avstemning
Spørsmål: Støtter du Frp sitt forslag?
Ja - 67 (77.9%)
Nei - 19 (22.1%)
Stemmer totalt: 83

Skrevet av Emne: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk  (Lest 11772 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #15 : 08. april 2008, 15:13 »
Har du lagt merke til at du er raskere ute med å stemple folk som potensielle rasisme-stemplere enn nevnte folk er med å stemple andre som rasister?
Du valgte å se helt bort i fra innlegget jeg svarte på? Tongue Insinuasjonen i innlegget hadde jo strengt tatt ikke så fryktelig mye rom for feiltolkning, selv om man selvsagt kan være vanskelig og si at personen aldri sa et kvekk om rasisme.

Har DU lagt merke til at du alltid skal forsvare innvandrere (tilsynelatende på liv og død) hver bidige gang diskusjoner som dette kommer opp? Hva med å heller komme med argumenter som kanskje kan forklare denne halvmaniske oppførselen fra din siden, for jeg er sikker på at det er en grunn til denne. Da kanskje vi får i gang en skikkelig diskusjon, der begge parter faktisk skjønner og vet hvorfor den andre mener som den gjør. Du er jo mye mer opptatt av å gjøre narr av Fleksnes her enn å komme med egne argumenter.. Tongue Skulle jo tro at du, av alle, skulle klare å komme med knusende gode argumenter for din mening (forventer intet mindre) heller enn å bare slenge drit. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #16 : 08. april 2008, 15:14 »
Jeg er ingen rasist, langt derifra faktisk. Men mener at Norge boer begrense innvandringen. Se paa Sverige for eksepmel som er litt friere med innvandring, og deres oekte kriminalitet naa.. Sammenheng? Muligens.

Du trenger ikke si at du ikke er rasist selv om du vil belyse noe sånt som dette. Vi trenger ikke forsvare oss hver gang vi setter spørsmålstegn ved innvandringsspørsmål.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #17 : 08. april 2008, 15:15 »
Du trenger ikke si at du ikke er rasist selv om du vil belyse noe sånt som dette. Vi trenger ikke forsvare oss hver gang vi setter spørsmålstegn ved innvandringsspørsmål.
Må vente en hel time med å gi neste honnør, faktisk.

Helt enig med deg, altså.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #18 : 08. april 2008, 15:17 »
Når jeg er inne på propaganda, så kan vi jo samtidig ta en titt på hva vår kjære statsminister bruker tiden sin på;

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/08/531926.html

Mens vi venter på svaret til Balthazar.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #19 : 08. april 2008, 15:33 »
Jeg er ingen rasist, langt derifra faktisk. Men mener at Norge boer begrense innvandringen. Se paa Sverige for eksepmel som er litt friere med innvandring, og deres oekte kriminalitet naa.. Sammenheng? Muligens.

Muligens?!  Det er fakta faen.. se bare på Norge Tongue

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #20 : 08. april 2008, 16:00 »
Er enig om at det bør føres større kontroll på innvandrere, men syns ikke man skal innføre totalnekt på innvandrere som kommer p.ga humanitære katastrofer, ettersom det er de som virkelig trenger asyl! Det å bare slippe inn folk som er ettersøkte av politiske grunner er litt USA tankegang ala "vår fienders fiender er våre venner".






Svak, bitter og dopingfri



dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #21 : 08. april 2008, 16:56 »
Jeg så det, og ja, det provoserer. Selvsagt drar ikke jeg parallellen til fundamentalister om noen ønsker å svinge det pakistanske flagg på 17. Mai, det skjønner alle, også du, men du er så ute etter å "ta" de som ikke deler din politiske oppfatning at du gang på gang tillegger folk meninger de ikke har. Nok en gang fremstår du som en snørrunge.

Allerede her bør varsellampene begynne å blinke. Norsk innvandrerråd (som du i en debatt som omfatter innvandringen helhetlig gjør til representanter for hele begrepet «de») kommer med et forslag som viser at de ikke kan forstå begrepet «nasjonaldag». Du blir provosert. Fair nok.

Det jeg ikke helt klarer å forstå, jeg vet ikke om det har en direkte tilknytning til min rolle som «en snørrunge med dårlige hersketeknikker og latterlige retoriske forsøk» (snakk om å kaste stein i glasshus), er hva dette har å gjøre i en diskusjon (les: et hyllekor til et forslag) om innvandring. For all del, spill gjerne dum, men det er ikke tilfeldig at du velger å poste lenken her. Innvandringstråder har en tendens til å skli ut nettopp fordi man ikke klarer å holde seg til det det dreier seg om. Du fortjener en pris for din evne til å fyre opp under «oss/dem»-retorikken.

