Skrevet av Emne: Lottomillionær  (Lest 7087 ganger)

Utlogget Hakono

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 913
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 913

Sv: Lottomillionær
« #30 : 27. mars 2008, 22:25 »
Tror det har blitt Treningstudio og bil og hus selv om jeg er 14 år Smiley
Gymløft (raw) :   Bøy: 145kg, Benk: 125kg, Mark: 3x160kg

Stevnepers:        Bøy: 140kg, Benk: 120kg, Mark: 200kg


17år, 182+cm over bakken.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64997.0
Min logg Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Lottomillionær
« #31 : 27. mars 2008, 23:59 »
Du får ringe når det skjer, så skal jeg se hva jeg vurdere å selge min. Kan vurdere å sette på min Zeiss 6.5-20x50 om prisen er ok... biggrin
w00t? Har du en sånn? Vad tycks? Har lenge fundert på å mekke meg langholdsrigg, men ser ut til at jeg må klare meg med Tikkaen ei stund til. Dessuten er Saueren hakket for dyr for en stakkars student som nettopp har kjøpt seg sin tredje bil på under ett år. Men er jo moro med Tikkaen og da, relativt billig ammo og all ting. Hvilket kaliber har du Saueren i?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Lottomillionær
« #32 : 28. mars 2008, 06:59 »
w00t? Har du en sånn? Vad tycks? Har lenge fundert på å mekke meg langholdsrigg, men ser ut til at jeg må klare meg med Tikkaen ei stund til. Dessuten er Saueren hakket for dyr for en stakkars student som nettopp har kjøpt seg sin tredje bil på under ett år. Men er jo moro med Tikkaen og da, relativt billig ammo og all ting. Hvilket kaliber har du Saueren i?

Sauer 200 STR har jeg i 6.5, men vil man ha noe annet er det jo bare å bytte løp. Smiley Et utrolig godt våpen på alle mulige måter og en presisjon som tilsier at det er han som ligger bak som er problemet om man ikke treffer. Spent i benk la jeg 1 gammeldags 10-øre over 5 skudd på 100 meter - det er akseptabelt. Har vel egentlig ikke skutt på så veldig mye lenger hold enn 600 meter med dette våpnet, men presisjonen dit ut er også svært svært god. 10-skudd serier godt innenfor en håndball, og det ble skutt liggende med diopter.

Har også en Sauer 202 i 300 win mag hvor Zeiss'n sitter. Også et meget artig våpen, og et våpen som nok vil få kjørt seg en del utover sommeren - med et slikt kaliber er det jo "lett" å gå ut til 1000-1500 meter også... biggrin Mulig jeg bygger om denne bittelitt utover, har ikke helt bestemt meg enda. Lukter også litt på å bygge den om til 375 H&H; eller dvs. med et 375H&H-løp er det jo bare å bytte mellom det kaliberet man vil ha, det tar 2-3 minutt om man er litt dreven. Magnumkassa til 202'en er svært bra og lett å bygge på.

Det var 200 STR i sin tid om gjorde meg til en "Sauer-mann".
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Tannfeen

Sv: Lottomillionær
« #33 : 28. mars 2008, 08:55 »
Bruker du 200 STR/6.5 på jakt?
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Lottomillionær
« #34 : 28. mars 2008, 09:12 »
Sauer 200 STR har jeg i 6.5, men vil man ha noe annet er det jo bare å bytte løp. Smiley Et utrolig godt våpen på alle mulige måter og en presisjon som tilsier at det er han som ligger bak som er problemet om man ikke treffer. Spent i benk la jeg 1 gammeldags 10-øre over 5 skudd på 100 meter - det er akseptabelt. Har vel egentlig ikke skutt på så veldig mye lenger hold enn 600 meter med dette våpnet, men presisjonen dit ut er også svært svært god. 10-skudd serier godt innenfor en håndball, og det ble skutt liggende med diopter.

Har også en Sauer 202 i 300 win mag hvor Zeiss'n sitter. Også et meget artig våpen, og et våpen som nok vil få kjørt seg en del utover sommeren - med et slikt kaliber er det jo "lett" å gå ut til 1000-1500 meter også... biggrin Mulig jeg bygger om denne bittelitt utover, har ikke helt bestemt meg enda. Lukter også litt på å bygge den om til 375 H&H; eller dvs. med et 375H&H-løp er det jo bare å bytte mellom det kaliberet man vil ha, det tar 2-3 minutt om man er litt dreven. Magnumkassa til 202'en er svært bra og lett å bygge på.

Det var 200 STR i sin tid om gjorde meg til en "Sauer-mann".
Hadde ikke vært dumt med en sånn, altså. Smiley Hva er prislappen på en sånn da? Så en brukt en, kosta over 20k.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Lottomillionær
« #35 : 28. mars 2008, 09:32 »
En 200 STR med en slik kikkert bør koste over 20k ja - så definitivt. 200 STR har jo en pen annenhåndsverdi. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Kjell...

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 145
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Lottomillionær
« #36 : 28. mars 2008, 09:42 »
-Kjøpt meg en Audi
-Kjøpt kjerringa fra viggo's mat som kunne lagd kyllingvinger Grin
-Levd på protein pluss
-Kjøpt hus

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Lottomillionær
« #37 : 28. mars 2008, 13:15 »
Gått på steakhouse å spist vær lørdag

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Lottomillionær
« #38 : 28. mars 2008, 14:54 »
Gått på steakhouse å spist vær lørdag
SJÆL ASS

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
Sv: Lottomillionær
« #39 : 28. mars 2008, 14:59 »
Kjøpt synthol
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Lottomillionær
« #40 : 29. mars 2008, 18:28 »
Ah teleskop glemte jeg helt! Takk for påminnelsen. Smiley Hadde vel kjøpt noe lignende det du nevner til min kjære mor. Hun liker stjerner og sånt noe. Måtte selvsagt vært med motor og GPS og alt det der og da... Wink Også hadde jeg kjøpt nytt valthorn til fattern. Han ønsker seg et nytt et, og det koster 60k.. Hehe! Dyre hobbyer, jess.. biggrin

GPS på teleskopet? Hva sier den? "Jeg står på stua. Jeg står på stua. Jeg står på stua"?
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!