Skrevet av Emne: Utlendinger står for flest voldtekter av norske kvinner  (Lest 12144 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Heheheh biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Påltergeist  Gull

Utlogget Ironleg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Hadde det vært litt tak i norske politikere så hadde de sendt innvandrere på hue å rævva ut av landet for den minste forseelse de hadde gjort!
Du/dere ser jo hvem som må forlate norge, jo det er unge jenter og barn som har vokst opp i norske familier og er på god vei inn i det norske systemet. Mens Mulla Krekar co kan jo bare bli, for han er så snill og god nesten som ein gosselæge jula nisse...
Mål 2009 NM i Benkpress -90kg

Pers: Bøy:190 - Benk:160- Mark:220 = 570 (uten utstyr)

Utlogget samdamnam

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

(Jeg har ikke orket å lese ALLE innleggene, bare så dere vet det :p)

On topic:
Det er vel liten tvil om at integreringspolitikken ikke fungerer slik som den bør. Men tror ikke svaret er å tenke slik: "Bare ta inn de utlendingene som kan bidra" Tror hele poenget med å ta inn utlendinger er å hjelpe DE. Du trenger ikke være rakettforsker for å forstå at de med HELT ulik kultur, oppvekst, bakgrunn osv er vanskeligere å integrere (les: afrikanere) Men det betyr ikke at vi må slutte hjelpe dem.

Så hvordan kan vi gjøre integreringspolitikken bedre?
- Bedre norskopplæring
- Lære de om norsk kultur, lover osv.
- Hjelpe de med å skaffe jobb
- osv

Føler at det blir for enkelt å si "Den jævla negern vil ikke integreres" Det er vanskelig å bli integrert i et samfunn, når mann verken snakker bra norsk, ikke har norske venner og ikke har jobb. Da er det fort gjort å flytte til "Ghetton" og henge med sine (tidligere?) landsmenn ^^

(Regner med at det kommer mange hvorfor-er-det-ingen-som-hjelper-etniske-nordmenn-med-å-skaffe-seg-jobb-ettersom-dette-tross-alt-er-vårt-land posts nå. Til det har jeg bare en ting å si: DU kan språket, du har norske venner/familie, du har et nettverk...du trenger ikke like mye hjelp som en fra Sudan)

Who me?

Utlogget Aslak

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

  • Upersonlig Gymlærer
Påltergeist: migrasjon av folkegrupper har alltid og vil alltid eksistere, det er en del av verden du lever i. kulturer har alltid møttes og smeltet sammen i større og mindre grad. Det er fascinerende at man kan gå rundt på to ben og mene at Norge noensinne har vært en homogen kultur, og at denne fiktive kulturen må skjermes fra andre.

Du skal få lov til å mene at du synes det blir rart med flagg fra andre land på 17.mai, men du må da også respektere at andre "etniske nordmenn" mener noe annet.

Ordføreren i Oslo blant annet, folkevalgt sådan, uttaler seg på vegne av flertallet i Oslo. Som rent logisk vil bety at folk flest ikke ser dette som et enormt problem.

Dette vil vel egentlig si at den "etnisk norske" kulturen har sagt sitt, og at du står på utsiden av den.

ps. husk å bruke et par nedsettende ord, gjerne fremmedord, i svaret. Det plager meg ikke nevneverdig, men gjør sikkert underverker for selvbildet ditt.

Utlogget Ironleg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 34

Påltergeist: migrasjon av folkegrupper har alltid og vil alltid eksistere, det er en del av verden du lever i. kulturer har alltid møttes og smeltet sammen i større og mindre grad. Det er fascinerende at man kan gå rundt på to ben og mene at Norge noensinne har vært en homogen kultur, og at denne fiktive kulturen må skjermes fra andre.

Du skal få lov til å mene at du synes det blir rart med flagg fra andre land på 17.mai, men du må da også respektere at andre "etniske nordmenn" mener noe annet.

Ordføreren i Oslo blant annet, folkevalgt sådan, uttaler seg på vegne av flertallet i Oslo. Som rent logisk vil bety at folk flest ikke ser dette som et enormt problem.

