Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595572 ganger)

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1620 : 24. januar 2010, 21:34 »
http://www.youtube.com/watch?v=pGAG69IjR1c#noexternalembed

Der har du teknikken. Det er rimelig vanskelig de første gangene, men balansen kommer etterhvert. Fortsett å kjør bulgarske utfall med lette vekter helt til du føler du har mer kontroll. Også kan du evt kjøre vanlige utfall etterpå litt tyngre slik at stumpen blir stram Wink

Nå skal jeg jo sies at jeg ikke er 100% stødig under alle repsene heller da, men jeg får iallfall til å utføre de Grin
:Smiley

Takker så mycket!
Cheesy

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1621 : 24. januar 2010, 23:32 »
Ja, satser på at jeg ikke jobber da :Smiley

Blir nok en løsning på det.  Smiley

Hehe, vet da vel det Wink

Good. Variasjon er en viktig del av treningen min ;p

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1622 : 25. januar 2010, 16:38 »
Gløshaugen 25.01.10

Oppvarming
3 x 10 med OH-bøy

Frontbøy, uten belte med vektløfterstil
3 x 70
3 x 70
3 x 70

Lurer på om dette er pers.

Vanlig bøy, uten belte
5 x 70
5 x 70
5 x 70

Smalbenk
6 x 40
Fuck this shit...

Pull-ups
5 x meg Pers? Grin
4 x meg
4 x meg
= 13

Sidehev
3 x 10 x 7 kg

I supersett med

Fronthev.

Mage, sånn fothev eller hva jeg skal kalle det
3 x 20

Mage i tauting
3 x 10



La meg litt tidlig i går og våknet helt uthvilt i morges, før vekkeklokka! Knall. Dro og tok sol, høre på Bob Marley og drømte om sommer, sol, strand og hott bodz. Deretter fant jeg ut at jeg hadde glemt å ta med magnesium, så jeg stakk innom Kaliber Shop og kjøpte magnesium og slo av en prat med Nito. Makan til hyggelig fyr! Grin Deretter føyk jeg på Gløshaugen.

Sykt digg trening! Frontbøyen gikk bra, 70 var tungt, men ikke så ille. Det værste er jo at man ikke får pust når man holder vektløfterstil. Fikk vondt i skuldra og albuene under benken, så dreit i driten. Pull-ups er konge Grin Var mer motivert for det enn benk, for å si det slik! Og det gikk knall det og. Kosa meg når vi kjørte mellom en fyr som måtte bruke hjelp Wink Tror kanskje 5 er pers. Hukommelsen min suger, så er ikke helt sikker. Målet er 10 Smiley Det er vel ikke så lang unna med tanke på hvor mye jeg veier nå, og at jeg skal ned noen kg. Regner med det kjennes på chinsen.

Uansett, filmet siste settet med pull-ups. Here it is;

http://www.youtube.com/watch?v=pKFOzp_XJj8#noexternalembed

BTW: Hver gang jeg trener på Gløs ser jeg ett eller annet sykt rart. I dag var det to kiser som trente med VOTTER. Ikke løftehandsker, men VOTTER. I shit you not  Shocked


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1623 : 25. januar 2010, 16:40 »
Nå må jeg få lov til å si at NTNUI judo også holder til på Gløs(+ Dragvoll). Mulig du synes det er tullball, men kampdans er det iallefall ikke.

Skal innrømme at det var overskriften som fikk meg til å trykke meg inn, men det var bjj som fikk meg til å fortsette å lese. Tøft med jenter som holder på med kampsport.
Hehe, jeg vet de har Judo der også. Jeg har vurdert å trene litt der for å lære meg bedre kast. Trener ikke så mye stand-up på BJJ, så det er kjekt å kunne. Men det krasjer alltid med BJJ-treningene mine Sad

Hehe, I know PR Grin Tydeligvis.

Bilder?
Bilder av meg, eller bilder av Rulatoren i tight sykkelbukse?

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1624 : 26. januar 2010, 23:35 »
Prøvde den øvelsen for rumpe, den bulgarisk utfall greien. Hvordan gjør du den? Med foten på ribbevegg eller på en stol/benk?
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1625 : 27. januar 2010, 08:59 »
Prøvde den øvelsen for rumpe, den bulgarisk utfall greien. Hvordan gjør du den? Med foten på ribbevegg eller på en stol/benk?
Se der, ja! Mitt rævgyggeprosjekt har ringvirkninger! Jenter hiver seg med i både øst og vest. De har nå sett lyset og lar de gynekologstolene og baksparkmaskina være i fred og starter med sikkelige øvelser. Om litt kommer det til å kry av jenter med store, veltrente rumper. Jeg burde bli belønnet!!!

Men ja, litt seriøst; jeg bruker å ha foten på en benk. Gjerne en som sitter fast, slik at den ikke beveger seg.


Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1626 : 27. januar 2010, 09:35 »
Se der, ja! Mitt rævgyggeprosjekt har ringvirkninger! Jenter hiver seg med i både øst og vest. De har nå sett lyset og lar de gynekologstolene og baksparkmaskina være i fred og starter med sikkelige øvelser. Om litt kommer det til å kry av jenter med store, veltrente rumper. Jeg burde bli belønnet!!!

