Skrevet av Emne: Uvelkommen pga russekortet mitt  (Lest 7632 ganger)

Baktash

  • Gjest
Uvelkommen pga russekortet mitt
« : 11. mars 2008, 20:06 »
Prøver den her jeg, blir kanskje noe riktigere.... =P

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=67313.15

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #1 : 11. mars 2008, 20:13 »
Det er faen meg noe dritt med slike fordommer, siden du er stor fordi du har trent bra og satset, og noen kamerater av deg kaller deg for bolern osv, det er jo rett og slett "slang" man kaller jo alle store folk for bolere! Ihvertfall her jeg bor er det "vanlig" folkemunn! Rett og slett latterlig, men hva ville han oppnå med å snakke slik til deg? Få deg til å slutte?

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #2 : 11. mars 2008, 20:20 »
Latterlig, er den eneste jeg klarer og få ut. 50 år gammle kallen skjønner ikke ironien i utrykk som bolern osvosv... Uansett ganske dårlig gjordt av han å beskylde deg sann helt uten videre. Kan nokk skjønne noen begynner å lure hvis en som starter på 40 kg benk når 150 på et halvt år elns.

Vet ikke hvor mye det er mulig å øke på bol jeg så, men dette var bare et eksempel Smiley

Men uansett så burde du nesten ha reagert litt tøffere mot han, å si det at dette (så peker du på deg selv) Kommer uten bol med bra trening og kosthold Wink Jaja...
Train-eat-sleep-repeat

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #3 : 11. mars 2008, 20:35 »
spesielt, russenavnet mitt bare "bolebølla" og de på 3t lo når de så det Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #4 : 11. mars 2008, 20:41 »
tydeligvis...for jeg nekter å sette foten min inn der igjen før jeg har fått en beklagelse av han fyren der. + det var ganske flaut å stå der og bli kalt boler foran så mange.

Ikke at det gjør saken bedre, men skriv skriftlig klage.
OGSÅ på hvordan du følte fyren oppførte seg mot deg.

Skriv at med flere år med trening og bra kosthold, så føler du at vedkommende har regelrett tråkka på med fordi du faktisk klarer å få størresle og fysikk pga trening og kosthold.
OM Vedkommende IKKE ber om unnskyldning, blir dette anmeldt som æreskrenkelse. OG der er jo nok av vitner på uttalelsen.

Du må lære slå tilbake, på en riktig måte Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #5 : 11. mars 2008, 21:07 »
gå  til onkel blå hvis du ikke får et positivt svar.
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #6 : 11. mars 2008, 21:33 »
hehe, det har jeg faktisk. Sendte eieren en mail og forttalte om alt dette. Men har ikke fått svar...gått et par dager nå. Sa jeg krevde en skriftlig unskyldning, hvis ting skal bli "ok" igjen for meg.

Men gikk ikke så langt som annmeldelse. Sa jeg ikke kommer til å fornye kontrakten min, og om at folk skal få høre om min erfaring med de ansatte på senteret der.

Bare tøys å komme med dette, de driter loddrett i o du ikke fornyer din kontrakt.
De har under nok som de ønsker ha der..

Bare skriv et brev, ikke mail. Et poststemplet brev , helst i rekomandert sending , da MÅ de svare.
En ting har jeg lært : sentre leser kjeldent mail. Alt som er fra folk de IKKE kjenner, er ikke noe de gidder svare på .

Og si heller at du følte dette såpass krenkende mot din person, at de får 14 dager på seg til å skriftlig be om unnskyldning, ellers vil du anmelde dette for æreskrenkelse.
Greit nok , ikke sikkert politiet tar det så seriøst; MEN da ligger det der om noen andre og klager Wink

og får du IKKE svar i løpet av 14 dager; Anmeld og gå til avisen Wink Lokalaviser tar opp slikt, og da blir det jo de som står i "negativt lys" og du vil ha belyst din på en slik måte at det ikke slår tilbake på deg Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #7 : 11. mars 2008, 21:51 »
Bare tøys å komme med dette, de driter loddrett i o du ikke fornyer din kontrakt.
De har under nok som de ønsker ha der..

Bare skriv et brev, ikke mail. Et poststemplet brev , helst i rekomandert sending , da MÅ de svare.
En ting har jeg lært : sentre leser kjeldent mail. Alt som er fra folk de IKKE kjenner, er ikke noe de gidder svare på .

Og si heller at du følte dette såpass krenkende mot din person, at de får 14 dager på seg til å skriftlig be om unnskyldning, ellers vil du anmelde dette for æreskrenkelse.
Greit nok , ikke sikkert politiet tar det så seriøst; MEN da ligger det der om noen andre og klager Wink

og får du IKKE svar i løpet av 14 dager; Anmeld og gå til avisen Wink Lokalaviser tar opp slikt, og da blir det jo de som står i "negativt lys" og du vil ha belyst din på en slik måte at det ikke slår tilbake på deg Wink


uhm... anmelde ? ok roan litt nå her... Skriftlig blir kanskje og litt mye, jeg foreslår du tar en prat med han, jeg er sikker på at han vil skjønne det om du sier at du følte han var ubehagelig og han vil sikkert be om unnskyldning. Ikke vits å blåse slike ting opp over noe som sikkert bare er hans vanlige litt frekke humor/væremåte.

