Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595406 ganger)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: med persing!
« #1545 : 05. januar 2010, 00:06 »
04.01.10

Støt.

Press.

Og noe annet jeg ikke husker navnet på :Smiley



Jeg må finne ut hva jeg skal trene før neste trening. Men var så mongolid i ryggen at det ble bare lett trening.

Trening #2 besto av BJJ i kveld. Det var konge Smiley

God natt!  Grin

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Missy: med persing!
« #1546 : 05. januar 2010, 02:19 »
Gratulerer med pers.
Hvis du spiser (ikke vektnedgang) og trener riktig kan du nå langt. Veldig langt.  Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: med persing!
« #1547 : 05. januar 2010, 16:47 »
Gratulerer med pers.
Hvis du spiser (ikke vektnedgang) og trener riktig kan du nå langt. Veldig langt.  Wink
Takk! Selvfølgelig skal jeg spise Tongue Jeg vet ikke hva vekta ligger på akkurat nå, men skal ligge stabil på 63-64 til vanlig. Spiser strikt og mye karbo Grin

Styrke i morgen igjen. BJJ i kveld Cheesy

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Missy: med persing!
« #1548 : 05. januar 2010, 16:52 »
Takk! Selvfølgelig skal jeg spise Tongue Jeg vet ikke hva vekta ligger på akkurat nå, men skal ligge stabil på 63-64 til vanlig. Spiser strikt og mye karbo Grin

Styrke i morgen igjen. BJJ i kveld Cheesy

Da vanker det juling...

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: med persing!
« #1549 : 05. januar 2010, 17:04 »
Da vanker det juling...
Feigt at slike store strongmankiser som deg skal yppe med slike små jenter som meg ass... Wink Jeg må ta lynkurs i ninja-BJJ :Smiley

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Missy: med persing!
« #1550 : 05. januar 2010, 17:39 »
Feigt at slike store strongmankiser som deg skal yppe med slike små jenter som meg ass... Wink Jeg må ta lynkurs i ninja-BJJ :Smiley

Eller så kan du bulke som faen og bli skikkelig diger Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: med persing!
« #1551 : 05. januar 2010, 23:06 »
Eller så kan du bulke som faen og bli skikkelig diger Smiley
Ja! Vi sees i 90+ om et par måneder Grin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: med persing!
« #1552 : 06. januar 2010, 23:34 »
I dag "trente" jeg. Skulle egentlig trene på KK i rett tid, men sovnet under dyna og det var utrolig vanskelig å komme seg opp igjen. Utrolig lenge siden jeg har vært så jævlig umotivert for å trene styrke altså. Men etterhvert kom jeg meg opp av senga og dro en tur på Dragvoll. Tok noen blytunge chins og litt roing før jeg rett og slett ikke gidda mer. Hele styrkerommet var som ei jævla badstue i dag, det rant rett og slett fra veggene og speilene. Fikk nesten ikke pust der inne heller. Men tenkte at jeg skulle få rørt litt på flesket likevel så jeg bestemte meg for å gå hjem igjen. Vanligvis hater jeg å gå fort på vinteren fordi jeg har på så mye klær og blir dermed svett. Men jammen var jeg heldig at det var rundt 20 blå i dag da! Da slapp jeg det problemet! Livet er herlig Grin

Studenten

  • Gjest
Sv: Missy: med persing!
« #1553 : 06. januar 2010, 23:39 »
I dag "trente" jeg. Skulle egentlig trene på KK i rett tid, men sovnet under dyna og det var utrolig vanskelig å komme seg opp igjen. Utrolig lenge siden jeg har vært så jævlig umotivert for å trene styrke altså. Men etterhvert kom jeg meg opp av senga og dro en tur på Dragvoll. Tok noen blytunge chins og litt roing før jeg rett og slett ikke gidda mer. Hele styrkerommet var som ei jævla badstue i dag, det rant rett og slett fra veggene og speilene. Fikk nesten ikke pust der inne heller. Men tenkte at jeg skulle få rørt litt på flesket likevel så jeg bestemte meg for å gå hjem igjen. Vanligvis hater jeg å gå fort på vinteren fordi jeg har på så mye klær og blir dermed svett. Men jammen var jeg heldig at det var rundt 20 blå i dag da! Da slapp jeg det problemet! Livet er herlig Grin

