Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595426 ganger)

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1605 : 23. januar 2010, 12:43 »
Hehe..ler litt eg..;)project nigga ass;)

Synes du bulgarske utfall er en skikkelig god øvelse for å bygge rumpe?skal isåfall testes!
Akkurat nå har jeg white trash ræv,men planlegger å få en liten J.Lo stump..Wink biggrin

Smiley

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1606 : 23. januar 2010, 12:46 »
Hehe..ler litt eg..;)project nigga ass;)

Synes du bulgarske utfall er en skikkelig god øvelse for å bygge rumpe?skal isåfall testes!
Akkurat nå har jeg white trash ræv,men planlegger å få en liten J.Lo stump..Wink biggrin

Smiley

ehhh er ikke du som skal ha stram stump da hehe, j-lo er jo rund sprett ikke stram ;p

nigga ass, heheh ler godt jeg og:) bra med jenter som ikke er så selvhøytidelige:)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1607 : 23. januar 2010, 12:53 »
Tits & ass selger vettu! Nå har jeg ikke så særlig mye tits og stille opp med, og silikon er utelukket pga kampsport. Så da får vi kjøre på med ass Wink

Har ikke skikkelig sprettræv før en kan sette et fullt halvlitersglass på den, uten at det velter!

Ellers gjør du kloke prioriteringer, for det er mye enklere å snu seg etter noen å se på ass`en, enn å prøve å skjule det intenst stirrende blikket mot frontlyktene hehe Grin
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1608 : 23. januar 2010, 17:24 »
Hehe..ler litt eg..;)project nigga ass;)

Synes du bulgarske utfall er en skikkelig god øvelse for å bygge rumpe?skal isåfall testes!
Akkurat nå har jeg white trash ræv,men planlegger å få en liten J.Lo stump..Wink biggrin

Smiley
Jaa, kjør dype bulgarske utfall! Det river! Jeg er sykt støl i rævva i dag iallfall Smiley

ehhh er ikke du som skal ha stram stump da hehe, j-lo er jo rund sprett ikke stram ;p

nigga ass, heheh ler godt jeg og:) bra med jenter som ikke er så selvhøytidelige:)
Hehe, selvhøytidlige mennesker er morsomme. De er så lette å drite ut Grin

Har ikke skikkelig sprettræv før en kan sette et fullt halvlitersglass på den, uten at det velter!

Ellers gjør du kloke prioriteringer, for det er mye enklere å snu seg etter noen å se på ass`en, enn å prøve å skjule det intenst stirrende blikket mot frontlyktene hehe Grin

Godt å høre Grin

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1609 : 23. januar 2010, 18:47 »
Man liker ræv!  woot
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1610 : 23. januar 2010, 19:07 »
Det er 1/1 sjanse for at det kan arrangeres.
Haha, jeg så det! Det var faktisk helt tilfeldig. Great minds think alike Wink

Flott, da blir det nok supersett med fart i og lange pauser neste gang også  Tongue

Bare husk: Great bodies don't have to look alike  Wink

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1611 : 24. januar 2010, 14:37 »
. Kjører på med koffeintabletter slik at det blir gjennomførelig. Koffeintabletter gjør livet mitt levbart Grin Grin

Får du kjøpt det på lia eller må du te åre?

Utlogget Symbiose

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1612 : 24. januar 2010, 16:20 »
Nice! Du vet nøyaktig hva som skal til for å pirre nysgjerrigheten til folk =) Men hvordan blir det med bukser? Eller går du bare rundt i joggebukser?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1613 : 24. januar 2010, 19:42 »
Man liker ræv!  woot
Det er absolutt ikke galt!

Flott, da blir det nok supersett med fart i og lange pauser neste gang også  Tongue

Bare husk: Great bodies don't have to look alike  Wink
Ja, satser på at jeg ikke jobber da :Smiley

Hehe, vet da vel det Wink

Får du kjøpt det på lia eller må du te åre?
Det vet jeg ikke helt. Er ganske sikker på at de ikke har det på Lia. Jeg bestiller mine fra England.

