Skrevet av Emne: Politiet nekter overtid i mai  (Lest 10313 ganger)

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #75 : 19. april 2008, 13:53 »
Jostein, hvilke erfaringer har du med politiet? Svar konkret

Blitt stoppa par ganger når jeg har kjørt samt gått på gata og da har de terroisert meg i hvertfall 30-45 min av gangen!Har også vært med å kjørt rundt når en kompis skulle peke ut en ransmann.Kameraten min så ransmannen stå utafor en bar og pekte han ut,men svina arresterte ikke han pga det var stort risk å gå inn der for 2 purkesvin!De ba oss om å kontakte dem igjen hvis vi så ransmannen ute.I mellom tiden har ransmannen slått til minst 4 ganger og ranet flere dritta nordmenn samt horekunder.Siste offeret var visst nok et høyt profilt figur så kanskje de gjør noe nå,tiden for vise.Jævla purkesvinn!Godt å vite hva skattepenga går til!

Utlogget Myklebust

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #76 : 19. april 2008, 14:03 »
Du er et flott menneske, Jostein. Virkelig et av de mer underholdende... Er så trist når idioter med underholdende meninger stenger de inne, men du tar steget videre og sprer de på et forum. All ære til deg for å gi meg en lattermild start på lørdagen, selv om klokken er ti over to, sånn ca.
Min lille bok <3

1RM
Benkpress 112,5kg

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #77 : 19. april 2008, 14:03 »
Er det rart jeg blir mer og mer misantropisk ...
Nei.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #78 : 19. april 2008, 15:47 »
Blitt stoppa par ganger når jeg har kjørt samt gått på gata og da har de terroisert meg i hvertfall 30-45 min av gangen!Har også vært med å kjørt rundt når en kompis skulle peke ut en ransmann.Kameraten min så ransmannen stå utafor en bar og pekte han ut,men svina arresterte ikke han pga det var stort risk å gå inn der for 2 purkesvin!De ba oss om å kontakte dem igjen hvis vi så ransmannen ute.I mellom tiden har ransmannen slått til minst 4 ganger og ranet flere dritta nordmenn samt horekunder.Siste offeret var visst nok et høyt profilt figur så kanskje de gjør noe nå,tiden for vise.Jævla purkesvinn!Godt å vite hva skattepenga går til!

Greit, hvis det du forklarer der har du virkelig opplevd dritt fra politiet sin side, MEN det kan faktisk hende det var en risiko å ta han ransmannen, selv om de definitivt burde ha gjort noe med saken. Men hva med deg får de til å "terrorisere" deg i 40 min? De kan jo ikke ha gjort det for morro skyld, du må jo ha gjort ett eller annet som har fått dem til å mistenke deg for noe? Og det at du vet så mye om hvem som blir rana av hvem sier vel kanskje noe at du er inne i et kriminelt miljø eller?

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #79 : 19. april 2008, 17:14 »
Du er et flott menneske, Jostein. Virkelig et av de mer underholdende... Er så trist når idioter med underholdende meninger stenger de inne, men du tar steget videre og sprer de på et forum. All ære til deg for å gi meg en lattermild start på lørdagen, selv om klokken er ti over to, sånn ca.

Det har vært en sann glede!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #80 : 19. april 2008, 20:36 »
Yes det har du!Tenkte meg at du var jøde Wink

Nei, jeg er ikke jøde, men du har anklaget meg for å være det før, så jeg er ikke akkurat sjokkert.

Hvorfor var de meningsløse?Hadde Shemazis post noe mening?

Det er pussig hvor ofte mine motdebattanter på nettet utviser en helt konsekvent manglende evne til å stave nicket mitt riktig. Det begynner å bli en ganske effektiv lakmustest på retardasjon, føler jeg.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #81 : 19. april 2008, 23:09 »
Må si du har hatt virkelig fæle opplevelser med politiet Jostein  Smiley  Godt du har gode grunner for å hate...


Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #82 : 20. april 2008, 00:05 »
Nei, jeg er ikke jøde, men du har anklaget meg for å være det før, så jeg er ikke akkurat sjokkert.

Det er pussig hvor ofte mine motdebattanter på nettet utviser en helt konsekvent manglende evne til å stave nicket mitt riktig. Det begynner å bli en ganske effektiv lakmustest på retardasjon, føler jeg.

Personlig mener jeg at nicket ditt er ganske retard valg!Så det er nok ikke dine motdebattanters feil.Skal du syte om det bruk klagemuren ikke treningsforum!

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #83 : 20. april 2008, 00:42 »
Personlig mener jeg at nicket ditt er ganske retard valg!Så det er nok ikke dine motdebattanters feil.Skal du syte om det bruk klagemuren ikke treningsforum!
Jostein, hva har du i mot jøder? kanskje du skulle ta turen til vigrid sitt forum i steden for, de deler nok mange meninger med deg. Det er bra man har politiet, men som i alle andre etater fins det korrupsjon. Hvordan tror du landet hadde sett ut uten politiet?

