Skrevet av Emne: *Elisabeth*'s logg  (Lest 15097 ganger)

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #30 : 30. mars 2008, 00:18 »
I dag har jeg hatt en skikkelig spisedag! Jeg har det hver 14 dag. (Annenhver lørdag). Jeg holder meg fortsatt helt unna snop og brus og sånt. MEn spiser en del pasta, ris og brød.

SÅ i dag har det vært både lasagne, pølse og pastagryte og knekkebrød. I morgen er det back to life igjen :-D

Jeg liker ikke disse spisedagene egentlig, for når jeg først begynner å spise karbo, går jeg med mat/søt-sug hele dagen... Blæh!

Men jeg får litt kickfart i forbrenniga når jeg har en karbodag innimellom, så derfor gjør jeg det :-)


Jeg har ikke trent i dag. Var så uheldig at guttungen sin splitter nye Simo kombivogn med stjålet utafor treninga i går kveld!!!!! Så jeg har IKKE vært spesielt glad i dag. Og har måttet kjøre rundt å se om jeg kunne finne ny vogn... Noe jeg ikke gjorde.... Kjipt å bruke mange tusen på vogn, når man nettopp har betalt 7000kr for en som ble stjært! :-(  PISS!!!!


Jeg skulle egentlig trene skuldre og mage i dag, men det får bli i morgen. Nå må jeg ta natta.... :-)

*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: *Elisabeth*'s logg
« #31 : 30. mars 2008, 00:22 »
Stjålet vogna? Hvem i all verden er det som finner på slikt? Makan til lavmål skal man lete lenge etter....
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #32 : 30. mars 2008, 11:06 »
Joda... Tro det eller ei, men SÅ frekke er folk!!

Jeg hadde parkert vogna som jeg pleier utafor treninga. Ikke UTE, altså. Men i "mellomgangen" mellom gågata og treningsenteret, liksom.... Må faktisk innenfor både inngangspartiet og ei skyvedør før man kommer dit hvor vogna stod.

Jævlig irriterende å tenke på at det kanskje er noen på senteret som har tatt den! :-(  For det er ingen som kunne se vogna fra gata, og ingen har noe der inne å gjøre hvis de ikke skal trene, liksom... :-(

*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #33 : 30. mars 2008, 19:30 »
Dagens økt, skuldre og mage


Oppvarming:

12 minutter på sykkel


Skulderhev

Fremover
4kg x10
6kg x10
6kg x10
6kg x10

Ut til siden:
4kg x8
4kg x8
4kg x8

Ut til siden med overkroppen bøyd fremover:
4kg x8
4kg x8
4kg x8


Skulderpress i maskin:

45kg x5
30kg x8
25kg x10



Magecurl i maskin
25kg x10x3

Benhev
10x3

Sit-ups:
10x3


Planke:
Så lenge jeg klarte (ca 20 sekunder) x2

Sideplanke med hevinger
En gang å hver side x10



Utslitt, og rett i dusjen....  Huh



Dagens mat:

Frokost: issalat, 100gram kylling, 50gram ost, litt dressing

Lunsj: 1 Atkins morning shine-bar, vann  what

Etter trening: 1 EAS proteinbar

Middag: Skal spise svinefilet og frisk asparges med bearnaisesaus



Herregud så lite jeg har spist i dag!!! Slå meg selv å skjerpe meg i morgen!!  Ohmy

*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

janne

  • Gjest
Sv: *Elisabeth*'s logg
« #34 : 30. mars 2008, 19:31 »
Skulderhev Wink

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #35 : 30. mars 2008, 19:31 »
*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

janne

  • Gjest
Sv: *Elisabeth*'s logg
« #36 : 30. mars 2008, 19:35 »
Utrolig hvor frekke folk er altså. Tenk å stjele en barnevogn......sure penger. Jeg anbefaler forresten å sjekke ut på finn.no for å finne ei brukt vogn. Regner ikke med man har så mange "7 tusenlapper" å kvitte seg med i hytt å vær Wink

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #37 : 30. mars 2008, 19:37 »
Utrolig hvor frekke folk er altså. Tenk å stjele en barnevogn......sure penger. Jeg anbefaler forresten å sjekke ut på finn.no for å finne ei brukt vogn. Regner ikke med man har så mange "7 tusenlapper" å kvitte seg med i hytt å vær Wink
Jeg gjorde det! Og fant ei fin kombivogn til 1500kr. Den var jo dårligere enn den vi hadde. Men bedre enn å ikke ha noen vogn da... Nå får jeg håpe vi får igjen litt på forsikringa, så kanskje vi kjøper ei ny vogn igjen. Denne gangen MED LÅS!