Det som kanskje er mest imponerende er at du valgte en sak hvor forslaget fra innvandrerrådet blir kritisert av en annen innvandrer. Jeg lurer fortsatt på hvem av disse som tilhører gruppa «de» og hvorfor.

Du kommer aldri med forslag selv, kun kritikk av andres meninger og rasisme stempelet ditt.

Først og fremst: hvem har jeg kalt rasist her?

Videre: hvilke forslag vil du ha fra meg? Jeg er ikke i nærheten av å kjenne dette feltet godt nok til å kunne legge frem et alternativt program. Og hvis du først skal kritisere meg for å ikke komme med forslag; hvor er dine? Du skriver at «det burde vært enda strengere enn dette også,» men avslutter med det.

Du kaller det propaganda

Jeg kaller hva propaganda? Ikke avisartikkelen. Propagandaen ligger i det at du drar inn saker som i beste fall har en fjern beslektning i tråder som handler om noe så omfattende som innvandring som helhet. Intensjonene er rimelig åpenbare.

Prøv i fremtiden å ta ting ( ivertfall det jeg skriver ) med en liten klype salt. Alle forum medlemmene her inne vet at jeg ofte skriver en del kødd, og selv seriøse innlegg tar jeg litt ekstra i på. Jeg tror f.eks. ikke at vi kommer til å ha somalisk konge med det første, men det er for å understreke ett poeng.

Jeg tar alt du sier med en klype salt. Noen ganger mer. Jeg forstod at eksemplene med konge og statsminister var ironiske, og gadd derfor ikke å bruke tid på å kommentere disse. Men for all del. Fortsett å gjøre deg selv til et offer og unngå å svare meg skikkelig. Det har jo vært rimelig vellykket foreløpig.

Har DU lagt merke til at du alltid skal forsvare innvandrere (tilsynelatende på liv og død) hver bidige gang diskusjoner som dette kommer opp?

Interessant, men rimelig langt fra målskiva. Jeg forsvarte ikke med et eneste ord innvandrere i forrige innlegg. Jeg kritiserte Fleksnes' generalisering og useriøsitet, og det at du alltid skal stemple folk som potensielle stemplere.

Hva med å heller komme med argumenter som kanskje kan forklare denne halvmaniske oppførselen fra din siden, for jeg er sikker på at det er en grunn til denne.

Hvilken «halvmanisk» oppførsel er det vi snakker om nå ... ?

Du er jo mye mer opptatt av å gjøre narr av Fleksnes her enn å komme med egne argumenter.. Tongue Skulle jo tro at du, av alle, skulle klare å komme med knusende gode argumenter for din mening (forventer intet mindre) heller enn å bare slenge drit. Wink

Du har rett i at jeg var useriøs i første innlegg (selv om dette bare gjelder det ene avsnittet), men sånn bortsett fra den delen klarer jeg ikke å se hvor jeg bare slenger drit. Om det er noen som slenger drit er det isåfall Fleksnes, som med sine høyst tvilsomme motiver (les: nei, jeg snakker ikke om rasisme) drar inn en link om 17. mai-feiring som om det liksom skulle virke svertende på innvandrere som helhet.

Når jeg er inne på propaganda, så kan vi jo samtidig ta en titt på hva vår kjære statsminister bruker tiden sin på;

http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/08/531926.html

Mens vi venter på svaret til Balthazar.

Ser man det, han spiller dataspill. En politiker som bruker tid på annet en politikk. Også Stoltenberg, da. Yndlingspolitikeren min.

Utlogget Tannfeen

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #22 : 08. april 2008, 23:17 »
Jeg er enig i at innvandringspolitikken er noe feilslått, da spesielt mtp integreringstiltakene og "silingen" til de som slipper inn. Likevel så synes jeg 100 i året er latterlig lite, siden mange av innvandrerne faktisk kommer fra land som Norge også driver krigføring mot. Det bør heller satses mer på å fremme integreringen, og eventuelt gjøre det lettere for myndighetene å returnere personer som ikke gjør annet enn å heve trygdeytelser og holde barna hjemme fra skolen, når det har blitt trygt nok i hjemlandet. Problemet, slik jeg ser det er de som egentlig ikke har gyldig grunn til oppholdstillatelse, som lever på dette landets overflod uten å yte noe tilbake og ikke engang gidder å lære språket eller ta en utdannelse som kanskje er en mangelvare i hjemlandet. For det første så trenger de ikke være her og for det andre så tar de plassen til noen som er i større nød.

