Skrevet av Emne: Mat-program hjelp  (Lest 1552 ganger)

Utlogget Kappli

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

Mat-program hjelp
« : 10. juni 2008, 19:53 »
Hei. Vet det har vært 324 ganger før, men jeg hopper i høyet og spørr likevel pga fant ikke akkurat det jeg var ute etter.

Alder: 17 nå den 1. September.
Vekt: Usikker, men rundt 56kg, når jeg begynte og trene for ca 8mnd siden. Tipper rundt 60kg nå.
Høyde: Ca 173 cm.
Mål med treninga: TMBn opptak i millitæret, så trener ikke for volum / rein styrke.

Prøver og trene 7 dager uka, men hender jeg blir litt slapp på fredagene / lørdagene, spesielt om fylla venter.

Eneste treningsplanen jeg følger er befal treningsprogram, som innholder jogging og utholdenhets styrke.

Treninga består av hovedsak jogging, sida det er kondis som er viktisk. Men trener med vekter og kroppsvekt med utholdenhets styrke som fokus. Trener hjemme.

Det var litt info, nå til spm Tongue

Jeg vet mat inntaket er ekstremt viktig med trening. Så derfor kunne jeg trenge et godt mat-program. Hva tror dere med dette?

Frokost 11.00 - 12.30: 2 brødskiver med makrell / leverpostei eventuelt en skål havregryn.

Lunch: rundt 15.00: Havregryn / par brødskiver, + frukt.

Middag 16.30 - 17.00: Standar norske middager.

Mellommåltid: 19.00 - 20.30: Havegryn, brødskive, nudler, joggert (veit ikke åssen det skrives^^) ett eller anna mat som metter og er greit å lage som mellommåltid. + frukt.

Kvelds: 2 brødskiver med egg med kanskje 2 pølser hakka opp, eventuelt nudler eller havregryn.


Par never med mandler / rosiner i løp av dagen.
 
Har ikke fått fulgt det siden sommerferien starta sist uke, men skal følge det fra og med i morgen. Men hva tror dere om det ? Er det nok mat for en dag til det målet med treninga jeg driver med?

Tar ikke noe type proteinpulver / kapsler enda, skal få ordentlig orden på mat inntaket først. Men hva ville dere anbefalt til utholdenshets styrke?

Ble sikkert en lang og kjedlig tråd, men jeg er über glad for alle svar:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!