Fatter ikke at folk tripper sånn, hadde det vært meg ville jeg bare ledd...

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #8 : 11. mars 2008, 21:57 »
Jeg syntes faen i meg detta bole oppstyret når nye høyder hver jævla dag!! Egentlig burde jeg ikke bry meg om hva andre folk går å prater om, men  99% veit jo faen ikke hva de prater om.... De stempler folk som dopmisbrukere på grunnlag av hva?Huh Fremgang og utvikling i den idretten de driver... Neste gang jeg sitter å ser på a-lagets hjemmekamper og noen begynner å prate om hvor bra en av spillerne har blitt den siste tiden skal jeg bare kremte og si : bullshit, han boler......... Kan ikke bli så god på bare 6mnd veitu......
Var i militæret sammen med kar fra tromsø, han trente en del og hadde fått beskjed på det helsestudioet han gikk på at han måtte gå med på en doptest eller bli kasta ut, han sa det var helt greit å bli testa men så sa de at han måtte betale det selv.... Hallooooo...... "Boling" og "bolere" har blitt alt for vanlig å bruke....
Min konklusjon: Folk som uten grunnlag kommer med slike utsagn er enten misunnelig, har et dårlig selvbilde og "trøster" seg selv med å kalle andre med suksess for bolere.....

Bare en ting å si til dere: SHUT THE FUCK UP, DO SOME HEAVY ASS SQUATS AND EAT LIKE SHIT!!!
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #9 : 11. mars 2008, 22:01 »
uhm... anmelde ? ok roan litt nå her... Skriftlig blir kanskje og litt mye, jeg foreslår du tar en prat med han, jeg er sikker på at han vil skjønne det om du sier at du følte han var ubehagelig og han vil sikkert be om unnskyldning. Ikke vits å blåse slike ting opp over noe som sikkert bare er hans vanlige litt frekke humor/væremåte.

Fatter ikke at folk tripper sånn, hadde det vært meg ville jeg bare ledd...

Det kan du jo si, og delvis ha rett i også, men nå kommer det jo ann på hvor seriøs han var han på helsestudioet. + at jeg syntes det er alt for mange tilfeller av det samme. Vi bruker da ikke halvparten av fritida vår og massevis av penger på mat, kosttilskudd ol. for å bli mindre.....
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #10 : 11. mars 2008, 22:04 »
Moralen må bli:

Skriv ikke at du er boler på russekortet (selv om du ikke er boler).

Cheesy

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #11 : 11. mars 2008, 22:08 »
Det kan du jo si, og delvis ha rett i også, men nå kommer det jo ann på hvor seriøs han var han på helsestudioet. + at jeg syntes det er alt for mange tilfeller av det samme. Vi bruker da ikke halvparten av fritida vår og massevis av penger på mat, kosttilskudd ol. for å bli mindre.....

ikke hørt om deff?

neida, men jeg syns det er en flott ting at folk som eier treningstudio har en hard antidoping policy, dette var trossalt ikke ubegrunnet, det stod jo noe på russekortet som ga han helt sjellig grunn til å spørre baktash ut, baktash kan jo ikke forvente at alle skal skjønne det er kødd, som sagt var det "internt" Syns han burde tatt det på et kontor eller noe da.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #12 : 11. mars 2008, 22:17 »
Selvsagt skal alle skjønner det er kødd, ellers er man stokk dum i hodet, hvor ofte godtar du at folk skriver du er boler på et russekort alle kan se hvis du faktisk bruker bol?

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #13 : 11. mars 2008, 22:22 »
ikke hørt om deff?

neida, men jeg syns det er en flott ting at folk som eier treningstudio har en hard antidoping policy, dette var trossalt ikke ubegrunnet, det stod jo noe på russekortet som ga han helt sjellig grunn til å spørre baktash ut, baktash kan jo ikke forvente at alle skal skjønne det er kødd, som sagt var det "internt" Syns han burde tatt det på et kontor eller noe da.

Joda, det kjempe bra at antidoping er i fokus. Jeg er forsvarer for all del ikke bruk av dop i noen form. Men jeg syntes det kjedelig at folk blir stempla som dopmisbrukere så fort de er litt større en gjennomsnittet. Jeg hadde ikke flydd i taket i sinne hvis sjefen på studioet der jeg trener hadde spurt meg helt seriøst om jeg brukte noen form doping, man kommer langt med å bruke riktig fremgangsmåte, vise litt respekt. Kunne jo faktisk hende at fyren var "rein" og hadde jobba jævli hardt for å bli som han/hun har blitt. Litt kjedelig når eneste cred vedkommende får er spm om dop....
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Uvelkommen pga russekortet mitt
« #14 : 11. mars 2008, 22:24 »
Selvsagt skal alle skjønner det er kødd, ellers er man stokk dum i hodet, hvor ofte godtar du at folk skriver du er boler på et russekort alle kan se hvis du faktisk bruker bol?

Hva med å skrive" boler IKKE" på kortet... Nei vent, folk kan jo tro du kødder og at du faktisk BOLER alikevel.........
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!