Men ja, litt seriøst; jeg bruker å ha foten på en benk. Gjerne en som sitter fast, slik at den ikke beveger seg.



De kommer til å måtte ta inn og selge boxere med isbiter på Dressmann i sommer da...  Grin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1627 : 28. januar 2010, 12:24 »
De kommer til å måtte ta inn og selge boxere med isbiter på Dressmann i sommer da...  Grin
Vel, det er heldigvis ikke mitt problem Wink

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1628 : 29. januar 2010, 07:39 »
Se der, ja! Mitt rævgyggeprosjekt har ringvirkninger! Jenter hiver seg med i både øst og vest. De har nå sett lyset og lar de gynekologstolene og baksparkmaskina være i fred og starter med sikkelige øvelser. Om litt kommer det til å kry av jenter med store, veltrente rumper. Jeg burde bli belønnet!!!

Men ja, litt seriøst; jeg bruker å ha foten på en benk. Gjerne en som sitter fast, slik at den ikke beveger seg.



ALDRI om jeg setter meg i gynekolog stolen igjen..knebøy, og B.utfall for alle penga!  Cheesy

Andre gode rumpeøvelser?Aktiveringsøvelser feks.

Cheesy

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1629 : 29. januar 2010, 08:50 »
ALDRI om jeg setter meg i gynekolog stolen igjen..knebøy, og B.utfall for alle penga!  Cheesy

Andre gode rumpeøvelser?Aktiveringsøvelser feks.

Cheesy
Etter at den nåværende perioden med Sheikotrening er over, skal jeg legge inn mer markløft på ett bein i programmet mitt.  Øvelsen gjøres med hantler, og gjerne stående på kloss.  Jeg har skjelden kjent noe som tar så mye på rumpemusklene som den øvelsen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1630 : 29. januar 2010, 10:08 »
Se der, ja! Mitt rævgyggeprosjekt har ringvirkninger! Jenter hiver seg med i både øst og vest. De har nå sett lyset og lar de gynekologstolene og baksparkmaskina være i fred og starter med sikkelige øvelser. Om litt kommer det til å kry av jenter med store, veltrente rumper. Jeg burde bli belønnet!!!

På vegne av hele den mannlige rase; TAKK!

 Bow Bow Bow
 

Verden kommer til å bli ett mye bedre sted dersom ringvirkningene av dette fortsetter!  Grin
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget KenJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 309
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 309

  • Bedre sent enn aldri.
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1631 : 29. januar 2010, 11:57 »
Ikke -hele- den mannlige rase da... er jo plenty av "mannfolk" som foretrekker syltynne rævløse ting... :S

Utlogget JDaniels

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 356
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 356

  • Yes, Im a girl
Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1632 : 29. januar 2010, 15:18 »
På vegne av hele den mannlige rase; TAKK!

 Bow Bow Bow
 

Verden kommer til å bli ett mye bedre sted dersom ringvirkningene av dette fortsetter!  Grin


Hohoho! Smiley
Treningslogg                                                 Sunn mat, for kroppen din!

"De som tror at de ikke har tid til fysisk aktivitet , må før eller senere avsette tid til sykdom" - Edward Stanley (1826-1893)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1633 : 29. januar 2010, 23:45 »
ALDRI om jeg setter meg i gynekolog stolen igjen..knebøy, og B.utfall for alle penga!  Cheesy

Andre gode rumpeøvelser?Aktiveringsøvelser feks.

Cheesy
Bra! Godt å høre Grin Øvelsen Rulatoren nevnte er veldig bra, samt du kan kjøre strakmark fra kloss også. Evt sumomark Smiley

På vegne av hele den mannlige rase; TAKK!

 Bow Bow Bow
 

Verden kommer til å bli ett mye bedre sted dersom ringvirkningene av dette fortsetter!  Grin

Let's hope!

Ikke -hele- den mannlige rase da... er jo plenty av "mannfolk" som foretrekker syltynne rævløse ting... :S
Glad du skrev mannfolk i anførselstegn, fordi menn som ikke liker litt ræv å ta i kan ikke kalles menn.


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Bare Missy: Bygger ræv.
« #1634 : 29. januar 2010, 23:55 »
KK-67 29.01.10

Oppvarming.

Frontbøy, uten belte
5 x 60
5 x 60
5 x 60

Bulgarske utfall
6 x 21 (per hantel, tilsammen 42kg pr bein)
6 x 21
6 x 21
6 x 21
6 x 21

Dips, blå strikk
3 x 8

Chins, m/ bredt grep for meg å være :Smiley
4,99
2
2
2

Hantelcurl + Curl m/EZ-stang.

Sidehev + fronthev.

MAGE.



Var på KK leeeenge i dag også. Har som regel bare tid til å trene på KK på fredager så blir en del sjiitprat da. På slutten av treninga i dag kom vi innpå alle slags rare tema, dyresex osv.  Shocked

Var mye bra bøying på KK i dag, men det ble ikke gjort av meg. Selv om jeg fikk positiv tilbakemelding på frontbøyteknikken min! Knaill Grin Kjøre bulgarske utfall som reiv noe jævlig. It's all good!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!