*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #38 : 31. mars 2008, 08:11 »
Hmmm.... Kanskje jeg skal tørre å prøve meg på et nytt bilde nå. Tok ny vekt og mål i dag, og alt har krympet :-D :-D

Siden 12 ferbuar, som er datoen for det siste bildet, har jeg gått ned 1,8kg, minsket 1,5% i fett, gått inn tillsammen 19cm på mage, midje, hofter, rumpe og lår :-) Fornøyd med det ja.

Det var først ETTER det siste bildet at jeg begynte å trene hardt, så jeg har nok lagt på med litt i muskelmasse. Det er nok grunnen til at vekta ikke har gått ned så mye. Vansligvis går jeg ned 1 kg i uka når jeg går inn for det... Og kosten har jeg vært VELDIG flink med!!

Jeg var i ketose igjen i går. Litt overraskende egentlig, for jeg hadde jo en skikkelig karbodag på lørdag + at jeg har spist litt karbo de siste dagene før og etter trening og sånn!! Normalt tar det meg alt fra 3-6 dager å komme i ketose. Men nå gikk det kjempefort. :-)

Skal holde meg i ketose i 14 dager nå, så skal jeg ha en karbodag igjen. Virker som det opplegget fungerer bra for forbrenninga :-)

Nå skal jeg spise frokost å komme meg ut å gå tur i øs pøsende regnvær. Blæh!!

Senere i dag er det bein/rumpe-trening :-)

*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

Utlogget Suzie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #39 : 31. mars 2008, 09:36 »
FY SØREN!!! Jeg blir så SINT av at folk er så frekke!!!!  Cry DUSTER!!!!

Ja, legg ut bilde da Elisabeth!! Jeg blir så inspirert av fremgangen og pågangsmotet ditt!!!!  woot
3 barnsmor og fersking på trening...som vil bli sterk og fit! Smiley

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #40 : 31. mars 2008, 14:52 »
Det blir muligens ingen trening på meg i dag. Har vært ute å gått en tur med vogna på ca. 1,5 time. Tror det kan være nok for i dag. Er så syyyykt støl etter treninga i går... :-)
*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #41 : 31. mars 2008, 16:15 »
1,5 time tur med vogn er kjempfint. Flott å kombinere trening med ungene  Smiley

Ser ut som du står på og gjør det bra. Imponert over stålkontrollen din mtp kakene. Selv om jeg syns du kunne unnet deg litt. Men det er jo også litt moro og teste seg og se hvor "sta" man kan være.  Man må jo ikke på død og liv ha kake heller, med mindre man har veldig lyst på.

Ellers vil jeg oppmuntre deg til å legge ut nye bilder.
Lykke til videre! Cheesy

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #42 : 31. mars 2008, 17:23 »
1,5 time tur med vogn er kjempfint. Flott å kombinere trening med ungene  Smiley

Ser ut som du står på og gjør det bra. Imponert over stålkontrollen din mtp kakene. Selv om jeg syns du kunne unnet deg litt. Men det er jo også litt moro og teste seg og se hvor "sta" man kan være.  Man må jo ikke på død og liv ha kake heller, med mindre man har veldig lyst på.

Ellers vil jeg oppmuntre deg til å legge ut nye bilder.
Lykke til videre! Cheesy


Jeg har egentlig ikke lyst på søtt lenger, så det gikk grteit med kakene. Men begge var helt nye oppskrifter, så av den grunn hadde jeg veldig lyst til å prøve for å sjekke hvirdan de var.

Men jeg er sånn "mye vil ha mer" når det gjelder karbo. Tar jeg EN liten munnfull av kaka, så må jeg ha hele :-/  Så derfor er det best å la helt være :-)


Jeg skal ta nye bilder i kveld, men vet ikke om jeg tør å legge de ut da.... :-/
Må se om det er noen forskjell først :-D

*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

janne

  • Gjest
Sv: *Elisabeth*'s logg
« #43 : 31. mars 2008, 20:10 »
Gleder meg til å se de nye bilden jeg da.....så du får versågod å dele dem med oss Wink

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: *Elisabeth*'s logg
« #44 : 31. mars 2008, 20:11 »
Gleder meg til å se de nye bilden jeg da.....så du får versågod å dele dem med oss Wink

Eh.... Tror du på meg hvis jeg sier at kamera er tomt for strøm? :-/ :-/


*************************

*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!