Skrevet av Emne: Russtid, russebil og kostnader  (Lest 16208 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #90 : 29. april 2008, 12:27 »
Festen var ikke på skolen, det var med sjøen. Vi overnattet bare på skolen. Og jeg driter i vel hva du gjorde på den tida, JEG koste meg og hadde det hyggelig med grillfest og overnatting. Skjønner ikke hva problemet ditt er Tongue

Storkoser meg jeg Smiley
Morsomt å fyre dere opp litt
Sa brura

Utlogget Kitty_Katt

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 94
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 94

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #91 : 29. april 2008, 12:30 »
Ja det kan jeg tenke meg Wink Er ikke så fyrt opp jeg da, bare forsvarer meg. Folk som ikke vil være russ velger nå det selv og la oss som vil ha det få kose oss! Grin Men nå skal jeg ut og trene, går ann det også selv om jeg er russ, hihi >Cheesy

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #92 : 29. april 2008, 12:35 »
Storkoser meg jeg Smiley
Morsomt å fyre dere opp litt

syntes det virker mest som om det er deg som fyrer litt jeg Wink
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #93 : 29. april 2008, 12:37 »

syntes det virker mest som om det er deg som fyrer litt jeg Wink

Ja, jeg fyrer meg opp ja. Selvsagt, hvis ikke hadde det jo ikke vært noe morro. Alltid gøy med litt retarded diskusjon med 18-åringer når man er trøtt og har altfor mye å gjøre en dag. Nå er jeg våken! Wink

Sa brura

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #94 : 29. april 2008, 12:47 »
Nå har jeg lest hele denne tråden.. Puh.. Og jeg har gitt honnør til Unknown_Soldier, for jeg er så enig! Russetida er ikke for alle. Kanskje man er sær hvis man trives med 3 av 500 på skolen, da er i så fall jeg übersær. - Og driter langt i det. Personlig er de fleste av mine venner en god del eldre enn meg, og kommer nok heller til å vie den såkalte "russetida" til å være med dem på andre arrangementer. Selv syns jeg russetida er bortkasta penger og litt for "pubertal moro". MEN, for all del, de som liker slike settinger og vil være russ, unner jeg all moro. For noen er dette helt klart en herlig tid. Og det er jo det viktigste, at man koser seg. - Men det gjør vi på forskjellige måter. Smiley

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #95 : 29. april 2008, 12:55 »
men ingen honnør til meg nei, selvom jeg argumenterer for harde livet  Grin
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #96 : 29. april 2008, 13:19 »
Knuter? Hvorfor i all verden er det morro?  Har du aldri gjort noen av de tingene der FØR russetida så vil jeg si du er seint utvikla. Og hvorfor må du ha en unskyldning (knuter) for å gjøre de dumme tinga? Nei, munn-knulle læreren i kjeften gjorde jeg da som 14-åring, uten å få så mye som en jævla dildo i hatten!
Forøvrig hyggelig å fyre dere tenåringer opp litt. Nå MÅ jeg så inderlig lese til eksamen her. Håper dere ikke tok kritikken så tungt som det kan virke som en del av dere gjør. Ha det gøy i russetiden, men husk, når du tar på deg den kjeledressen og din identitet er kliss lik tusenvis av andre, så har du ødelagt noe i deg selv. Du er ikke lenger et selvstendig individ. God feiring!
Heheheh må vente en hel time med å gi ny honnør rofl Ler meg skakk

Kitty_Katt, "sinnsykt" skrives med i, ikke y. Sorryborry, klarte ikke dy meg.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget BrunoFraFana

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #97 : 29. april 2008, 13:26 »
Halla folkens! Da er det russetid igjen og mange både gleder og gruer seg over dette..

Jeg har selv fått et par vannballonger på meg (91-modell)!! Så da lurer jeg på!

Vi russe interesserte har nok hørt om bussene: Premium, 1001natt, legacy osv! De fleste er fra Bærum området!

Men det jeg virkelig er interessert i! Er DINE russe historier! Og gjerne bilder av DIN russebil/russevan!

Dette hadde vært konge og få høre/se:D

Gleder meg 2010:D

hoho bra tråd ja:S

Noen som faktisk kan meddele sine russebiler/busser og historier av hva dere gjorde?Smiley

OG ikke dere andre som synes russetiden suger osv. Deres mening trenger jeg ikke vite:)
No pain, No gain
Brann SerieMester 2007!

