Skrevet av Emne: Idioter på gymmet - del1  (Lest 49323 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #90 : 03. april 2008, 21:47 »
Litt for enkelt å avfeie kritikk mot ting du skriver som om at den kommer fordi folk skal ha noe imot deg fra begynnelsen av. Wink det er din ungommelige påståelighet som får meg til å kommentere ting du skriver. At du tar alt i verste mening får du ta på din egen kappe.

Jeg var både svak og påståelig som 22åring jeg også... så da har vi to ting til felles på den alderen. Smiley

Utlogget Zuul

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #91 : 03. april 2008, 21:55 »
Eirik, her er rawbøystyrkeskalaen:  
Du ca 200(?)= Svak som ei småjente

Jeg ca 230= Svak som ei jente

Mr. Benkpress ca 240+(?)= Svak som ei kjerring.

Zuul cirka 80 kg. Mat. Et sted mellom Taco og entrecote

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #92 : 03. april 2008, 21:58 »
meg..150kg = svak som ei bitte lita for-tidlig-født lesbisk jente med celebral paresa, medfødt osteoperose, nedsatt elastitet i magesekken, og generell forkrøpling. Sad
Sa brura

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #93 : 03. april 2008, 22:00 »
meg..150kg = svak som ei bitte lita for-tidlig-født lesbisk jente med celebral paresa, medfødt osteoperose, nedsatt elastitet i magesekken, og generell forkrøpling. Sad
uffa.. rofl
EDIT: jeg kommer heller ikke opp mot mine egne standarder for hva som er sterkt og ikke.. Smiley Men jeg koser meg på trening og konkurranse likevel!  Smiley

Og så prøver jeg å ikke være en idiot på gymmet... Smile

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #94 : 03. april 2008, 22:02 »
Litt for enkelt å avfeie kritikk mot ting du skriver som om at den kommer fordi folk skal ha noe imot deg fra begynnelsen av. Wink

Joda, det er jeg enig i - men kritikken Mr. Benk kommer med er dratt ut ifra noe som tyder på å være en feiltolkning fra hans side. At du så og si hver eneste gang "kommer inn" (gjerne med en sarkastisk undertone) i diskusjonen og er "imot" meg så og si uansett hva jeg sier, ja - det får meg ikke til å ta det du sier seriøst i lengden. Det første innlegget ditt bar preg av at du ikke hadde lest (eller forstått) det jeg allerede hadde sagt og forklart (jeg mistenker dere begge for å ikke ha lest hele diskusjonen ordentlig) - og da blir utspillene deres uriktige i forhold til hva jeg står for.

 
Sitat
det er din ungommelige påståelighet som får meg til å kommentere ting du skriver. At du tar alt i verste mening får du ta på din egen kappe.

Kan du henvise til dette? Jeg vil gjerne ha eksempler på hvor jeg har vært påståelig uten å kunne ha backet opp dette? Om du refererer til den diskusjonen vi hadde i oppvarmingsartikkelen der jeg mente at fleksjon i korsryggen ikke var å ettertrakte, mens du mente det motsatte i visse tilfeller - så kan jeg ikke si at jeg IKKE kunne backe opp dette. Hvis hendelser som DET (som er opplest og vedtatt at er korrekt) er grunn til å kalle meg feilaktig påståelig, så går jeg gjerne videre med det stempelet...

Tar ting i verste mening? Jeg tror de fleste vil ta innleggene dine på den måten da det ikke akkurat er vanskelig å se at du ikke har noe særlig sansen for meg.



Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #95 : 03. april 2008, 22:05 »
kanskje avslutte den sterkeste, den feiteste og den mest kunnskapsrike diskusjonen og heller legge in poster med overdrevne historier om hvor forferdelige de kvapsete middelaldrene kvinnene kan være og hvordan de alltid går i veien og prøver ondsinnet å stjele maskinen din når du prøver å supersette med 4 forskjellige apparat om gangen på hver sin side av lokalet?

