Skrevet av Emne: Pusipusjenta's Bilder *Update s. 2 med en helvetes dag  (Lest 7383 ganger)

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #15 : 25. juni 2008, 16:02 »
spis.. hvorfor gidder du å ha anoreksia? Hvis du ser på¨de bildene ser du jo selv at du er aaalt for tynn?
Mener ikke noe slemt med det her,  men jeg skjønner det bare ikke.  what
 Food Food Food Food Food spis alt du har lyst på! lykke til  Smiley

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #16 : 25. juni 2008, 16:20 »
Ta alt gradvis. Start med å kose deg med en sommeris, slutt gradvis med kaloritelling, ikke vær sulten, nyt livet =)
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #17 : 25. juni 2008, 20:46 »
Hihi, tusen takk alle sammen. Herlig med litt motivasjon til å våge å gå litt opp i vekt Smiley
Spesielt takk til deg, Egil. Skal virkelig lytte til rådene dine. Og om det stemmer det du sa, så blir jeg overlykkelig.

kerB: Jeg skjønner veldig godt at det ikke er så enkelt å forstå hvordan det "går ann" å ha en spiseforstyrrelse, når man ikke selv har vært oppi det. Det er veldig vanskelig for utenforstående å kunne sette seg inn i de tankene og følelsene som man sitter med.

Virtuoso: Du har helt rett. Selvsagt vil jeg ikke ha det slik. Men det er som du sier, forårsaket av personlige ting. Ting man føler man ikke kan kontrollere ellers i livet, fører man over på egen kropp, vekt og mat - nettopp fordi det er ting man kan regulere selv. Ikke så greit...
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #18 : 25. juni 2008, 22:55 »
Tusen takk skal du ha Smiley
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #19 : 26. juni 2008, 00:06 »
Sitat
Hu vil sikkert ikke ha det sånn, og sikkert foråsaket av personlige ting. Du burde jo spise litt mere du å Wink Den vekta og høyden uffameg Smiley Mener ikke noe slemt med det her,  men jeg skjønner det bare ikke.

haha  Grin Har ikke trent så lenge da, synes jeg har kommet bra opp i vekt siden november, da veide jeg 60kg med samme høyden  Tongue work in progress. men nok om meg jeg mente ikke noe slemt med det   biggrin men skjønner meg bare ikke på anoreksia,  Tongue

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #20 : 26. juni 2008, 00:13 »
haha  Grin Har ikke trent så lenge da, synes jeg har kommet bra opp i vekt siden november, da veide jeg 60kg med samme høyden  Tongue work in progress. men nok om meg jeg mente ikke noe slemt med det   biggrin men skjønner meg bare ikke på anoreksia,  Tongue

Men da burde man la være å kommentere mener jeg Smiley
Lykke til videre Pusipusjenta!
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #21 : 26. juni 2008, 00:15 »
Sitat
kerB: Jeg skjønner veldig godt at det ikke er så enkelt å forstå hvordan det "går ann" å ha en spiseforstyrrelse, når man ikke selv har vært oppi det. Det er veldig vanskelig for utenforstående å kunne sette seg inn i de tankene og følelsene som man sitter med.

Beklager for et teit inlegg av meg, må oppleve det for å forstå det ja. Du kan i hvertfall spise mye og bare se bedre ut  Smile stå på  Smiley

Sitat
Men da burde man la være å kommentere mener jeg Smiley
Det mener du  Wink vil henne jo bare godt,

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #22 : 26. juni 2008, 01:10 »
Hihi, er da bare å kommentere biggrin Er jo derfor jeg har laget denne tråden. Tilbakemeldinger vil man ha Wink
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Sv: Pusipusjenta's Bilder
« #23 : 27. juni 2008, 11:30 »
Ja... da våknet man til en helvetes dårlig dag. Skal egentlig på trening nå.. Jogge og trene styrke.. Vil ikke.. Jeg VIL virkelig ikke! Cry Sitter og sipper som en annen unge. Bare tanken på å sette beina innenfor treningsstudioet gjør meg helt kvalm. Jeg hadde totalt treningsfri i går, gikk ikke engang tur.
Skal bort kl. 3 i dag, så skal jeg trene MÅ jeg gjøre det nå.. ååååååh, jeg må, må, må.. men jeg.. aah, vil ikke! Orker ikke.. er bare deppa til tusen i dag! Sad
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Hei Pusipusjenta!  Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser, men jeg kan tenke meg at tilstanden likner en del på kraftige fobier.  Jeg lider at kraftig høydeskrekk, såpass kraftig at jeg er lite funksjonell når jeg skal hjelpe folk med å male hus osv.  Dette arter seg sånn at fornuften min forteller meg at dette er tullete og irrasjonelt, mens at følelsene mine likevel er der som et vondt sug i magen.  Når jeg står på bakken, har fornuften overtaket.  Men for hvert trinn jeg tar oppover i stigen, blir de vonde følelsene sterkere og sterkere.  Kjenner du deg igjen i dette?