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #84 : 20. april 2008, 01:48 »
Jostein, hva har du i mot jøder? kanskje du skulle ta turen til vigrid sitt forum i steden for, de deler nok mange meninger med deg. Det er bra man har politiet, men som i alle andre etater fins det korrupsjon. Hvordan tror du landet hadde sett ut uten politiet?

Greit å ha Politi men jeg ser ikke noe mening i å gi svina mer lønn enn det de fortjener,svina får er mer enn nok!Hadde de fått for lite hadde de ikke gått med 250mil i overskudd!

Få deg jobb som vekter eller dørvakt,når du får pes med narkiser evt gangstere ring purken og se hvordan de løser saken,ved å ikke gjøre NOE!Gjett hvem som sitter igjen med problemet?DU!!!!

Hva skjer hvis du som dørvakt eller vekter blir nødt til å bruke litt makt for å håndtere et sits?Du blir bøtelagt,mister jobben og fengslet!

Hva skjer hvis Politiet bruker brutalt makt og dreper?De går FRI,kan fortsette jobben samt ikke noe prikk på vandel!Yes,la oss overbetale svina slik at de fortsatt kan fortsette å drepe og terrorisere uskyldige mennesker!

Hvorfor skal jeg dra til Vigrid?Har man ikke rett til å si sin mening hvor som helst i Norge?Skal man gjøre et unntak for jødene siden de er "guds utvalgte"?

Hvorfor kan ikke jødene dra til Mazel Tov/Yawe Ben Yawe/Shalom etc forum hvis de ikke liker at folk har egne meninger når det gjelder dem?!

Utlogget Redigert2.0

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #85 : 20. april 2008, 01:59 »
Personlig mener jeg at nicket ditt er ganske retard valg!Så det er nok ikke dine motdebattanters feil.Skal du syte om det bruk klagemuren ikke treningsforum!

Haha, er nicket et retard valg?  Utrolig Tongue   Syns det er ganske gjennomtenkt og dypt jeg, ut i fra dets betydning..

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #86 : 20. april 2008, 02:01 »
Greit å ha Politi men jeg ser ikke noe mening i å gi svina mer lønn enn det de fortjener,svina får er mer enn nok!Hadde de fått for lite hadde de ikke gått med 250mil i overskudd!

Enten er du sent utviklet, eller så kødder du. Jeg tar innlegget ditt som førstnevnte og svarer videre.

Sitat
Få deg jobb som vekter eller dørvakt,når du får pes med narkiser evt gangstere ring purken og se hvordan de løser saken,ved å ikke gjøre NOE!Gjett hvem som sitter igjen med problemet?DU!!!!

Jeg jobber som både dørvakt og vekter. Hadde ikke kommet langt uten politi skjønner du. Vi har pes med både narkomane (mer enn noe annet sted i Norge), samt "gangstere", selv om jeg ikke liker uttrykket. Skulle vektere vært dømmende og utøvende makt syntes du? Smiley Tøysekopp.

Sitat
Hva skjer hvis du som dørvakt eller vekter blir nødt til å bruke litt makt for å håndtere et sits?Du blir bøtelagt,mister jobben og fengslet!


Du skal benytte den makt påkrevd. Klarer du ikke å begrense deg til dette, finner du deg en ny jobb.

Sitat
Hva skjer hvis Politiet bruker brutalt makt og dreper?De går FRI,kan fortsette jobben samt ikke noe prikk på vandel!Yes,la oss overbetale svina slik at de fortsatt kan fortsette å drepe og terrorisere uskyldige mennesker!

Igjen. Utviklingsproblematisert bastant påstand.

Sitat
Hvorfor skal jeg dra til Vigrid?Har man ikke rett til å si sin mening hvor som helst i Norge?Skal man gjøre et unntak for jødene siden de er "guds utvalgte"?

Han mente vel ikke at du skulle "dra" til Vigrid. Du skal oppsøke mennesker med likt syn som deg. Vigrid på nett altså. Da vil du stå sterkere i din sak, og ikke bli hengt ut som du klarer så fint i så måte. For min del kan du gjøre hva du vil. Smiley

Sitat
Hvorfor kan ikke jødene dra til Mazel Tov/Yawe Ben Yawe/Shalom etc forum hvis de ikke liker at folk har egne meninger når det gjelder dem?!

Det må de gjerne gjøre. Men så vidt jeg vet blei den eneste jøden jeg kjente på forumet bannet, så dette er feil forum å proklamere dine 1940-germanske ytringer på.. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #87 : 20. april 2008, 12:59 »
Det må de gjerne gjøre. Men så vidt jeg vet blei den eneste jøden jeg kjente på forumet bannet, så dette er feil forum å proklamere dine 1940-germanske ytringer på.. Smiley


Thyve?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #88 : 20. april 2008, 13:02 »
Thyve?

Ja, og om han faktisk var jøde, eller kun frontet sin historie vites ikke. Uansett, Jostein er på mange måter mot- eller frivillig feilinformert..
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Politiet nekter overtid i mai
« #89 : 20. april 2008, 19:40 »
Ja, og om han faktisk var jøde, eller kun frontet sin historie vites ikke. Uansett, Jostein er på mange måter mot- eller frivillig feilinformert..

Godeste Thyve har bare jødisk slekt, selv er han ateist.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!