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #96 : 03. april 2008, 22:14 »
Dere oppfører dere, om ikke som idioter på gymmet, hvertfall som idioter på treningsforum Cheesy
Beste innlegget i hele tråden!! Smiley
Passion trumps fucking everything!

Utlogget ST

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #97 : 03. april 2008, 22:31 »
Så man skal ikke "rulle" når man tar rygghev? Alltid trodd det men aldri skjønt hvorfor, tross alt ingen andre øvelser som har bevegelse i korsryggen.

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #98 : 03. april 2008, 22:33 »
Så man skal ikke "rulle" når man tar rygghev? Alltid trodd det men aldri skjønt hvorfor, tross alt ingen andre øvelser som har bevegelse i korsryggen.

Nei, man skal primært ikke det... Hvorfor skal man det her om ikke ellers? Smiley

Utlogget ST

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #99 : 03. april 2008, 22:33 »
Det jeg har reagert på, men alle gjør det jo Tongue - bortsett fra de på filmen til styrkeloft.no. Men tenkte at den var så gammel så...

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #100 : 03. april 2008, 22:38 »
Det jeg har reagert på, men alle gjør det jo Tongue - bortsett fra de på filmen til styrkeloft.no. Men tenkte at den var så gammel så...

Ja, de fleste gjør det som regel på alle øvelser. Sittende roing for eksempel er jo en versting. Wink DET er faktisk veldig rart, med tanke på at draget fra belastnignen er omtrent den samme som ved markløft/strake mark, men neeeeida - go for the cat-illusion! hehe

Utlogget JHH

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 568
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 568

  • Stavanger VK
Sv: Idioter på gymmet - del1
« #101 : 03. april 2008, 22:43 »
Når jeg kjører knebøy, kjører jeg de så dypt som jeg kommer, ass to grass, og med høy stangplassering. Når jeg ahr trent på Arena treningssenter, har det i flere tilfeller vært at jeg har fått høre det fra forskjellige "utdannede personlige trenere" instruktører, etc etc om at jeg går for dypt, knærne kommer til å ryke om jeg fortsetter sånn.

"Man må huske på at man ødelegger seg med få reps også, uansett hva øvelse. Det har instruktørene sagt. Så er man for ung til å kjøre markløft når man er 15/16 år, det må dere også vite." blablabla, listen er lang..

Også morsomt når jeg kjørte et sheiko fullkroppsprogram i fjor november/oktober, og når noen som jobbet der/flere randoms så programmet, ristet de bare på hodet. haha
66 - 82 @ -69kg

Utlogget ST

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #102 : 03. april 2008, 22:45 »
Mange instruktører er idioter

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #103 : 03. april 2008, 22:46 »
Når jeg kjører knebøy, kjører jeg de så dypt som jeg kommer, ass to grass, og med høy stangplassering. Når jeg ahr trent på Arena treningssenter, har det i flere tilfeller vært at jeg har fått høre det fra forskjellige "utdannede personlige trenere" instruktører, etc etc om at jeg går for dypt, knærne kommer til å ryke om jeg fortsetter sånn.

"Man må huske på at man ødelegger seg med få reps også, uansett hva øvelse. Det har instruktørene sagt. Så er man for ung til å kjøre markløft når man er 15/16 år, det må dere også vite." blablabla, listen er lang..

Også morsomt når jeg kjørte et sheiko fullkroppsprogram i fjor november/oktober, og når noen som jobbet der/flere randoms så programmet, ristet de bare på hodet. haha

Det beviser bare den generelle kompetansen til de fleste veiledere her i landet... er latterlig!

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #104 : 03. april 2008, 23:00 »
Husker jeg lærte sittende roing med rullende rygg og rullende rygghev av PTen som jeg hadde da jeg begynte å trene. Utrolig nok var han en av de mest kompetente på senteret og hadde utdanning fra NIH.

Skummelt...
Støttes av Lånekassen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!