Skrevet av Emne: Vekt som måler fettprosent  (Lest 1138 ganger)

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Vekt som måler fettprosent
« : 22. mai 2008, 17:28 »
Var hos legen i dag, og hun ville gjerne måle forholdet mellom fett og muskler i kroppen min etter at jeg tidligere har slitt med spiseforstyrrelser (er så og si normal, fysisk sett nå). Men lurer på hvor presise disse vektene er? Pleier fettprosenten vanligvis å være høyere eller lavere enn det vekten viser?

Hun sa at jeg hadde mye vann i kroppen. Hvordan kan jeg bli kvitt dette? Kan det forresten gi utslag i et høyere tall på vekten?

Mange spørsmål, håper noen har gode svar Smiley
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Vekt som måler fettprosent
« #1 : 22. mai 2008, 17:54 »
Brukte legen din en vekt til å måle fettprosent?? Hva slags vekt snakker vi om her, var det noe spesialgreier, eller var det sånt tull man kan kjøpe selv. http://www.start-siden.net/image_upload/gratisannonser_2123.jpg

De er isåfall veldig unøyaktige. Om de har for vane å måle over eller under vet jeg ikke, men de kan ikke stoles på.

Kjøp heller en fettklype til 100 spenn.
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Vekt som måler fettprosent
« #2 : 22. mai 2008, 19:31 »
Den så ut som en vanlig vekt, men hadde ikke display og hadde to slags "sensorer" på hver side. Også holdt legen et lite apparat i hånda hvor hun fikk opp resultatene.

Hvor finner jeg rimelige fettklyper da? Fant bare en på nettet og den kostet 300,- woot
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!