Nice! Du vet nøyaktig hva som skal til for å pirre nysgjerrigheten til folk =) Men hvordan blir det med bukser? Eller går du bare rundt i joggebukser?
Jeg burde kanskje skaffe meg en jobb innen PR? Wink Haha! Vel, jeg har et jævla stort problem med bukser allerede og regner med at det ikke krymper i takt som rævva mi vokser. Når jeg prøver jeans er jeg heldig om jeg får de så lang opp som til rævva. Som regel stopper det i låra, og hvis jeg tar en større bukse så er de som regel alt for store i midja. Jeg går så og si aldri i joggebukse ute, men bruker en del tights. Det er jo perfekt for folk som trener Grin (Hint, gutter!) Også er jeg litt paranoid også da. Jeg hater å gå i stramme jeans fordi da føler jeg meg utrygg om jeg skulle bli overfalt. Har jeg på tights og bevegelsen min ikke er hemmet, blir jeg bare glad om noen prøver seg Grin

Det var historien om Missy og hennes buksevalg...  :Smiley

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1614 : 24. januar 2010, 20:18 »
bruker en del tights. Det er jo perfekt for folk som trener Grin (Hint, gutter!)

hmmmm Tongue
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1615 : 24. januar 2010, 20:22 »
Missy,kan du forklare meg litt mer ang bulgarske utfall,hvordan utfører jeg det slik at jeg virkelig kjenner at det tar godt tak i rumpa?

Siden jeg er nybegynner så vingler jeg en del,så kjører foreløpig bare lette vekter for å kunne holde balansen.

 Smile

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1616 : 24. januar 2010, 20:37 »
Missy,kan du forklare meg litt mer ang bulgarske utfall,hvordan utfører jeg det slik at jeg virkelig kjenner at det tar godt tak i rumpa?

Siden jeg er nybegynner så vingler jeg en del,så kjører foreløpig bare lette vekter for å kunne holde balansen.

 Smile
http://www.youtube.com/watch?v=pGAG69IjR1c#noexternalembed

Der har du teknikken. Det er rimelig vanskelig de første gangene, men balansen kommer etterhvert. Fortsett å kjør bulgarske utfall med lette vekter helt til du føler du har mer kontroll. Også kan du evt kjøre vanlige utfall etterpå litt tyngre slik at stumpen blir stram Wink

Nå skal jeg jo sies at jeg ikke er 100% stødig under alle repsene heller da, men jeg får iallfall til å utføre de Grin

hmmmm Tongue
:Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1617 : 24. januar 2010, 20:37 »
Jeg går så og si aldri i joggebukse ute, men bruker en del tights. Det er jo perfekt for folk som trener Grin (Hint, gutter!)
Jeg kjører knebøy i sykkelbukse.  Da er det greit å sette på seg vulkaner, samtidig som stoffet er så elastisk at det ikke rakner.  Jeg har merket meg lystne blikk fra enkelte eldre herrer på Elixia Smiley.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1618 : 24. januar 2010, 20:39 »
Bilder?
Smiley

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 783
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 783

  • Taper aldri på trening.
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1619 : 24. januar 2010, 20:49 »

Nei, jeg trener nok ikke på TFG. Jeg trener ren BJJ på Trondheim BJJ på Dora. Jeg og Alex rulla på Gløs i dag dog. De har fint lokale selv om det for det meste brukes til kampdans og annet tullball.

Nå må jeg få lov til å si at NTNUI judo også holder til på Gløs(+ Dragvoll). Mulig du synes det er tullball, men kampdans er det iallefall ikke.

Skal innrømme at det var overskriften som fikk meg til å trykke meg inn, men det var bjj som fikk meg til å fortsette å lese. Tøft med jenter som holder på med kampsport.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!