Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 595556 ganger)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3060 : 07. desember 2011, 20:51 »
Elvran 07.12.11

Frontbøy
6 x 70
6 x 70
6 x 70
6 x 70

Floorpress
8 x 50
8 x 50
8 x 55
8 x 55

Skulderpress.

Tøying + rulling.



Frontbøy er alltid pes synes jeg, det er jo lett, men alikevel slitsomt Tongue Tenkte jeg skulle kjøre litt HIIT til slutt, men allmenntilstanden er ikke helt på topp. Jeg var lat i dag og spiste opp kyllingen og risen jeg ikke husker når jeg laga... Smart Lips Sealed

Du får kjøpe deg rosa bøydrakt også Cool
Nei, der går faktisk grensa Tongue Jeg kommer aldri til å verken kjøpe rosa bøydrakt, benkskjorte, håndleddsbind eller knebind.

Utlogget Renate89

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 195

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3061 : 07. desember 2011, 22:25 »
Ser den Tongue

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Missy- strong&not skinny
« #3062 : 08. desember 2011, 10:48 »
Jeg var lat i dag og spiste opp kyllingen og risen jeg ikke husker når jeg laga... Smart Lips Sealed

Jeg lurer på om du er i slekt med en kompis av meg. Han åpnet en tunfiskboks som sa "psssst", og luktet som en råtnende reketråler. Spiste den selvsagt, med den følge at han hadde to dager med hyppig tømming, kaldsvetting og tunnellsyn før han gikk til legen.

På spørsmål om hvorfor, svarte han: "Det var den siste jeg hadde"
 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3063 : 08. desember 2011, 15:32 »
Fy faen for en gjeng med respektløse suppehuer. Dette gidder jeg bare ikke mer. Kos dere videre, jeg har bedre ting og gjøre en å kaste shit på nett.

Det var trist! Dette er noe av det bedre jeg har lest på treningsforum. De beste trollene er de som ikke mener å være det! Cheesy

Nå gidder du vel ikke poste her mer, men jeg må nesten spør i håp om et svar. Siden du dømmer oss på dine premisser så må vi nesten få gjøre det samme. Hva tar du i Bøy, Benk og Mark? Selvsagt slik som vi løfter. Dyp bøy, benk med stopp og mark uten reimer.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3064 : 08. desember 2011, 21:31 »
Det var trist! Dette er noe av det bedre jeg har lest på treningsforum. De beste trollene er de som ikke mener å være det! Cheesy

Nå gidder du vel ikke poste her mer, men jeg må nesten spør i håp om et svar. Siden du dømmer oss på dine premisser så må vi nesten få gjøre det samme. Hva tar du i Bøy, Benk og Mark? Selvsagt slik som vi løfter. Dyp bøy, benk med stopp og mark uten reimer.

Jeg siterer Thorkel "Benk 170kg x2
Mark 210kg x 8
Knebøy 220kg x2 (i følge han selv lett)

Vekt 115+kg i god form.

Hvis vi tar tar for oss noen bygger-faktorer som sprett+rumpeløft+spotter i benk, reimer og sprett i mark og ass to grass bøy som knapt nok er paralell i løpesko med 2,5 skiver under hælene...så er det ikke sånn voldsomt imponerende...benken er jo 80kg under den vanlige bygger (trodde alle tungvektsbyggere tok 250kg i benk).

Siden det kun er jantelov å kommentere negativt om en fyr på 20år med vaskebrett på godt over 100kg, han trener jo tross alt seriøst (i motsetning til alle andre i landet som ikke klarer å oppnå det samme i så ung alder (eller noen sinne) kan vi selvfølgelig ikke trekke fra noe pga "kreativt kosthold).
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3065 : 08. desember 2011, 23:46 »
Kreativt kosthold Grin
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sv: Missy- strong&not skinny
« #3066 : 09. desember 2011, 00:28 »
Kan vi ikke bytte ut ukens profil med ukens moderator, der vi lar en ny random være moderator hver uke Smiley ? Da er vi sikret noen uker med underholdning iallefall!
Tydeligvis har de startet denne uka Grin
neste mod har litt å leve opp til da:)
Nei, er man moderator og tråkker så ekstremt i salaten som dette. Så er det verdt å dra det utover et par sider til.

Word.

Thorkel, du har faktisk bæsja såpass kraftig på leggen at jeg fikk meg en hel kveld med underholdning. Litt må du da tåle Wink At du tok treningsnarkis for å være en direkte beskyldning om dop, i tillegg til å slette innlegg fra Hardcore for 'stating the obvious'.... ja, jeg trenger vel ikke si mer. Jeg synes heller folk kan innrømme bruk (som f.eks. Silverfox) istedetfor å gå rundt grøten og la alle 17-åringene hjemme tro at det bare er å trene og spise riktig, så blir man 'sånn'. Det er ditt valg, men du kan vel stå for hva du gjør uten å legge munnkurv på folk!?

 - Er så sykt enig i innlegget til Mukdahan ang. Silverfox fra en annen tråd;
Det står stor respekt av den ærligheten du viser Øyvind. Jeg har skrevet det før og gjentar mine ord: Du framstår som en stor og redelig idrettsmann - tusen takk Smiley.
Du har utvilsomt meget gode anlegg for kroppsbygging Øyvind, og hadde nok hevdet deg godt i konkuranser uten hjelp av disse kunstige hjelpemidlene, men alle forstår nok at du ønsket å konkurere på samme vilkår som de andre. Det aller viktigste er at du som en av Norges beste kroppsbyggere sender ut den riktige og "usminkede" informasjonen til ungdommen som lar seg facinere av store og definerte muskler.
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Missy- strong&not skinny
« #3067 : 10. desember 2011, 22:15 »
Jeg ramlet over omtale av dette gymmet i et blad, og sender deg litt "hjemmegym-inspirasjon"

Cheesy

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.345226536089.163172.266315401089&type=3

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3068 : 10. desember 2011, 23:20 »
Fantastisk underholdning(og løfting)!! Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3069 : 11. desember 2011, 11:19 »
Word.