Et annet poeng er kriminaliteten, men nå er det vel ingen håndfaste beviser på at det på noen måte kan relateres til innvandring.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #23 : 09. april 2008, 08:39 »
B:

Du trenger å slutte å henge deg opp i om folk sier "de".

Skal vi kunne skrive noe som helst her, gidder ivertfall ikke JEG å til enhver tid formulere "nå mener jeg akkurat de som gjør X og X og ikke de innvandrerne som XXX eller XXX. De fleste forstår det, også du, men du bare MÅ.

Resten av dine svar er kun preget av å skrive rundt grøten.  Ja, du er en snørrunge. Lev med det.


Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #24 : 09. april 2008, 08:47 »
Et annet poeng er kriminaliteten, men nå er det vel ingen håndfaste beviser på at det på noen måte kan relateres til innvandring.
Feil. Kriminalstatistikken viser klare tall. ÅRSAKEN til tallene kan være manglende integrering, stempling, stigmatisering, marginalisering eller "politiblikket" (at politiet oftere sjekker innvandrere, og derfor da oftere tar innvandrere for forbrytelser)

tallene sier:
23 av 1000 (23 promille) av alle etniske nordmenn er straffedømt minst en gang.
56 av 1000 (56 promille) av alle innvandrere er straffedømt minst en gang.

Altså... sett i forhold til sin gruppe innvandrer/innfødt, så er det over dobbelt så mange REGISTRERTE kriminelle blant innvandrere som blant nordmenn. Hvis vi hadde vært synske, så kunne vi funnet de FAKTISKE tallene, men vi vil aldri få vite hverken mørketallene eller det faktiske tallet.

Det eneste man kan forholde seg til er REGISTRERT kriminalitet, og den statistikken er klar.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #25 : 09. april 2008, 09:39 »
Feil. Kriminalstatistikken viser klare tall. ÅRSAKEN til tallene kan være manglende integrering, stempling, stigmatisering, marginalisering eller "politiblikket" (at politiet oftere sjekker innvandrere, og derfor da oftere tar innvandrere for forbrytelser)

tallene sier:
23 av 1000 (23 promille) av alle etniske nordmenn er straffedømt minst en gang.
56 av 1000 (56 promille) av alle innvandrere er straffedømt minst en gang.

Altså... sett i forhold til sin gruppe innvandrer/innfødt, så er det over dobbelt så mange REGISTRERTE kriminelle blant innvandrere som blant nordmenn. Hvis vi hadde vært synske, så kunne vi funnet de FAKTISKE tallene, men vi vil aldri få vite hverken mørketallene eller det faktiske tallet.

Det eneste man kan forholde seg til er REGISTRERT kriminalitet, og den statistikken er klar.

Nettopp derfor er jeg FOR frps forslag. Jeg vil gjerne høre hvorfor B er IMOT, og hva slags alternativer hun ser for seg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tannfeen

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #26 : 09. april 2008, 10:40 »
Feil. Kriminalstatistikken viser klare tall. ÅRSAKEN til tallene kan være manglende integrering, stempling, stigmatisering, marginalisering eller "politiblikket" (at politiet oftere sjekker innvandrere, og derfor da oftere tar innvandrere for forbrytelser)

tallene sier:
23 av 1000 (23 promille) av alle etniske nordmenn er straffedømt minst en gang.
56 av 1000 (56 promille) av alle innvandrere er straffedømt minst en gang.

Altså... sett i forhold til sin gruppe innvandrer/innfødt, så er det over dobbelt så mange REGISTRERTE kriminelle blant innvandrere som blant nordmenn. Hvis vi hadde vært synske, så kunne vi funnet de FAKTISKE tallene, men vi vil aldri få vite hverken mørketallene eller det faktiske tallet.

Det eneste man kan forholde seg til er REGISTRERT kriminalitet, og den statistikken er klar.

