker immunforsvaret også gjør at kroppen får en dårligere evne til å takle disse mikroorganismene.) Og bare et av flere effektive grep er god tannhelse/fjerne rotfyllinger  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!