Dette vil vel egentlig si at den "etnisk norske" kulturen har sagt sitt, og at du står på utsiden av den.

ps. husk å bruke et par nedsettende ord, gjerne fremmedord, i svaret. Det plager meg ikke nevneverdig, men gjør sikkert underverker for selvbildet ditt.
Nå er det vel bystyret som velger ny Ordfører når en går av.
Slik foregår et ordførerskifte24.08.2007
Ordfører Per Ditlev-Simonsen har meddelt at han trer endelig ut av sine verv i bystyrets og bystyrets organer. Dette betyr at bystyret i sitt møte førstekommende onsdag må foreta en rekke valg.
Leder av valgstyret
Valgstyret er et fast utvalg i henhold til kommuneloven. Valgstyrets viktigste oppgave er å forestå den praktiske avviklingen av både stortingsvalg og kommunestyrevalg i Oslo.
Trer lederen av et folkevalgt organ endelig ut av organet, skal det velges ny leder. Det er bystyret selv som velger leder. Det er tradisjon i Oslo for at det største posisjonspartiet har ledervervet i valgstyret.
Leder av forretningsutvalget
Forretningsutvalget behandler blant annet saker vedrørende bystyrets indre forhold, valgsaker, de folkevalgtes arbeidsbetingelser, kommunens sentrale representasjon og for øvrig saker etter bystyrets bestemmelse.
Ordføreren er forretningsutvalgets leder. Det må med andre ord velges en ny leder når det er valgt en ny ordfører. Varaordøfer er nestleder for forretningsutvalget.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=519539ps. husk å stem Grin
Mål 2009 NM i Benkpress -90kg

Pers: Bøy:190 - Benk:160- Mark:220 = 570 (uten utstyr)

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

migrasjon av folkegrupper har alltid og vil alltid eksistere, det er en del av verden du lever i. kulturer har alltid møttes og smeltet sammen i større og mindre grad. Det er fascinerende at man kan gå rundt på to ben og mene at Norge noensinne har vært en homogen kultur, og at denne fiktive kulturen må skjermes fra andre.

Det kan synes at du har vanskelig for å skille det deskriptive fra det normative her. Det at kulturer historisk sett er blitt utvannet over tid, ugyldiggjør på ingen måte en kulturkonservativ etterstreben. Vi skal alle dø, men gir oss ikke automatisk hen til nihilisme av den grunn. Ønsker vi å bevare visse kulturelle grunnlag for den levestandard, frihet og sosiale velstand som Norges innbyggere nyter godt av per dags dato (det faktum at Norge er et av verdens beste land å bo i, bør tale i et slikt tiltaks favør), gjør vi svært uklokt i å åpne for større fremmedkulturell innvandring enn vi klarer å assimilere effektivt.

For øvrig går Påltergeist trolig rundt på to ben med større samfunnsfaglig akademisk innsikt enn du.

Ordføreren i Oslo blant annet, folkevalgt sådan, uttaler seg på vegne av flertallet i Oslo. Som rent logisk vil bety at folk flest ikke ser dette som et enormt problem.

Dette vil vel egentlig si at den "etnisk norske" kulturen har sagt sitt, og at du står på utsiden av den.

Du gjør et overraskende stort nummer av Stangs uttalelser mht. hvor dårlig de egentlig sammenfaller med dine egne meninger. Stang presiserer kun at det ikke blir aktuelt med håndhevelse av noe forbud mot utenlandske flagg på 17. mai, da han føler at det hadde vært ytringsfrihetsstridig; utover dette er han derimot klinkende klar på at barn og voksne oppfordres til og forventes å bære norske flagg på Norges nasjonaldag.

