Skrevet av Emne: UNIK SJANSE!! Helt nye Captain of Crush Håndklemmer for salg!!  (Lest 12820 ganger)

Utlogget Zoidberg1978

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10



NÅ HAR DERE EN ALDELES UNIK SJANSE!!  Shocked

Jeg skal selge helt nye og ubrukte legendariske Captain of Crush! Dette er orginale håndklemmer og ekte vare som regnes som gullstandard for å måle og øke gripestyrken!

Som dere ser av bildene er de fremdeles i orginalemballasjen og plastikken kommer til å være på helt til de får en ny eier! Alt virker selvsagt 100% perfekt!

Dette er verdenskjente håndklemmer som er av beste kvalitet. Ikkenoe sånn 'Made in Taiwan' eller 'Made in China' billig, glorifisert plast-søppel som man får ellers på nettet.
 
Disse håndklemmene er standarisert og brukes av profesjonelle atleter over hele verden for å øke gripestyrken. Dette er helt avgjørende i øvelser som markløft og for den saks skyld også hang-ups, fremoverbøyd roing, sittende roing og alle andre øvelser hvor man trenger et sterkt grep. Også innen håndbak er de mye brukt!

Jeg har nummer 1,5 og nummer 2 for salg. Til den flaue prisen av kr 200 pr stk. Kun porto etter postens satser vil komme i tillegg. Jeg sender på den billigste og tryggeste måten. Tror det er kr 23 i porto + kr 7 for bobleplastkonvolutt. Jeg sender i tillegg med et lite hefte med noen gode programmer for å øke gripestyrken ved hjelp av disse klemmene.

Dette er superbillig da de vanligvis har en nypris på kr 350 + porto som eneste alternativ i Norge. Alt annet som du ellers får kjøpt på G-sport og andre lugubre internettsider er bare ubukelig skrap. Det koster riktignok bare 100 kr men er ikke egnet for å seriøst øke styrken noe særlig. Ikke vil de vare i 10 år heller slik som Captain og Crush er kjent for å gjøre! Det er bare å google hvis du vil lese mer om 'Captain og Crush' og hva dette egentlig er. (Hvis du ikke vet det fra før bør du også skamme deg og tenke på hva du egentlig har gjort i livet ditt! Litt selvinnsikt skader ingen!)

Captain of Crush håndklemmer finnes i standarisert styrke på nr 1 og 1,5 og 2 og 2, 5 og 3 og 3,5 og 4. Det er bare 5-6 stykker i hele verden som hittil har klart å klemme inn nr. 4!

Som dere ser av bildet er den som er i bruk min egen nr 3!! Kanskje blir dere like sterke som meg en vakker dag? Lykke til, pingler!  Grin


Ta kontakt enten via mail Bhup1978@hotmail.com eller ring meg på mobilnr. 48121934

Selv mine svakeste sider er sterkere enn meg!

Utlogget Zoidberg1978

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10


NÅ HAR DERE EN ALDELES UNIK SJANSE!!  Shocked

Jeg skal selge helt nye og ubrukte legendariske Captain of Crush! Dette er orginale håndklemmer og ekte vare som regnes som gullstandard for å måle og øke gripestyrken!

Som dere ser av bildene er de fremdeles i orginalemballasjen og plastikken kommer til å være på helt til de får en ny eier! Alt virker selvsagt 100% perfekt!

Dette er verdenskjente håndklemmer som er av beste kvalitet. Ikkenoe sånn 'Made in Taiwan' eller 'Made in China' billig, glorifisert plast-søppel som man får ellers på nettet.
 
Disse håndklemmene er standarisert og brukes av profesjonelle atleter over hele verden for å øke gripestyrken. Dette er helt avgjørende i øvelser som markløft og for den saks skyld også hang-ups, fremoverbøyd roing, sittende roing og alle andre øvelser hvor man trenger et sterkt grep. Også innen håndbak er de mye brukt!

Jeg har nummer 1,5 og nummer 2 for salg. Til den flaue prisen av kr 200 pr stk. Kun porto etter postens satser vil komme i tillegg. Jeg sender på den billigste og tryggeste måten. Tror det er kr 23 i porto + kr 7 for bobleplastkonvolutt. Jeg sender i tillegg med et lite hefte med noen gode programmer for å øke gripestyrken ved hjelp av disse klemmene.

Dette er superbillig da de vanligvis har en nypris på kr 350 + porto som eneste alternativ i Norge. Alt annet som du ellers får kjøpt på G-sport og andre lugubre internettsider er bare ubukelig skrap. Det koster riktignok bare 100 kr men er ikke egnet for å seriøst øke styrken noe særlig. Ikke vil de vare i 10 år heller slik som Captain og Crush er kjent for å gjøre! Det er bare å google hvis du vil lese mer om 'Captain og Crush' og hva dette egentlig er. (Hvis du ikke vet det fra før bør du også skamme deg og tenke på hva du egentlig har gjort i livet ditt! Litt selvinnsikt skader ingen!)

Captain of Crush håndklemmer finnes i standarisert styrke på nr 1 og 1,5 og 2 og 2, 5 og 3 og 3,5 og 4. Det er bare 5-6 stykker i hele verden som hittil har klart å klemme inn nr. 4!