Det siste innlegget ditt gjør meg en smule bekymret.  Dersom tvangstanker presser deg til å gjøre noe som du hater, så har du et alvorlig problem.  Jeg trener fordi jeg liker det, og skal slutte tverdt den dagen jeg ikke liker det lenger.  Jeg har to forslag til deg:
 * Søk profesjonell assistanse.
 * Tenk igjennom alt de tingene som du gjør som ikke har noe med kroppsvekt, trening osv. å gjøre i det hele tatt, f.eks. boklesing, samvær med venner osv.  Gjør minst en time mer av disse tingene hver dag.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Jørgenetisk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 97

  • Green? Steam it!
Hvis du har en dårlig dag og ikke vil trene så ikke tren da vell... Det er jo ingen som tvinger deg.
Føler jeg at jeg har en dårlig dag og kommer til å få en dårlig treningsøkt venter jeg heller til dagen etter. Smiley
Har startet styrke etter lang pause.

Kastet seg på Ashtanga Yoga.

Liker det som er i vente... Smiley

No problem can be solved from the same level of consciousness that created it.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Hei Pusipusjenta!  Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelser, men jeg kan tenke meg at tilstanden likner en del på kraftige fobier.  Jeg lider at kraftig høydeskrekk, såpass kraftig at jeg er lite funksjonell når jeg skal hjelpe folk med å male hus osv.  Dette arter seg sånn at fornuften min forteller meg at dette er tullete og irrasjonelt, mens at følelsene mine likevel er der som et vondt sug i magen.  Når jeg står på bakken, har fornuften overtaket.  Men for hvert trinn jeg tar oppover i stigen, blir de vonde følelsene sterkere og sterkere.  Kjenner du deg igjen i dette?

Det siste innlegget ditt gjør meg en smule bekymret.  Dersom tvangstanker presser deg til å gjøre noe som du hater, så har du et alvorlig problem.  Jeg trener fordi jeg liker det, og skal slutte tverdt den dagen jeg ikke liker det lenger.  Jeg har to forslag til deg:
 * Søk profesjonell assistanse.
 * Tenk igjennom alt de tingene som du gjør som ikke har noe med kroppsvekt, trening osv. å gjøre i det hele tatt, f.eks. boklesing, samvær med venner osv.  Gjør minst en time mer av disse tingene hver dag.
Hør hør! Honnør!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Ja... da våknet man til en helvetes dårlig dag. Skal egentlig på trening nå.. Jogge og trene styrke.. Vil ikke.. Jeg VIL virkelig ikke! Cry Sitter og sipper som en annen unge. Bare tanken på å sette beina innenfor treningsstudioet gjør meg helt kvalm. Jeg hadde totalt treningsfri i går, gikk ikke engang tur.
Skal bort kl. 3 i dag, så skal jeg trene MÅ jeg gjøre det nå.. ååååååh, jeg må, må, må.. men jeg.. aah, vil ikke! Orker ikke.. er bare deppa til tusen i dag! Sad

Bli hjemme! Jeg tror kroppen din er sliten og ikke har noen som helst ønsker om å være i aktivitet. Du trener jo strengt tatt altfor mye i forhold til å skulle friskne til av sykdommen din. To styrkeøkter i uken vil antageligvis være nok til å gi deg litt mer muskelmasse, hvis du spiser bra og ikke driver med cardiotrening ved siden av.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
fine bilder Smiley
men du kan godt legge på deg litt , det har du bare godt av Smiley
Håper du får det til, ikke gi opp Cheesy
Lykke til, dette klarer du  ! Smiley Cheesy
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Rampus

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Skjønner deg godt Wink Er bare å sende en PM hvis du vil ha noen å snakke med, hvis du har lyst Smiley
Hihi, tusen takk alle sammen. Herlig med litt motivasjon til å våge å gå litt opp i vekt Smiley
Spesielt takk til deg, Egil. Skal virkelig lytte til rådene dine. Og om det stemmer det du sa, så blir jeg overlykkelig.

kerB: Jeg skjønner veldig godt at det ikke er så enkelt å forstå hvordan det "går ann" å ha en spiseforstyrrelse, når man ikke selv har vært oppi det. Det er veldig vanskelig for utenforstående å kunne sette seg inn i de tankene og følelsene som man sitter med.

Virtuoso: Du har helt rett. Selvsagt vil jeg ikke ha det slik. Men det er som du sier, forårsaket av personlige ting. Ting man føler man ikke kan kontrollere ellers i livet, fører man over på egen kropp, vekt og mat - nettopp fordi det er ting man kan regulere selv. Ikke så greit...

Hei, ser du sliter med noe jeg har slitt med i over 20 år. Jeg har vell for det meste hatt bulimi men også anorexia på det værste. Å ha spiseforstyrrelse er veldig ødelegende for kroppen, og det kan til masse alvorlige ting hvis man ikke får hjelp for det.  Jeg fikk først hjelp for ca.4 år siden, da kom jeg inn på modum bad på spiseavdelinga. Var med på ett nytt opplegg for de som ikke hadde mulighet for å ligge inne i 3-6 måneder i strekk.  så jeg var innlagt 1 uke i måneden i 6 måneder og vi v ar 4 personer i den gruppa, og videre 6 måneder med samtaleterapi.        Fikk kjempehjelp der oppe og klarer meg ganske bra nå, spiser 5-6 måltider om dagen uten å kaste opp og trener 4 dager i uka. Før klarte jeg ikke det for jeg hadde ikke krefter nok. Men du må opp i vekt å spise mer for å kunne få nok ut av treningen og du blir ikke så sliten. Stå på, men skaff hjelp. Få klarer sånt alene
 Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!