For øvrig har vel nordmenn av alle etnisiteter sagt sin mening i diverse galluper i det siste, og den kan neppe sies å være den samme som du forsøker å tillegge både dem og Ordfører Stang.

dodraugen2k

  • Gjest
Altså, når til og med brukerne på desi.no ikke ser poenget i at andre flagg skal brukes på norges nasjonaldag kan man kanskje begynne å lure på hvem som ønsker dette. Sånn bortsett fra Norsk Innvandrerforum ...

link

Utlogget Aslak

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

  • Upersonlig Gymlærer
shemhazai:

Siden jeg tydligvis har feil, og er i utakt med flertall av både politikere og nordmenn flest, er det da ikke rart at det fortsatt er innvandring til Norge, og for å gnage videre på den tidligere omtalte bagatellen som folk gjør et altfor stort nummer av: mulighet for andre flagg enn det norske i 17maitoget?


Fint å høre deg snakke om levestandard, frihet og velstand. Du sier selv at vi er et av verdens beste land å bo i. På tross av utledninger som snylter på skatten, kjører taxi svart, voldtar og stjeler damene våre, gifter seg med nære slektninger, lukter rart, knivstikker hverandre over en lav sko, forgifter samfunnet vårt med narkotika, lever på trygd og støtteordninger. Så disse vederstyggelige innvandrerene har ikke klart å ta knekken på samfunnet vårt enda altså?


Du, og mange andre, høres for meg ikke ut som annet enn den bortskjemte drittungen som har alt og ikke vil dele med noen. Jeg likte ikke sånne når jeg vokste opp, gjør det ikke nå heller.

Du må gjerne fortsette å bo i Norge, jeg lever i verden.

mvh retardert tilbakestående stråmann.

ps. balthazar: nei selvsagt gjør de ikke det, de er jo helt normale mennesker, ikke kriminelle ekstremister som skal ta over landet, og derfor er det jo helt meningsløst å lage så mye oppstyr om det, slik 17.maikommiteen og enkelte her på forumet liker å gjøre.


dodraugen2k

  • Gjest
de er jo helt normale mennesker, ikke kriminelle ekstremister som skal ta over landet

Takk for oppklaringen. Har hatt for vane å forestille meg det motsatte, det har vel kommet til uttrykk i tidligere innlegg på forumet. Skal skjerpe meg!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

shemhazai:

Siden jeg tydligvis har feil, og er i utakt med flertall av både politikere og nordmenn flest, er det da ikke rart at det fortsatt er innvandring til Norge, og for å gnage videre på den tidligere omtalte bagatellen som folk gjør et altfor stort nummer av: mulighet for andre flagg enn det norske i 17maitoget?

Jeg forstår ikke helt hvor du vil med dette spørsmålet. Det er ikke rart at det fortsatt er innvandring til Norge; folk har øyensynlig fremdeles lyst til å flytte hit. Hva dette med forbud angår, er det fremdeles ytringsfrihet her til lands. Dessuten hadde et forbud sikkert fremprovosert flere utenlandske flagg på pur trass fra visse, samt skapt en dårlig generell stemning. Stang gjør klokt i heller å stole på at folk vet med seg selv hvilke flagg som er passende under feiringen.

Fint å høre deg snakke om levestandard, frihet og velstand. Du sier selv at vi er et av verdens beste land å bo i. På tross av utledninger som snylter på skatten, kjører taxi svart, voldtar og stjeler damene våre, gifter seg med nære slektninger, lukter rart, knivstikker hverandre over en lav sko, forgifter samfunnet vårt med narkotika, lever på trygd og støtteordninger. Så disse vederstyggelige innvandrerene har ikke klart å ta knekken på samfunnet vårt enda altså?

Jeg synes du maler et ufortjent negativt bilde av våre nye landsmenn her.

Du, og mange andre, høres for meg ikke ut som annet enn den bortskjemte drittungen som har alt og ikke vil dele med noen. Jeg likte ikke sånne når jeg vokste opp, gjør det ikke nå heller.

Det får være din mening, selv om jeg ledes til å tro at denne oppveksten du snakker om, ennå ikke er helt i mål. For ordens skyld er jeg for et multietnisk samfunn (multikulturalisme er noe annet), og absolutt for å gi utlendinger en mulighet til et bedre liv i Norge. Det du derimot ikke ser ut til å begripe, er at Norge ikke kommer til å ha de samme godene å dele hvis det føres en uansvarlig innvandringspolitikk. Det er ikke slik at vi bare kan åpne slusene mot den tredje verden; da blir vi fort en del av den.