Som dere ser av bildet er den som er i bruk min egen nr 3!! Kanskje blir dere like sterke som meg en vakker dag? Lykke til, pingler!  Grin


Ta kontakt enten via mail Bhup1978@hotmail.com eller ring meg på mobilnr. 48121934


Selv mine svakeste sider er sterkere enn meg!

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Du tar nummer 3?

I følge Roy Hote er det bare 4 stk i Norge som er sertifisert på denne:

Frank Nagy, Strongman Roy Holte, Roar Knudsen og Dag Runar Ørsvik Øye

Hvem er du? Tongue
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Du tar nummer 3?

I følge Roy Hote er det bare 4 stk i Norge som er sertifisert på denne:

Frank Nagy, Strongman Roy Holte, Roar Knudsen og Dag Runar Ørsvik Øye

Du er Roar Knudsen eller Frank Nagy? Tongue

Betyr ikke at det ikke er fler som har klart den.
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Nei, selvfølgelig betyr ikke det det Smiley men det kan jo tenkes at han kanskje er en av de Wink
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget powerslave

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 826
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 826

  • Team Strongman Roy Holte
Trur nok det er endel fleire enn 4stk som har lukket nr.3 no.
Kan godt anbefale CoC til dei som ønsker å styrke grepet.

(Har forøvrig 3 reps på #3 og 1cm ifra å lukke #3,5)
La oss ikkje be om en lett byrde,men om en sterk rygg!

Konkurranse godkjente perser i Styrkeløft:
Knebøy:325kg
Benkpress:240kg
Markløft:300kg

Mål:En heil del meir!

Utlogget Zoidberg1978

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

At 'Roy Huse' påstår at bare 4 stk i Norge kan ta denne begynner å bli en veldig gammel påstand. Hva jeg klarer og ikke klarer i min egen stue kan ingen motbevise. Blir gjerne med på utfordringen for å bli såkalt 'sertifisert' person som kan lukke denne. Hva gjør jeg? Dette er piece og cake!
Selv mine svakeste sider er sterkere enn meg!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

At 'Roy Huse' påstår at bare 4 stk i Norge kan ta denne begynner å bli en veldig gammel påstand. Hva jeg klarer og ikke klarer i min egen stue kan ingen motbevise. Blir gjerne med på utfordringen for å bli såkalt 'sertifisert' person som kan lukke denne. Hva gjør jeg? Dette er piece og cake!
Ingen påstand.. det er snakk om sertifisering.
Ikke mange i norge som KAN SERTIFISERE heller Wink
Jeg vet av Svend Karlsen, og muligens har Roy Holte også godkjenning fra R.S på å kunne sertifisere.

Tror du bør sette deg inn i dette. Det er ikke vanskelig, det er piece og kake!

Sjekk ironmind. btw, reglene for godkjent lukking av #3 har endret seg med de nye gripperne.

"Kom igjen pingler" rofl

Utlogget Zoidberg1978

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Ingen påstand.. det er snakk om sertifisering.
Ikke mange i norge som KAN SERTIFISERE heller Wink
Jeg vet av Svend Karlsen, og muligens har Roy Holte også godkjenning fra R.S på å kunne sertifisere.

Tror du bør sette deg inn i dette. Det er ikke vanskelig, det er piece og kake!

Sjekk ironmind. btw, reglene for godkjent lukking av #3 har endret seg med de nye gripperne.

"Kom igjen pingler" rofl




Ja, jeg kjenner til reglene med at CoC-kortet må være innenfor håndtakene med bredsiden osv. Sertifiseringen skjer kun på offisielle strongman-, styrkeløft og vektløftkonkurranser og sådanne stevner. Jeg prøver meg neste gang...;-)
Selv mine svakeste sider er sterkere enn meg!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Ved å kontakte Randall Strossen, så kan man gjøre avtale om sertifisering i Norge. Som sagt, så tror jeg både Svend og Roy kan sertifisere.

Utlogget Kassen aka strictboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 399

  • Injuries!
Kom igjen pingler!

Vi i Ganddal Atletklubb ble frastjålet noen av CoCene våre, så da bestilte vi nye. Akkurat når de nye hadde ankommet ble noen av dem som var stjålet levert tilbake. Dessverre tok vi de nye ut av embalasjen før vi oppdaget dette. Vi selger derfor de vi har til overs; de er nye og ubrukte men dessverre tatt ut av embalasjen:

Det som selges er 2 stk av CoC nr 1. Pris er kr 200 pr stk + porto (+eventuelt oppkrav hvis ikke de blir forhåndsbetalt).


Utlogget Zoidberg1978

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10


PLEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAASEEEEEEEEEEEE!!!


"What is this 'friends'-thing I keep hearing about?"

Kom igjen pingler!

Vi i Ganddal Atletklubb ble frastjålet noen av CoCene våre, så da bestilte vi nye. Akkurat når de nye hadde ankommet ble noen av dem som var stjålet levert tilbake. Dessverre tok vi de nye ut av embalasjen før vi oppdaget dette. Vi selger derfor de vi har til overs; de er nye og ubrukte men dessverre tatt ut av embalasjen:

Det som selges er 2 stk av CoC nr 1. Pris er kr 200 pr stk + porto (+eventuelt oppkrav hvis ikke de blir forhåndsbetalt).


Selv mine svakeste sider er sterkere enn meg!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!