Dersom de ikke har gjort noe med ventilasjonen på Dragvoll siden jeg var der (1998-2003), så egner ikke det lokalet seg til trening på ettermiddag og kveldstid. Kun morgen og formiddag det gikk an å puste skikkelig der.. Muggsoppen blomstrer sikkert fortsatt også  Tongue

Jeg er imponert over at du i det hele tatt klarte å presse deg selv opp av senga i denne kulda  Smile

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Missy: med persing!
« #1554 : 06. januar 2010, 23:45 »
Feigt at slike store strongmankiser som deg skal yppe med slike små jenter som meg ass... Wink Jeg må ta lynkurs i ninja-BJJ :Smiley
Jeg kan være oppbacker.  Cheesy
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: med persing!
« #1555 : 06. januar 2010, 23:47 »
Dersom de ikke har gjort noe med ventilasjonen på Dragvoll siden jeg var der (1998-2003), så egner ikke det lokalet seg til trening på ettermiddag og kveldstid. Kun morgen og formiddag det gikk an å puste skikkelig der.. Muggsoppen blomstrer sikkert fortsatt også  Tongue

Jeg er imponert over at du i det hele tatt klarte å presse deg selv opp av senga i denne kulda  Smile
Der sier du noe! Jeg har så og si alltid trent der på morgen/dagtid Smiley Men i kveld var det helt for jævlig. Det skal jeg huske til neste gang! Skal trene en skikkelig økt før jobb i mårra for å ta igjen for dritten i dag Tongue

Jeg kan være oppbacker.  Cheesy
Kan du noen ninja-triks da? Cheesy

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Missy: med persing!
« #1556 : 06. januar 2010, 23:51 »
Kan du noen ninja-triks da? Cheesy

Nei kan ikke så mange.
Men kan en del gatetriks. De er ikke så veldig fine i utførelse som ninjatriksene, men mye mere effektiv. Smiley
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: med persing!
« #1557 : 06. januar 2010, 23:57 »
Nei kan ikke så mange.
Men kan en del gatetriks. De er ikke så veldig fine i utførelse som ninjatriksene, men mye mere effektiv. Smiley
Nja, det egner seg vel bedre til Krav Maga. Tror ikke jeg scorer så mange poeng på slikt i BJJ Tongue

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: Missy: med persing!
« #1558 : 07. januar 2010, 00:15 »
Hei! Nå har jeg lest hele loggen din, og jeg må si jeg er veldig imponert!  Smiley
Har trent selv i en evighet, men det er jo først det siste året at jeg har blitt skikkelig intressert i skikkelig trening, og ikke sånne "knipeøvelser" Tongue Hehe.
Iallefall lykke til videre, og jeg kommer til å lese loggen din Wink
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: med persing!
« #1559 : 07. januar 2010, 02:25 »
Hei! Nå har jeg lest hele loggen din, og jeg må si jeg er veldig imponert!  Smiley
Har trent selv i en evighet, men det er jo først det siste året at jeg har blitt skikkelig intressert i skikkelig trening, og ikke sånne "knipeøvelser" Tongue Hehe.
Iallefall lykke til videre, og jeg kommer til å lese loggen din Wink
Dæven, har du virkelig lest hele loggen?! Da må jeg si meg imponert! Med skikkelig trening kommer skikkelige resultater vettu! Wink Knipeøvelser... Det høres ut som det trener noe helt annet. Men uansett, takk! Og lykke til med målene dine du også Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!