Jeg fant ikke noe tall på det i farta, så jeg forsøkte å være mest mulig politisk korrekt Smiley
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #27 : 09. april 2008, 10:48 »
Jeg fant ikke noe tall på det i farta, så jeg forsøkte å være mest mulig politisk korrekt Smiley
Smiley Helt i orden, jeg bare backet deg opp med tall. Ikke meningen å virke hakkete. Smiley

dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #28 : 09. april 2008, 11:13 »
Du trenger å slutte å henge deg opp i om folk sier "de".

Nei. I et emne som dreier seg om innvandrere som helhet og du velger å la en organisasjon representere denne enorme gruppen mennesker er det vanskelig å slutte å henge seg opp i det. Spesielt da uttalelsene du linker til dreier seg om noe så banalt som flagg på 17. mai.

Om du hadde skrevet at «Du trenger å slutte å henge deg opp i at jeg sier "de"» kunne jeg vært enig, for du beviser gjentatte ganger at du ikke evner å holde deg seriøs. Men det forutsetter samtidig at jeg ikke enser noe av det du skriver, noe som er lite fristende da du ofte drar inn meg som stråmann direkte.

Skal vi kunne skrive noe som helst her, gidder ivertfall ikke JEG å til enhver tid formulere "nå mener jeg akkurat de som gjør X og X og ikke de innvandrerne som XXX eller XXX. De fleste forstår det, også du, men du bare MÅ.

Fint og flott, men fortsatt pinlig apologetisk. Hadde vi hatt en diskusjon om nordmenns syn på innvandrere og jeg dro inn en lenke om et eller annet skriv fra NP for så å kalle partiet for «vi» hadde det heller ikke vært unødvendig å forklare meg at det er rimelig idiotisk å gjøre dem til talerør for nordmenn i sin helhet. Et ekstremt eksempel, men du skjønner tegninga.

Resten av dine svar er kun preget av å skrive rundt grøten.  Ja, du er en snørrunge. Lev med det.

Mhm. La meg spørre deg: synes du ikke det er en smule påfallende at du etter å ha arrestert meg (korrekt, riktignok) for å være useriøs og svertende velger å bygge de neste innleggene dine på murstein laget av den samme søpla? Prøv i det minste å holde deg seriøs. Uansett hvor deilig bekreftende det er å se deg ro den gjennomhullede båten din blir det kjedelig å måtte høre på den samme dritten i diskusjon etter diskusjon.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Frp med nytt forslag; innvandringspolitikk
« #29 : 09. april 2008, 11:37 »
Nei. I et emne som dreier seg om innvandrere som helhet og du velger å la en organisasjon representere denne enorme gruppen mennesker er det vanskelig å slutte å henge seg opp i det. Spesielt da uttalelsene du linker til dreier seg om noe så banalt som flagg på 17. mai.


Jo, du MÅ ikke tolke alt så negativt du bare kan hver eneste gang.

At du synes flagg på nasjonaldagen vår er banalt sier alt om deg. Dette er hvor snørrunge dritten kommer fra. En ørefik er hva du hadde trengt.

Om du hadde skrevet at «Du trenger å slutte å henge deg opp i at jeg sier "de"» kunne jeg vært enig, for du beviser gjentatte ganger at du ikke evner å holde deg seriøs. Men det forutsetter samtidig at jeg ikke enser noe av det du skriver, noe som er lite fristende da du ofte drar inn meg som stråmann direkte.


Evner fint å holde meg seriøs, når jeg gidder. Burde skrevet jeg og ikke de, enig der, tror fortsatt at du er smart nok til å forstå hva jeg mente. Du drar deg selv inn som stråmann.

Mhm. La meg spørre deg: synes du ikke det er en smule påfallende at du etter å ha arrestert meg (korrekt, riktignok) for å være useriøs og svertende velger å bygge de neste innleggene dine på murstein laget av den samme søpla? Prøv i det minste å holde deg seriøs. Uansett hvor deilig bekreftende det er å se deg ro den gjennomhullede båten din blir det kjedelig å måtte høre på den samme dritten i diskusjon etter diskusjon.

Prøv i det minste å hold deg seriøs sjøl da vel, du innrømmer jo her at du ikke er bedre enn meg. Det er ingenting deilig bekreftende for deg, da har du ivertfall mistforstått. Vi er uenige, sånn er det. Nok en gang ber jeg deg redegjøre for hvorfor du er IMOT forslaget som diskuteres i tråden, noe du ennå ikke har svart på. Du får ta ett standpunkt før du kritiserer andres meninger.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!