Thorkel, du har faktisk bæsja såpass kraftig på leggen at jeg fikk meg en hel kveld med underholdning. Litt må du da tåle Wink At du tok treningsnarkis for å være en direkte beskyldning om dop, i tillegg til å slette innlegg fra Hardcore for 'stating the obvious'.... ja, jeg trenger vel ikke si mer. Jeg synes heller folk kan innrømme bruk (som f.eks. Silverfox) istedetfor å gå rundt grøten og la alle 17-åringene hjemme tro at det bare er å trene og spise riktig, så blir man 'sånn'. Det er ditt valg, men du kan vel stå for hva du gjør uten å legge munnkurv på folk!?

 - Er så sykt enig i innlegget til Mukdahan ang. Silverfox fra en annen tråd;
Meget bra, Sigg1 Smiley Kunne ikke vært mer enig. Jeg gir egentlig faen i at folk som IKKE driver med organisert idrett doper seg, men man burde ikke være så latterlig at man nekter for noe så selvfølgelig. Da mister jeg all respekt for vedkommende.

Jeg ramlet over omtale av dette gymmet i et blad, og sender deg litt "hjemmegym-inspirasjon"

Cheesy

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.345226536089.163172.266315401089&type=3
Shocked Okei.. nå skal jeg ikke ha rosa vekter i gymmet mitt!! Har fortsatt vondt i øya Lips Sealed

Fantastisk underholdning(og løfting)!! Smiley
Fin kombo det Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3070 : 13. desember 2011, 00:40 »
Elvran 12.12.11

Knebøy --> Ryggliggende ham.strekk i redcord
4 x 105 --> x 6
4 x 105 --> x 6
4 x 105 --> x 6
4 x 105 --> x 6

Smalbenk m. føtter opp --> Skråbenk
4 x 52,5 --> 5 x 37,5
4 x 52,5 --> 4 x 42,5
4 x 52,5 --> 4 x 42,5
4 x 52,5 --> 4 x 42,5

Frontpress
3 x 35
6 x 35



Er hjemme alene og dakkar bikkja har sydd labben sin i dag, så han har det ikke så kult. Ligger å skriker og sutrer, så hadde ekstremt dårlig samvittighet for at jeg gikk fra han for å trene i dag. Kunne ikke ta ham med heller fordi jeg visste at jeg kom til å trene HØY musikk for å komme igjennom økta i dag.. Bøyen virket helt jævlig og oppvarming på 90 kg føltes bais, så gikk rett på 105 for jeg var redd for å bomme på en oppvarmingsvekt Tongue Dagens store høydepunkt var at det var lett! Fikk kjørt de to første setta før jeg måtte inn å sjekke lille gullet, så etter ca 15 min inne så måtte jeg kjøre de to siste.. La meg bare si at det ble mye banning.

http://www.youtube.com/watch?v=LS9qwZa5XXE#noexternalembed&feature=youtu.be

Føler faktisk jeg fortjener er klapp på skuldra nå..


Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: Missy- strong&not skinny
« #3071 : 13. desember 2011, 00:45 »
Klapp klapp Kiss
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3072 : 13. desember 2011, 00:56 »
Klapp klapp Kiss
Takk Grin Programmet så veldig bra ut, forresten, henger det opp i treningsrommet Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3073 : 13. desember 2011, 12:45 »
Dietmar nevnte i helgen at man minst måtte være 15-17% fett for å optimalt ligge på seg muskelmasse som styrkeløfter.. greit å vite at man i det minste har dekket den biten Grin

God gammel lean-gain-kunnskap det der. Smiley
Vil uansett tro den prosenten bør være noe høyere for jenter. 15-17% på ei dame er da vitterlig skinnmagert....og vil få frem en begynnende transelook hos de fleste!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Missy- strong&not skinny
« #3074 : 13. desember 2011, 13:05 »
Elvran 12.12.11

Knebøy --> Ryggliggende ham.strekk i redcord
4 x 105 --> x 6
4 x 105 --> x 6
4 x 105 --> x 6
4 x 105 --> x 6

Smalbenk m. føtter opp --> Skråbenk
4 x 52,5 --> 5 x 37,5
4 x 52,5 --> 4 x 42,5
4 x 52,5 --> 4 x 42,5
4 x 52,5 --> 4 x 42,5

Frontpress
3 x 35
6 x 35



Er hjemme alene og dakkar bikkja har sydd labben sin i dag, så han har det ikke så kult. Ligger å skriker og sutrer, så hadde ekstremt dårlig samvittighet for at jeg gikk fra han for å trene i dag. Kunne ikke ta ham med heller fordi jeg visste at jeg kom til å trene HØY musikk for å komme igjennom økta i dag.. Bøyen virket helt jævlig og oppvarming på 90 kg føltes bais, så gikk rett på 105 for jeg var redd for å bomme på en oppvarmingsvekt Tongue Dagens store høydepunkt var at det var lett! Fikk kjørt de to første setta før jeg måtte inn å sjekke lille gullet, så etter ca 15 min inne så måtte jeg kjøre de to siste.. La meg bare si at det ble mye banning.

http://www.youtube.com/watch?v=LS9qwZa5XXE#noexternalembed&feature=youtu.be

Føler faktisk jeg fortjener er klapp på skuldra nå..




du roter! Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!