Skrevet av Emne: Russegalskap når nye høyder  (Lest 7990 ganger)

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #45 : 15. mai 2008, 22:02 »
;P

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #46 : 15. mai 2008, 22:03 »
kanskje du forstår litt mer når du kommer i puberteten om et par år...
*fellingstillatelse*

Smiley

La folk gjøre som de vil, russetida er bare en gang i livet Wink
Syyyltynt argument det der, altså... Tongue

Greit om jeg banker ungene mine? Bare den ene gangen i livet, mener jeg? Kan jeg forresten få lov til å kjøre i fylla om jeg gjør det bare èn gang? doh..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #47 : 15. mai 2008, 22:09 »
manyac,  du er tydelig vis en av de råtne eggene som gjør at russen får et dårligere og dårligere rykte. Man kan fint ha det morro i russetiden uten å gjøre livet surt for andre.
BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Utlogget Vanquish

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 265
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 265

  • Catch you on the flip'side
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #48 : 15. mai 2008, 22:11 »
La folk gjøre som de vil, russetida er bare en gang i livet Wink
Jaha? Leste nettopp om en som holdt på å mekke litt på bilen(en bil som var  påkostet noen kroner). Denne var satt på bukker og stod ute. En morgen var bilen veltet ned fra bukkene slik at det meste av understell hadde fått en real trøkk. Bilen var generelt sett fucka opp. Dette var det russ som stod bak, og slike saker blir aldri prioritert så de skyldige har ingenting å frykte..Hadde dette skjedd deg, hadde du virkelig sagt det samme da? Tongue
18 år
Høyde: ca 186cm
Vekt:Rundt 90kg

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #49 : 15. mai 2008, 22:12 »
har ikke gjort noe drit mot andre i russetida, og når folk snakker drit om ting de ikke har peiling på eller har vært med på selv må det være lov å si noe tilbake...

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #50 : 15. mai 2008, 22:13 »
Jaha? Leste nettopp om en som holdt på å mekke litt på bilen(en bil som var  påkostet noen kroner). Denne var satt på bukker og stod ute. En morgen var bilen veltet ned fra bukkene slik at det meste av understell hadde fått en real trøkk. Bilen var generelt sett fucka opp. Dette var det russ som stod bak, og slike saker blir aldri prioritert så de skyldige har ingenting å frykte..Hadde dette skjedd deg, hadde du virkelig sagt det samme da? Tongue
Ett ord: balltre.

har ikke gjort noe drit mot andre i russetida, og når folk snakker drit om ting de ikke har peiling på eller har vært med på selv må det være lov å si noe tilbake...
Du skjønner virkelig ikke hvor russen har fått sitt dårlige rykte fra? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #51 : 15. mai 2008, 22:13 »


Greit om jeg banker ungene mine? Bare den ene gangen i livet, mener jeg? Kan jeg forresten få lov til å kjøre i fylla om jeg gjør det bare èn gang? doh..

haha

må selvfølgelig ikke bryte loven da. Imidlertid hvis noen ønsker å bruke millioner på russe business er det deres eget valg. Folk får bare godta det.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #52 : 15. mai 2008, 22:14 »
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #53 : 15. mai 2008, 22:14 »
Jaha? Leste nettopp om en som holdt på å mekke litt på bilen(en bil som var  påkostet noen kroner). Denne var satt på bukker og stod ute. En morgen var bilen veltet ned fra bukkene slik at det meste av understell hadde fått en real trøkk. Bilen var generelt sett fucka opp. Dette var det russ som stod bak, og slike saker blir aldri prioritert så de skyldige har ingenting å frykte..Hadde dette skjedd deg, hadde du virkelig sagt det samme da? Tongue
de folkene som gjør slike ting gjør det før de er russ, mens de er russ og etter de er russ. Det er ikke russen sin feil at det er mange skada folk i landet. Det betyr heller ikke at alle russ ødelegger biler!!

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #54 : 15. mai 2008, 22:15 »
har ikke gjort noe drit mot andre i russetida, og når folk snakker drit om ting de ikke har peiling på eller har vært med på selv må det være lov å si noe tilbake...

Snakker drit.?

Er vel igrunn ingen som har snakka drit her, alle sier sine meninger enten de er positive eller negative.
Og når du først skal skrive noe tilbake bør du bruke hue litt mer enn å komme med en tåpelig kommentar som du gjorde.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #55 : 15. mai 2008, 22:19 »
Vanlige russ er rett og slett idioter og de som forherliger dyre russebiler er kronidioter.
så dette er bare kosesnakking. Å kalle folk man aldri har møtt for kronidioter kaller jeg dritkasting...

Utlogget Vanquish

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 265
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 265

  • Catch you on the flip'side
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #56 : 15. mai 2008, 22:20 »
de folkene som gjør slike ting gjør det før de er russ, mens de er russ og etter de er russ. Det er ikke russen sin feil at det er mange skada folk i landet. Det betyr heller ikke at alle russ ødelegger biler!!
Behøver ikke nødvendigvis å være pøbel til vanlig for å gjøre slikt,har sett flere "normale" bli helt skrulle i hodet tvert de får på seg russeklær å tror alt er lov. Seff tror jeg ikke alle russ er sånn, var selv russ i fjor og greide fint å la være å gjøre slikt. Ble bare litt irritert over kommentaren til BroadRipple..
18 år
Høyde: ca 186cm
Vekt:Rundt 90kg

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #57 : 15. mai 2008, 22:21 »
så dette er bare kosesnakking. Å kalle folk man aldri har møtt for kronidioter kaller jeg dritkasting...

Han har jo ikke slengt den til noen da.. bare ut i lufta Smiley
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget manyac

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Russegalskap når nye høyder
« #58 : 16. mai 2008, 08:42 »
en utlending dreper en person- faen nå hater jeg alle utlendinger, de er mordere alle sammen!!

En muslim tar en selvmordsbombe og dreper mange- faen nå hater jeg alle muslimer, de er bombere alle sammen!!!

En jøde ødelegger butikken din- Faen nå hater jeg alle jøder!!

En russ ødelegger bilen din- faen nå hater jeg alle russ, de er alle idioter i hodet!!!

Det funker ikke å si at russen er patetisk og burde ikke vært lov, det er meningsløst og at alle er kronidioter osv bare fordi noen personer ikke har litt fornuft i hodet...
Russetreffene og arrangementene er noe av det kjekkeste jeg har vært med på, og bare fordi andre mener at hele livet skal bestå av trene, spise, sove, trene, spise, sove, uten å ha det sosialt og gøy så trenger de ikke kritisere de som faktisk vil gjøre noe annerleder og leve litt!!!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Russegalskap når nye høyder
« #59 : 16. mai 2008, 11:17 »
Nå handler jo ikke denne diskusjonen om hvordan folk som trener ser på russefeiringa, in keis du ikke har fått med deg det. Og jo, folk forandrer seg når de får på seg buksa; du hadde _ikke_ løpt rundt i byen og kasta egg på andre om du ikke hadde hatt den på deg. Dessuten, om det ikke hadde vært så at russen lager mye bråk hadde det jo ikke vært noe å slå opp i media i utgangspunktet. Tongue

Sammenligningen din var forøvrig også temmelig på trynet..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!