En dag uten trening er en dag uten mening;)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #98 : 29. april 2008, 13:28 »
Heheheh må vente en hel time med å gi ny honnør rofl Ler meg skakk

Kitty_Katt, "sinnsykt" skrives med i, ikke y. Sorryborry, klarte ikke dy meg.

Du er en mann av min humor Wink
Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #99 : 29. april 2008, 13:32 »
Hahaha..hhHAHHAEHHEHEHAHAH!!!11

hahehHEHHEAHHAHH!! HOHOHHOO!

soldier jeg flirer av deg ass, åsså såv jeæi jo bare 3 timer i natt a, akkerat som russen ikke sant! fytti å kult det er ass å såve lite mener jeg, åvertrøtt å græier, sku bare hatt no drekka i tillegg sånn atte jeg kuinne kommi ravænes dritings på tentameni dag hahah det hadde tatt sæ ut!!1


*ehem*

Now well, var russ en gang i tida jeg og, i hine da`r. Et eneste ravende kalas fra vi starta til vi slutta, som toppa seg i Kongeparken. Var moro det, masse konserter n shit, fikk klabba ned en diger fyr ved et uhell og greier. Haha humor. Anyway, håper dere som er russ likevel skjønner hvorfor man er irritert på russen som en masse, heller enn på bare de som gjør ugang, raver rundt i fylla, og slåss. Kan vel ikke bestrides at majoriteten av dere gjør en eller flere av disse tingene, og der har du grunnen til synet på russen. At mange bruker buksa som unnskyldning for tullete oppførsel er vel ikke noen hemmelighet, dessuten kan jeg vel ærlig talt si at jeg ble litt dratt med av massene når jeg var russ jeg og, gjorde ting jeg vanligvis ikke ville ha gjort. But what can I say, jeg var bare en drittunge i tenåra.... Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #100 : 29. april 2008, 13:33 »
Du er en mann  Wink
Haha ser dere folkens, JEG ER MANN!! Cheesy
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #101 : 29. april 2008, 13:34 »
hoho bra tråd ja:S

Noen som faktisk kan meddele sine russebiler/busser og historier av hva dere gjorde?Smiley

OG ikke dere andre som synes russetiden suger osv. Deres mening trenger jeg ikke vite:)

hehe, utenom alle treffene var bussen ute å rulla stort sett. var da gjerne oss 28 på bussen - de som måtte være syke + at vi hver dag fylte opp med forskjellige yngere jenter Grin var gjerne 40-50stk i bussen av gangen, helt syk stemning! Så stoppet vi gjerne på steder der bussene møtte opp å festet. var helt konge.
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #102 : 29. april 2008, 13:39 »
hoho bra tråd ja:S

Noen som faktisk kan meddele sine russebiler/busser og historier av hva dere gjorde?Smiley

OG ikke dere andre som synes russetiden suger osv. Deres mening trenger jeg ikke vite:)
Hmm ok da. Husker faktisk fryktelig lite av det (nei, ikke pga alkoholen). Men husker i allefall at vi skulle til Kongeparken. Kjørte fra Nærbø, stoppa på Bryne for å gå på polet, og innen vi kom fram var hu som satt på sida av meg i bilen fullstendig pærings. Hu klarte knapt å sitte(!) oppreist når vi kom frem, og det endte med at hu lå og halvsov på et bord frem til i kveldinga en gang. Hu begynte å drikke på Bryne, og de fleste som bor i området veit hvor langt/kort det er derfra til Kongeparken... Tongue

Russebil hadde vi ikke.. En kompis kjørte 240. biggrin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #103 : 29. april 2008, 13:43 »
hehe, utenom alle treffene var bussen ute å rulla stort sett. var da gjerne oss 28 på bussen - de som måtte være syke + at vi hver dag fylte opp med forskjellige yngere jenter Grin var gjerne 40-50stk i bussen av gangen, helt syk stemning! Så stoppet vi gjerne på steder der bussene møtte opp å festet. var helt konge.

Å få faen azz, helt konge da lizz!!1!  lol
Sa brura

Utlogget BrunoFraFana

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 186

Sv: Russtid, russebil og kostnader
« #104 : 29. april 2008, 13:44 »
unknown_soldier! please slutt å kommenter i tråden hvis du ikke har noe å si! som er rettet til det jeg spurte om

HISTORIER/BILDER om din russetid!
No pain, No gain
Brann SerieMester 2007!

En dag uten trening er en dag uten mening;)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!