Du må gjerne fortsette å bo i Norge, jeg lever i verden.

Vi kan godt dra frem kosmopolittpenismålebåndet og krangle om hvem av oss som har bodd i flest land og har størst internasjonal vennekrets, men jeg skal unne deg dette siste retoriske stikket hvis det gir deg følelsen av å ha kommet med noe vettugt.

Utlogget Aslak

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

  • Upersonlig Gymlærer
Jeg forstår ikke helt hvor du vil med dette spørsmålet. Det er ikke rart at det fortsatt er innvandring til Norge; folk har øyensynlig fremdeles lyst til å flytte hit.

Jeg ville bare poengtere at det er merkelig at folk argumenterer med at "folk flest" er enige i at ting bør endres, på tross av at systemet vi har er basert på en utvikling styrt av flertallet.

Det det i bunn og grunn koker ned til er definisjonen på ansvarlig innvandringspolitikk. Jeg mener at Norge fører en ansvarlig innvandringspolitikk, vi har som et av verdens rikeste land et ansvar for å gi folk som trenger det et bedre liv, ikke bare ansvar for å tenke på oss selv. selvsagt er det en balansegang her, men Norge har da absolutt ikke slusene vidåpne for den tredje verden.

mvh retardert, tilbakestående stråmann i oppvekst, med sterkt ønske om å ha lengst kosmopolittpenis.





Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

selvsagt er det en balansegang her, men Norge har da absolutt ikke slusene vidåpne for den tredje verden.

Det påstod jeg heller ikke, det var bare retorikk. Jeg har dog diskutert innvandring med en del virkelighetsfjerne individer (et godt stykke ut) på venstresiden som har tatt til orde for vidåpne grenser, så det kan faktisk være nødvendig av og til å påpeke at Norge som velferdsstat ikke kan ta inn alle verdens vanskeligstilte uten selv å bli vanskeligstilt.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

" jeg synes det er helt teit selv assa. hvorf andre flagg når det er NORGES nasjonaldag. idioter som ikke forstår at de lenger er i hjemlandet sitt.  "

Sitat fra et invandrerforum...om nordmenn antar jeg

Jeg er helt fobanna enig. Når 17mai komiteen, ledet av en invandrer, er IMOT at det skal brukes andre flagg enn det norske, og flertallet av norges innvandrere, SAMT etnisk norske er imot det, hvorfor skal da de forbanna blåøyde pottit-politikerne, med de , beklager utrykket, nermest patetiske sosialistene stå forran stortinget, sammen med SYV, ja 7, innvandrere å demonstrere for at innvandrere kan bruke sitt nasjonalflagg for å feire VÅR nasjons nasjonaldag??

Dette har blitt selve symbolet på at NORGE står og omtrent klapper innvandrere på ryggen i det de smugler inn dop, voldtar damene våre og etterpå knuller oss i rompa.
Og til Aslak, som garantert vil kalle meg rasist og det som verre er etter dette innlegg, nei, jeg er ikke rasist, og med "invandrere" mener jeg IKKE alle innvandrere, heller en måte å poengtere noe på.

Nå er det på tide å kysse snillismen, blåøydheten og pottiten goodbye, hvis ikke mister jeg ALL tro på våre politikere..Fabian Stang har jeg for øvrig ALDRI hatt troen på. Ene latterlige utsagnet etter det andre.

OIOIOI, så sinna jeg var! Cheesy
Sa brura

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Fabian stang er vokst opp på beste vestkant, hvor en "invandrer " var luksusnabo. Og kult å ha i klassen til sønnen. De er har aldri bodd på oslo øst, og oppdaga hverken rasismen som går begge veier eller hvordan ting FAKTISK er. Bare kosa seg bak sine fine 2 meter høye gjerder og fine hager..

men men..

Hadde tatt hagen hans jeg.. selv bar 2 meter høye gjerder..

Og kasta ut alle invandrere som gjør faenskap, voldtar og styrer..
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!