Skrevet av Emne: sykdommer  (Lest 5094 ganger)

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

sykdommer
« : 08. mai 2008, 15:39 »
har hatt sex med to tilfeldige uten kondom. Hva er sjansen for en kjønnssykdom? Er det vits å gå t legen viss jeg ikke merker noe? Hvordan kan jeg merke at jeg har sykdom?

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: sykdommer
« #1 : 08. mai 2008, 15:42 »
You slut...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: sykdommer
« #2 : 08. mai 2008, 15:44 »
tilfeldige som horer eller randoms på fest? vesentlig forskjell

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: sykdommer
« #3 : 08. mai 2008, 15:44 »
Legg ut litt info om alder, treningsbakgrunn, hva som er dine mål og hvordan du spiser. Kom gjerne med bilder / video også, så er det lettere å få tilbakemeldinger.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: sykdommer
« #4 : 08. mai 2008, 15:45 »
tilfeldige som horer eller randoms på fest? vesentlig forskjell
tror russetiden sier d meste...

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: sykdommer
« #5 : 08. mai 2008, 15:47 »
Legg ut litt info om alder, treningsbakgrunn, hva som er dine mål og hvordan du spiser. Kom gjerne med bilder / video også, så er det lettere å få tilbakemeldinger.
litt særiøst kanskje?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: sykdommer
« #6 : 08. mai 2008, 15:50 »
litt særiøst kanskje?

Vil på seriøst grunnlag råde alle som har kongle i lua å sjekke seg etter russetiden.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: sykdommer
« #7 : 08. mai 2008, 15:54 »
Vil på seriøst grunnlag råde alle som har kongle i lua å sjekke seg etter russetiden.

Samme råd gjelder for de som har hatt kongler andre steder.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: sykdommer
« #8 : 08. mai 2008, 16:07 »
Bare det at du klarer SPØRRE om slikt inne her beviser at du ikke er tørr bak øra.

russ eller ikke.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Deleted!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 031
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 031

Sv: sykdommer
« #9 : 08. mai 2008, 16:52 »
Gå å sjekk deg. Bedre det, enn at du sprer dritten til andre personer om du har noe

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: sykdommer
« #10 : 08. mai 2008, 17:14 »
eg har ikkje merka noge, men e det stor sjangse for å få d?

Utlogget Tannfeen

Sv: sykdommer
« #11 : 08. mai 2008, 17:22 »
Hvordan er det mulig å ha sex med helt tilfeldige mennesker? Du oppdaget et hull i veggen og stakk pikke igjennom uten å kikke for å se hvem som sto på andre siden av veggen og tok imot?

On topic: Stikk til legen din og sjekk deg, koster 115 spenn hos fastlegen. Det som er litt bra i denne saken er at du slår to fluer i en smekk siden du tester bare én gang for to tilfeller av tilfeldig usikker sex. I framtida kan du jo forsøke å sette av en fast dag i måneden der du stikker og tester deg for alle sykdommene som kan ha akkumulert gjennom måneden, slik at du slipper å betale egenandel for hvert tilfelle.


Ikke ha forhåpninger om positiv tilbakemelding Wink
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: sykdommer
« #12 : 08. mai 2008, 18:59 »
Skal vi starte en vedderunde og vedde på hvor mange dager han har igjen?

Menneh seriøst...

Gå å sjekk deg, hvis fastlegen din er en dame så er vel det egentlig bare digg. Men i og med at hun tar 115 kr for det så vil jeg heller påstå at hun er noe annet i tillegg.

Siden dette er kort tid siden så vet du jo også hvem du skal saksøke hvis du har fått noe snadder.


Utlogget Tannfeen

Sv: sykdommer
« #13 : 08. mai 2008, 19:09 »
Jeg mener å huske at egenandelen for test var 115 for noen år siden ihvertfall. Er ikke helt sikker på om det var fastlegen den gang.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: sykdommer
« #14 : 08. mai 2008, 19:45 »
Flere sykdommer du ikke vil merke nevneverdig av før det har godt en stund. Søk på nett, så tipper jeg du tar en tur til legen snart. Er du gammel nok til å pule er du mann nok til å vise frem pikken din for legen også. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!